Torsdagskravling..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Nå nærmer det seg snart helg igjen, og denne uken har gått fort. Men det har nok med å gjøre at vi hadde fri på mandag[;)]

Her sitter vi begge og spiser frokost. Det har vært en urolig natt, da Mina har vært våken 2 eller 3 ganger. Men hun sovnet greit igjen heldigvis.

Idag ser jeg frem til forelesningen i ped, da det er om tilpasset opplæring. Som er mitt tema i bacheloroppgaven. [:D]

Ute er det overskyvet, så litt regn blir det vel kanskje[&:]

Hva skal dere idag da???[:)]

Tidlig på'n i dag du oslojente - det er bra!

Har hatt en fin natt, og en god morgen også... August sovnet etter morgenpuppen så jeg fikk gått og sendt Johanna av gårde, det er litt kos.

I dag er det trening, matlaging, litt vasking.... alt som vanlig altså (vel, det med trening er heller uvanlig for min del, men jeg har jo begynt et nytt og bedre liv)

Bursdag her i huset. Far fyller 33. Så det var sang og gaver på sengen.

Ellers har jeg nettopp finpusset diverse taler og er snart på vei for å begrave en 98-åring mann. Fruen hans lever enda. De har vært gift i 70 år! Ikke verst, nei.

Hallo damer. I dag var det jeg som vekte Frida og fikk henne avgårde i barnehagen. Der fikk jeg se noe ganske så sjokkerende. Det første som skjedde da vi kom (de satt og spiste frokost) var at de to beste venninnene hennes kom løpende, så begynte "konkurransen". De måtte vise frem hva de hadde til hverandre. Vi lar ikke Frida få ha med seg bamser og sånt, men i det siste har hun fått ha på seg hjemmelaget armbånd i det minste fordi bestevenninna får lov å ha med seg så mye. Hele gjengen er de helt Hello Kitty, så den som har det har virkelig noe å vise frem. Hvor skal dette ende når de enda bare er 3 og 4 år og allerede har blitt så materalistiske og konkurrerende? Frida har det i alle fall ikke fra oss. Såpass vet jeg. Mannen sover enda og Maja ligger og skravler i babygymmen sin. Jeg skal snart spise frokost og ta meg en dusj før jeg har min andre time til soneterapi. Jeg er veldig spent, for forrige gang fikk jeg en ekstremt sterk reaksjon der jeg trodde jeg ville gjøre det slutt med mannen min selv om jeg ikke hadde tenkt tanken engang før jeg dro! Jeg måtte skikkelig ta meg sammen for ikke å gjøre det slutt. Jeg håper det ikke blir så ille i dag. Det er skremmende å ikke kunne stole på sine egne følelser. Frida skal til barnevakten etter bhgen, så dette blir en rolig dag.

God morgen jenter..! I dag er sambo på jobb for søskenbarnet mitt.. Han hjelper til av og til om de trenger vikar.. Så da måtte jeg levere ungene i barnehagen, og kom meg da ut på tur! [:D] Herlig..!
Nå skal jeg dusje og rydde huset og sånn, så er det jobb igjen i ettermiddag.. Må vel finne på noe å lage meg til middag å ha med meg på jobb.. [:)]

god morgen!!

nå er vi hjemme igjen fra bhg, alarmmannen har vært her.. måtte fikse noe sendergreier, så er julie lagt igjen....
i dag skal vi ingenting egentlig![8D] må henge opp en maskin med klær, og ligge på sofaen.. marinere noe kjøtt..[8D]

men i kveld skal jeg på beat for beat.. en venninne skal delta! så det blir morsomt.. ha med en venninne, og monica (hun er jo venninne hun og da[8D])

God morgen.

Jeg hadde det kjempe topp i går, var koselig å være sammen med gjengen i Folkehjelpa, så filmen som dem lagde på turen for nesten 14 dager siden.

Sent hjemme i går var jeg også, vi glemte klokka.

