Torsdagsnakk 30/9

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Ingen skravletråd enda[8|][8|]

Jaja her skjer det ikke stort gitt...Utennom utrolig nydelig vær ute[:)]

Ungene er i barnehagen og jeg skippa treningen til fordel for å vaske huset...kjedeligt men må til siden jeg ikke var så mye hjemme sist helg..Så droppa jeg det og tar det heller nå

mårnings[:)]

hjemme med småsyk thomas i dag jeg. en unge hjemme er ingenting i forhold til 2, jeg får jo gjort masse! eller i hvertfall mer enn normalt[:D]

vi skal kjøpe middag og hente maria på skolen, hun er ferdig halv 1 så mulig vi henter henne da.

ha en finfin dag[:)]

Hei sveis! [:)]

Her har sambo tatt seg 2 feriedager, så han er hjemme i dag og i morgen. Kjørte ungene opp i bhg litt før kl 9, før jeg dro på PulsSpinn og Pump. Nå er jeg sliten, så jeg skal bare slappe av litt frem til lunsj. Vet ikke helt hva resten av dagen bringer, men ungene må i allefall hentes. Mulig jeg drar på PulsStep i ettermiddag også, men jeg tror kanskje jeg føler meg nok trent i dag. Vi får se.

Ha en fin dag dere! [:)]

God bedring til Thomas MaRtE! [:)]

I mye bedre humør i dag, ogklarte unngå lage den store krangelen i går[:D] Fått unnagjort masse på jobb i dag, vært på svnagerskapskontroll og alt er bra. Fastlegen min mente jeg så kjempe fresh ut i dag, og at jeg taklet vondtene mine bra. Snuppa vokser, magen er fin, urin er bra, ingen ødem osv. Perfekt med andre ord!

Gubben lagde middag til jeg og N kom hjem i dag. Har levert oppsigelsen av bhg plassen til N i dag, og det var jo litt trist. Nå sløver vi hjemme alle mann. Nicholas skal snart bade han, tenker jeg. Min plan er at stripsene i pannen skal dette av.N sa nemlig i går at de skal henge der til han dør.Og i morges var jeg den slemmeste mammaen i heleverden,igjen,fordi jeg ikke hadde sendt med druer i bhg[X(][:D]

Bra jobba mandy! [:D]

Her var ungene så sure og trassete etter bhg, at vi rett og slett dro de med på shopping for å få noe annet å gjøre. Fant bursdagsgave til tvillingsøs, samt en drøss julegaver! [:)] Herlig å være tidlig ute, tror jeg/vi aldri har starta så tidlig med julegavene før jeg, hehe. Også var vi på g-sport, og der fant jeg et ullsett til 79 kr, og det måtte være med hjem (var jo rosa og greier!), selv om de ikke hadde igjen større enn str 14 år. Men det passa det! [8D] Litt kort i beina, men jeg skal da ha på sokker også. Åååååårner seg!

Trøtt............

Vurderer ta med Nicholas på kose-med-mamma kveld i morgen.Spise junk ogse Toy Story 3 bare vito. Tror nemlig gubben skal på noe guttekveld greier. Får se i morgen hva jeg orker og gidder....er ofte småsliten på fredagene. Burde trent også,men det får vente til lørdag og søndag det da.

Back
Topp