Torsdagsprat

JLE

Flørter med forumet
Hei, hva er planene for i dag da?
Jeg har levert begge ungene i bhg, og koser meg med en kopp kaffe før jeg begynner på husvasken. Minstejenta begynte i bhg denne uka, og dette er andre dag hun er der helt alene. Jeg begynner på skolen 18. august, så da har jeg noen dager for meg selv før hverdagen begynner helt.
Håper alle får en flott dag!

Sitter på jobb, men er rolig akkurat nå så da gikk turen inn hit  Etterpå skal jeg hente snuppa i bhg og hjem å lagt fiskeboller til middag. Åsså må jeg vel veaske bil i ettermiddag.

Nei nå har vi kjøpt ny tv. 55 tommers Samsung 3D tv. Mannen fikk den av pengene fra bryllupet. Vi fikk 41 tusen så da gikk 22 tusen til tv. Da skulle jeg få bruke resten på babystuff=D Wiii!!!! Hehe.

Ellers skal vi til noen venner og spille Alias ikveld og kose oss=)

Jeg har vært i byen og handlet mamma klær sammen med en venninne som akkurat har fått en liten gutt! Så nå har jeg litt nye klær til skolestart. Fant en veldig stilig kordfløyelsbukse på den kule mage. Rart det her med kordfløyel altså, kan liksom ikke helt huske sist jeg hadde det, men jeg tror denne kommer til og bli vinterens favoritt. Fant også et par topper på hm. Magen min har poppet ut, og klesskapet trengte litt nytt innhold. 

Alias er et av mine favoritt spill Thesso_88 så du kommer sikkert til og få en super kveld. Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg akkurat nå.

Har nettopp kommet fra hytta til svigers, så nå blir det vasking av klær, pakking og sløving. Starter turen hjemover i morgen og har 150 mil å kjøre, så første etappe i morgen :)

Back
Topp