I dag skal jeg være "barnepike" for pappa, mamma skal på møte i Oslo og pappa kan ikke være alene hjemme.
Trur jeg skal sove over der te i morgen men er ikke sikker enda.

Torsdag er kommet og jeg har startet sommerferien. Litt mer motiverende det enn å si ulønnet permisjon. [8D]
Dagen har jeg brukt effektivt:
  • Ryddet kjøkkenet og tok oppvaskmaskinen før jeg leverte Solveig i bhg. 
  • En tur innom lennsmannen for å få vandelsattest.
  • Var innom jobben for å ordne med papirer som skal til NAV.
  • Brettet klær og satt på en ny maskin
  • Begynt å pakke ned vinterklær
  • Laget kjøttkaker som vi skal ha i sausen senere i dag
  • Gått en tur med Aslak

Ganske utrolig!! Alt dette er mulig bare fordi jeg har sovet vanvittig godt i natt!!!! Yey!! Endelig så kan vi ane et normalt liv igjen![:D]

Aslak har vert våken i 2 tiden i natt.. men det har ikke jeg fått med meg! Og så våknet han av at Solveig var lei seg pga en drøm. Men heller ikke det har jeg fått med meg. Bare at Solveig grein. [:D] Men det at Aslak bare våknet en gang (uten at noen vekket han) er så herlig! Kanskje det blir vår tur nå til å få barn som sover sånn noenlunde rundt?

Kan godt forstå at Bertine gleder seg! Det hadde jeg også gjort...

... kan jeg også få sitte på?[8D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: Actrine

Kan godt forstå at Bertine gleder seg! Det hadde jeg også gjort...

... kan jeg også få sitte på?[8D]

Ehm.. ikke for å fornærme deg altså, men det står maks 25 kilo på setet..[8|]

[8|]
Ser ikke helt problemet!

Er dårlig på å slenge meg på en sykkel men skal gjøre mitt beste

høres ut som om forrige behandling var tøff namba, håper dagens var bedre - og jeg er enig i at det er litt tidlig å konkurrere om finest eller mest smykker og ting.. har ikke sett noe slikt her ennå, men det kommer nok tidligere enn vi aner

trillemor og monicabebe; kos dere på beat for beat - det kunne jeg godt tenkt meg å vært med på (men jeg hadde stått i fare for å overdøve deltakerne er jeg redd.. jeg er litt ivrig på allsang [8D])

Actrine; skal si du har vært effektiv i dag - da har du sannelig fortjent litt sjokolade på kvelden. Helt supert at Aslak har sovet så godt også, krysser alt jeg har for at det fortsetter - nattesøvn er uvurderlig! Her har knerten gått fra å våkne hver annen - tredje time til å sove fra åtte til to-tre, og så sove til seks-sju igjen! Det liker mor!!

Nå er forresten knerten min lagt. Johanna var så stolt i dag da hun fikk legge seg sist fordi hun er størst... nå har vi nemlig klart å justere leggetiden til August såpass at han kan legges før hun går på badet (har vært krasj i det siste da det har vært leggetid samtidig, og det har blitt litt mye sirkus med tannpuss og sånt). Nå sover begge, og jeg sitter og venter på at G skal komme hjem fra svigers (han er ute med svigerfar og kikker på tomta og fremdriften der) så vi kan se tangerudbakken og alt for norge (som begynner i dag og som ser veldig morsomt ut)

ORIGINAL: lenemor

høres ut som om forrige behandling var tøff namba, håper dagens var bedre - og jeg er enig i at det er litt tidlig å konkurrere om finest eller mest smykker og ting.. har ikke sett noe slikt her ennå, men det kommer nok tidligere enn vi aner

trillemor og monicabebe; kos dere på beat for beat - det kunne jeg godt tenkt meg å vært med på (men jeg hadde stått i fare for å overdøve deltakerne er jeg redd.. jeg er litt ivrig på allsang [8D])

Actrine; skal si du har vært effektiv i dag - da har du sannelig fortjent litt sjokolade på kvelden. Helt supert at Aslak har sovet så godt også, krysser alt jeg har for at det fortsetter - nattesøvn er uvurderlig! Her har knerten gått fra å våkne hver annen - tredje time til å sove fra åtte til to-tre, og så sove til seks-sju igjen! Det liker mor!!

