Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre timerNå har Lillebror sovet i 3 timer og jeg våknet før han.
Han bør være uthvilt for bading nå!
Tappatappa
Bæresele er genialt på shopping! Samme greia her, hun blir lei av vogna og vil bli bært så da tar jeg henne på ryggen eller magen eller hofta!I biln går det bra, men når eg e i butikka å ho ikje får nokk oppmersomhet, så må eg bær rundt på ho, å trill vogna samtidigdå e det ikje bære lett å ska finn nå greier man treng
Mens er ut som eg MÅ tell byen uansettMå handel litt små ting tell leiligheta som eg MÅ ha
![]()
Aner ikke! Superkoselig å ligge sammen med meg kanskje?Tre timerhvordan gikk det til???
*Surfer mobilt*
Heisann
Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supertI dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenningerJeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.
Så spennende daHeisann
Vel overstått barnehage dag i dag, alt gikk supertI dag har hun lekt og spist ett måltid der, i morgen skal hun prøve å sove. Det blir spennende.
Det er heldigvis bare åtte barn i barnehagen, og kun tre tilvenningerJeg har fått med en 50% sykmelding, så får se om det kan hjelpe på litt angående form og handa mi.
Så spennende med barnehageHeisann
Heisann
Uvant med helt annen sykkel ja, du kommer nok inn i detGod kveld
Har sykla over til mamma i ettermiddag, ikke helt fornøyd med nysykkelen...rart med 21 gear i stedet for treOG jeg sitter då mye mer foroverlent på den sykkelen enn damesykkelen min med kurv
liker ikke det heller
Nå skal jeg bestille flybilletter og bårebukett til begravelse, og så skal jeg ta kveld. Siste dag på jobb i morra![]()
Vi var hos henne de to timene hun var der ja, i dag har hun sovet, da gikk jeg hjem en tur og kom tilbake når hun våknet. Da dro vi hjemSå spennende davar du sammen med henne hele dagen? Hos oss er det kun en time på dag en, og to timer (inkl lunsj) på dag to, først på dag tre er det soving der!
![]()
Ja, det var et behov nå følte jeg.Så spennende med barnehage![]()
OG så godt å høre at du ble sykemeldt!!
Tror ikke jeg får ha korte dager, vi får se må snakke med sjefen min.Supert at det gikk så brablir spennende imårra når hun skal sove der også.. hehe.. i bhgen Liana skal begynne i, så er det vel maks 8-9 unger på avdelinga.. men tror ikke alle er der samtidig heller
også kommer det fler på hennes alder, for det var så mange som fødte i september/oktober
Håper det hjelper for deg med litt mindre jobbåssen skal du gjøre det?noen dager fri, eller kortere dager?
★sender fra pipe-gjøken★
Tror ikke jeg får ha korte dager, vi får se må snakke med sjefen min.
Kjekt at det ikke er så mange barn i barnehagen til snusken din også, det gjør det litt enklere synes jeg
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app