Jeg er lat, så her er det jeg har skrevet på sept-08 i dag:
Hei sveis!
Her våkna jeg litt før 7, litt småstressa i kroppen, så fikk ikke sove mer. Ungene våkna litt etter 7, så slapp å ligge våken så lenge, hehe.
Ida skal i bhg i dag, så vi skal straks dra dit. Ute regner det syyyykt mye, så blir stas å gå bortover!
Når jeg og lillebror kommer hjem igjen, må vi støvsuge gulv samt vaske bort noen sticky flekker, og støvsuge sofaen... den ser ikke ut! I ettermiddag skal jeg på jobb, så er ikke hjemme før Tangerudbakken starter... kjedelig å jobbe senvakter, synes jeg!
Særlig siden jeg da blir avhengig av at mamma og pappa kommer og passer ungene siden sambo pendler... jaja.
Ha en fin dag alle sammen!
holy maloney, det er vått ute!
Elva har omtrent dobla størrelsa si, og langs gatene renner det små elver av vann... vi snakker hurtig smelting av snø og is her, og flomvarsel! Kjekt med vanntette sko og vanntette bukser her i dag, hehe!
Dro innom posten på vei hjem fra bhg, Stormbergjakka mi har kommet!
Var litt lang i ermene, men passa ellers fint!
Wuhu!
Nå må jeg frem med støvsugeren, samtidig som jeg passer på at Tobias ikke er inni alle skap og skuffer... travle dager i Skrållanheimen!
Nå har vi støvsuget, og Tobias er suremann i dag. Siste hjørnetanna som plager han, og gutten er ikke seg selv. Han blir faktisk sur bare jeg snakker til han! [8|]