Nå er forresten knerten min lagt. Johanna var så stolt i dag da hun fikk legge seg sist fordi hun er størst... nå har vi nemlig klart å justere leggetiden til August såpass at han kan legges før hun går på badet (har vært krasj i det siste da det har vært leggetid samtidig, og det har blitt litt mye sirkus med tannpuss og sånt). Nå sover begge, og jeg sitter og venter på at G skal komme hjem fra svigers (han er ute med svigerfar og kikker på tomta og fremdriften der) så vi kan se tangerudbakken og alt for norge (som begynner i dag og som ser veldig morsomt ut)

Jeg måtte le høyt av den der jeg.[:D]

Selve behandlingen går veldig fint, men etter noen timer var jeg helt vrak psykisk og ekstremt hormonell. Det var helt skremmende å ha det sånn. Det endte med at jeg ikke klarte å være sammen med mannen mer, tok med meg mobilen på gåtur og ringte vår felles venn. Jeg gikk lenge, og da jeg kom hjem følte jeg meg som meg selv igjen og følte ikke lenger for å gå fra mannen. Det var helt merkelig og veldig skremmende mens det sto på. Heldigvis gikk det bra denne gangen, men jeg gikk mye før jeg dro hjem.[:D] Hun som behandlet meg var helt sjokkert over reaksjonen jeg hadde hatt, så hun skal prate med læreren sin om meg. Jeg håper jeg blir klassens prosjekt.[:D] Det er rikelig å ta tak i så jeg er litt av en utfordring. Soneterapeuten sa i dag at lykkes hun med meg så kan hun klare alt.[:D]

Actrine: Jeg håper alt går deres vei fremover. Det fortjener dere virkelig alle sammen. Håper du får sove godt i natt også.

Da er jeg hjemme igjen, og har plutselig fri i morgen.. [:D] MEN skal jobbe lørdagskveld da.. De hadde ikke sykepleier igjen hele helga, så da trår man til så best man kan.. [:)] Selv om jeg skal jobbe neste helg da.. Men men.. Viktig å trå litt til når det trengs.. [:)]

Ellers så kunne de i barnehagen fortelle i dag at Maren hadde krøpet ut fra avdelingen og ut i sandkassen i dag.. Uten utenpåklær.. [8D][:D] Ei som liker seg i sandkassen gitt.. Haha! De hadde heldigvis oppdaga det med en gang da.. Så ingen skade skjedd.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Da er jeg hjemme igjen, og har plutselig fri i morgen.. [:D] MEN skal jobbe lørdagskveld da.. De hadde ikke sykepleier igjen hele helga, så da trår man til så best man kan.. [:)] Selv om jeg skal jobbe neste helg da.. Men men.. Viktig å trå litt til når det trengs.. [:)]

Ellers så kunne de i barnehagen fortelle i dag at Maren hadde krøpet ut fra avdelingen og ut i sandkassen i dag.. Uten utenpåklær.. [8D][:D] Ei som liker seg i sandkassen gitt.. Haha! De hadde heldigvis oppdaga det med en gang da.. Så ingen skade skjedd.. [:D]

[:D] Høres ut som en liten utgave av Fridafrøkena det gitt. I dag sto verandadøra åpen og hun gikk ut på trappa og bare sto der kunne hun fortelle da hun kom inn (jeg laget middag). Jeg sa at jeg ikke ville at hun skulle gå ut uten klær, for da kunne hun bli syk og få ørebetennelse. Jeg kan bare gjøre sånn jeg, sa hun og holdte for ørene. [:D] Alt for å være ute. Hun tok etterhvert til vett da og tok på seg yttertøyet før hun gikk og satte seg i sandkassen.[;)]

Jeg vil også bli med på Beat for beat [8|]

Back
Topp