Torsdagsprat

Nå har Lillebror sovet i 3 timer og jeg våknet før han.
Han bør være uthvilt for bading nå! :)

Tappatappa

I biln går det bra, men når eg e i butikka å ho ikje får nokk oppmersomhet, så må eg bær rundt på ho, å trill vogna samtidig :P då e det ikje bære lett å ska finn nå greier man treng :P

Mens er ut som eg MÅ tell byen uansett :P Må handel litt små ting tell leiligheta som eg MÅ ha :P
Bæresele er genialt på shopping! Samme greia her, hun blir lei av vogna og vil bli bært så da tar jeg henne på ryggen eller magen eller hofta! :)

*Surfer mobilt*

Ja, då ha vi vøre i byen :) Og eg ha svidd a ein del penga åg :P

Kjøp seng tell meg sjøl førr 3800
Og stellematta tell Fie
Også ha de tilbud på enn sånn pakke med brødrister, kaffetrakter og vannkoker førr 600 :) belli belli ;)

Også ha eg ordna kjøkkenbord med 2 stola førr 200 (kjøpt fra søster)
Oooog sofabord førr 500 (og kjøpt av søster)

også ha eg bestilt vaskemaskin og den kosta 2800, men den betal eg når eg hent vaskemaskin :)
håp bære ikje de bruk 100 år på å skaff den :P

Såååå no har eg "bære" småting igjen i grunn...men e ofte det som bi dyrest :/
Lur sterkt på å ta turn tell IKEA i lag me søster å ei vennina når pappen tell Fie kjæm heim, så fær vi når han har ho.

Ellers så va vi (Eg, Fie å søster) så kafee å spist middag :) Vart margarita pizza på meg, sku gje Fie middag fra middagsglass, men NEI, det sku ho ikje ha, så ho fekk no pizza ho og ;) Og det va vest populært ;)

Tre timer:eek: hvordan gikk det til??? :p;)

*Surfer mobilt*
Aner ikke! Superkoselig å ligge sammen med meg kanskje? :-p
Han hadde visst vært litt urolig i natt, så var nok sliten

Tappatappa

Heisann

Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supert:-) I dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenninger:-) Jeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.

Heisann

Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supert:) I dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenninger:) Jeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.

Så bra at alt gjekk bra :D E kansje like bra at det ikje e så mange onga der når det e tilvenning :)

Eg e spent på ke det bi med Fie når ho ska begynn i barnehagen :) Håp det ikje e så mange onga der då, og at de andre ikje e så "bråkat" av seg, ho har lett førr å bi litt skræmt når andre onga pluttsele hyl eller rop, dååå bi det skriking på ho...men ho bi vell vant med det etter kvart :)

Heisann

Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supert:-) I dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenninger:-) Jeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.
Så spennende da :D var du sammen med henne hele dagen? Hos oss er det kun en time på dag en, og to timer (inkl lunsj) på dag to, først på dag tre er det soving der! :)

Heisann

Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supert:) I dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenninger:) Jeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.
Så spennende med barnehage :D
OG så godt å høre at du ble sykemeldt!!

Heisann

Supert at det gikk så bra:D blir spennende imårra når hun skal sove der også.. hehe.. i bhgen Liana skal begynne i, så er det vel maks 8-9 unger på avdelinga.. men tror ikke alle er der samtidig heller :) også kommer det fler på hennes alder, for det var så mange som fødte i september/oktober:p

Håper det hjelper for deg med litt mindre jobb ;) åssen skal du gjøre det?noen dager fri, eller kortere dager?

★sender fra pipe-gjøken★

Hallo, hallo! :D
Håper alle har hatt en kjempefin dag!
Jeg fikk jo sovet nesten tre timer sammen med Eskil i dag, han sov tre timer og nesten ti minutter i EN dupp!
Helt fantastisk, det holdt faktisk for hele dagen, selvom vi var godt over en time og badet. Etter det var vi innom mamma sammen med eldste søstra mi og familien (jeg har på følelsen at jeg skal bli tante igjen, men de sier jo ingenting!!!)
Etter det dro vi hjem og la ungene og så siste episoden av en serie fra før ferien :D
Nå er det strikking og oppladning til nattevakt på plakaten :D

God kveld :)
Har sykla over til mamma i ettermiddag, ikke helt fornøyd med nysykkelen...rart med 21 gear i stedet for tre :p OG jeg sitter då mye mer foroverlent på den sykkelen enn damesykkelen min med kurv :confused: liker ikke det heller :p
Nå skal jeg bestille flybilletter og bårebukett til begravelse, og så skal jeg ta kveld. Siste dag på jobb i morra :D

God kveld :)
Har sykla over til mamma i ettermiddag, ikke helt fornøyd med nysykkelen...rart med 21 gear i stedet for tre :p OG jeg sitter då mye mer foroverlent på den sykkelen enn damesykkelen min med kurv :confused: liker ikke det heller :p
Nå skal jeg bestille flybilletter og bårebukett til begravelse, og så skal jeg ta kveld. Siste dag på jobb i morra :D
Uvant med helt annen sykkel ja, du kommer nok inn i det :D :D

Så spennende da :D var du sammen med henne hele dagen? Hos oss er det kun en time på dag en, og to timer (inkl lunsj) på dag to, først på dag tre er det soving der! :)
Vi var hos henne de to timene hun var der ja, i dag har hun sovet, da gikk jeg hjem en tur og kom tilbake når hun våknet. Da dro vi hjem:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så spennende med barnehage :D
OG så godt å høre at du ble sykemeldt!!
Ja, det var et behov nå følte jeg.

Supert at det gikk så bra:D blir spennende imårra når hun skal sove der også.. hehe.. i bhgen Liana skal begynne i, så er det vel maks 8-9 unger på avdelinga.. men tror ikke alle er der samtidig heller :) også kommer det fler på hennes alder, for det var så mange som fødte i september/oktober:p

Håper det hjelper for deg med litt mindre jobb ;) åssen skal du gjøre det?noen dager fri, eller kortere dager?

★sender fra pipe-gjøken★
Tror ikke jeg får ha korte dager, vi får se må snakke med sjefen min.

Kjekt at det ikke er så mange barn i barnehagen til snusken din også, det gjør det litt enklere synes jeg:)

Tror ikke jeg får ha korte dager, vi får se må snakke med sjefen min.

Kjekt at det ikke er så mange barn i barnehagen til snusken din også, det gjør det litt enklere synes jeg:)

Ja var derfor jeg ville ha Emira der til å begynne med.. Er en liten barnehage, med ikke så altfor mange barn.. også er den privat, så er jo et slags fellesskap mellom foreldrene også :)
Har jobbet der via nav, når jeg gikk ut av ungdomskolen..og søstrene mine har gått der, så jeg kjente til den lissom.. og siden jeg har jobbet der, så fikk dem ordnet plass til Emira :)

Back
Topp