Torsdagsprat

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Vi stod opp klokka sju i dag, mye sutring i løpet av natta, men nå ser jeg tydelig at den ene fortanna har kommet ut:-)
Kjemper for å få i henne frokosten i dag, hun bare tuller og snur seg vekk.
Så da spiser jeg min likegreit først.
Vi skal på 6 måneders kontroll i dag i 12 tiden, 1 måned forsinket, spent på målene hennes nå.
Ellers ser det ut som det er bra vær så langt, blåser heldigvis ikke *bank i bordet*:-)

Hva skal dere gjøre i dag da?

Lykke til på kontroll :)
Har hatt en helt grei natt
Skal straks levere T i Bhg, og spise sammen med Lillebror etterpå. Han ville ikke ha pupp nå så da venter vi.
Har skikkelig lyst på eggerøre!
Skal til tannlegen med T kl 14, så må hente han tidlig og levere Lille hos søs. Så skal vi få middag der :)

Vi er også på vei til 6mnds kontroll nå. Veldig spent på målene.

Vedlegg

• 1366873238261.jpg
    1366873238261.jpg
    129,6 KB · Visninger: 24
Her er jeg hjemme med begge jentene ;) storesøster er litt forkjølet, hoster og er snørrete bare.. men greit å ha hun hjemme tilfelle feberen kommer :) så nå sitter vi alle 3 å ser på opptak av Barnas Supershow :D :P hehe.. Liana er litt hekta på tv når det programmet står på :)

Ønsker dere en fin dag! :D

Lykke til på kontroll :)
Har hatt en helt grei natt
Skal straks levere T i Bhg, og spise sammen med Lillebror etterpå. Han ville ikke ha pupp nå så da venter vi.
Har skikkelig lyst på eggerøre!
Skal til tannlegen med T kl 14, så må hente han tidlig og levere Lille hos søs. Så skal vi få middag der :)

Eggerøre er så godt, det spiste vi til lunsj i går:-)
Kan det være tannen som gjør at hun ikke vil ha mat?

Her er jeg hjemme med begge jentene ;) storesøster er litt forkjølet, hoster og er snørrete bare.. men greit å ha hun hjemme tilfelle feberen kommer :) så nå sitter vi alle 3 å ser på opptak av Barnas Supershow :D :p hehe.. Liana er litt hekta på tv når det programmet står på :)

Ønsker dere en fin dag! :D

Høres koselig ut:-) Masse god bedring til storesøster:-)

Snuppa får sin første lur nå, det forbauser meg siden hun ikke ville ha noe frokost og lite pupp. Skjønner ikke helt hvorfor hun insisterte på å våkne så tidlig:-)
Ikke vant til at hun ikke vil ha mat, det må være tanna som gjør det kanskje, når en tann kommer pleier vel sidetanna og komme også når det er fortann. Gjorde det med de to under:-)

Snuppa får sin første lur nå, det forbauser meg siden hun ikke ville ha noe frokost og lite pupp. Skjønner ikke helt hvorfor hun insisterte på å våkne så tidlig:)
Ikke vant til at hun ikke vil ha mat, det må være tanna som gjør det kanskje, når en tann kommer pleier vel sidetanna og komme også når det er fortann. Gjorde det med de to under:)

Ja husker godt største jenta her når hun fikk tenner, spiste veldig lite..ville nesten bare ha vann og litt mme eller smoothie.. får håpe hun vil spise når hun våkner igjen da :) tror tennene oppe også kommer veldig tett, men med min første, så fikk hun bare 1 tann nede første, og tok flere mnd før det kom noen ny tann, og da var neste tann oppe tror jeg..så kan variere litt :)

Eggerøre er så godt, det spiste vi til lunsj i går:-)
Kan det være tannen som gjør at hun ikke vil ha mat?
Ja det kan det sikkert? Kan gjøre vondt?

Eggerøre var vanskelig å spise :-p
Ble brødskalk med leverpostei istedet!

Ja det kan det sikkert? Kan gjøre vondt?

Eggerøre var vanskelig å spise :p
Ble brødskalk med leverpostei istedet!

Hehe, jeg måtte hjelpe snuppa litt så hun fikk spist noe:-) Men synes hun blir flinkere og flinkere til å få maten i munnen sin:-)

Håper matlysten kommer tilbake etter luren sin nå:-)

Ja husker godt største jenta her når hun fikk tenner, spiste veldig lite..ville nesten bare ha vann og litt mme eller smoothie.. får håpe hun vil spise når hun våkner igjen da :) tror tennene oppe også kommer veldig tett, men med min første, så fikk hun bare 1 tann nede første, og tok flere mnd før det kom noen ny tann, og da var neste tann oppe tror jeg..så kan variere litt :)

Hun spiste godt i går, så forstod lite av henne i dag, hun ville ikke ha så mye pupp heller. Satser på bedre matlyst etter luren:-)

Hun spiste godt i går, så forstod lite av henne i dag, hun ville ikke ha så mye pupp heller. Satser på bedre matlyst etter luren:)

ja vi får satse på det :) hehe.. Liana spiser ikke like mye grøt nå som hun har pleid, men er nok pga tenner der å :) flaskene med melk drikker hun da og masse vann :D

ja vi får satse på det :) hehe.. Liana spiser ikke like mye grøt nå som hun har pleid, men er nok pga tenner der å :) flaskene med melk drikker hun da og masse vann :D

Bra hun tar til seg litt melk i hvertfall:-) Snuppa mi har sovet lenge nå, kan hende hun var for trøtt til å spise også, det var ikke den beste natten for noen av oss:-)
Der våkna hun hører jeg hehe.

Bra hun tar til seg litt melk i hvertfall:) Snuppa mi har sovet lenge nå, kan hende hun var for trøtt til å spise også, det var ikke den beste natten for noen av oss:)
Der våkna hun hører jeg hehe.

uff det er slitsomt når begge har sovet dårlig :S da får du kose deg med snuppa :) jeg får gå inn i dusjen litt mens hun sover :)

Lykke til på kontroll:) håper matlysten hennes kommer seg utover dagen:)

Back
Topp