Torsdagskravla 16.des

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her regna det masse i går kveld, men nå er det plutselig -3 grader igjen, og det har snødd litt ser jeg, så det er vel et satans føre der ute. Mamma kommer og kjører ungene i bhg i dag da, så jeg slipper å tenke på å ut på glatta.
Jeg stikker på trening etterpå, troooor jeg tar en runde PulsSpinn før min vanlige runde med styrke. Det blir litt av ei økt, men kompenserer kanskje litt for at det ikke ble trening i går.
Senere i dag skal jeg bare slappe av hjemme, kose meg litt med mine sure små, og etter de har lagt seg i kveld kommer sambo hjem! [:)] Han fikk dessverre ikke noe fly før sent i kveld, så ungene får jo ikke sett han før i morgen kveld... [&o]

Ha en fin torsdag dere! [:)]

God morgen!

Eller kanskje ikke. For her var det nemlig morgen kl fire i natt. To lys våkne guttebasser som turnerte, sutret og lo om hverandre. Foreldrene sutret helst. Så rimelig trøtt her jeg sitter. Ute er det full snøstorm, men her inne er det førjulsidyll. Sambo ligger å snorker i sofaen, hunden og katten sloss om den varmeste plassen forran peisen, guttene sitter i pysj og spiser klementin og ser pingu, og jeg sitter med dagens 4 kaffekopp. Hermann har sølt ut to, så er egenrlig bare den 2. Skulle gjøre idyllen komplett i sted, og la klementinskall på toppen av peisen, bestemor gjorde alltid det for å få julelukt. Endte opp med at det oser brent og svidd mandarin i hele huset...he he. Meg i et nøtteskall.

Skal på jobb på butikken fra 15-20 i dag. Så egentlig helt greit at ungene fremdeles er hjemme med vannkopper. Eller er bare Hermann som har grunn til å være hjemme, siden Jonah ikke er smittet. Skal gjøre et tappert forsøk på å finne husmorgenet og ta huset for meg. Er jo bare å komme i gang. Blir alltid overrasket over hvor lite tid det egentlig tar å rydde og vaske huset.

Ha en herlig dag

Hei og hopp[:)]

Her var det morgen kl 3 inatt[:'(] Da våkna Aron og kastet opp[:'(] så da var det opp å skifte på han og ta av alle sengeklær på senga hans. tok han med inn på stua og rigga til i sofaen med pledd og håndkler... han har heldigvis ikke kasta opp noe mer *bank i bordet*[8|].... Her i bhg går det herrrlige noro-viruset så da er det ikke mere bhg før over helga ihvertfall.... litt synn han skulle bli syk nå,er nissefest i bhg imårra,men men...

så alle planene mine om husvask og julegaveshopping idag får vente til en annen dag... er rimelig stuuuuptrøtt... sovet to timer inatt....

Håper lillemor og resten av oss her slipper å bli smittet......[&o][:o][&:][:'(][:)]

Hellau!

Her er vi fremdeles syke, men virker som vi begge er på bedringens vei.
Amalie blir fort sliten, tett i nesa og hoster stygt. Jeg er tett, hoster og er sliiiten. Men dagene blir lettere[:)]

Hun sover nå, jeg skal ta meg en dusj og begynne å forberede middagen. Pasta carbonara står på menyen[:)]

Ellers må jeg begynne å pakke så smått, vi må en liten tur til frøya i helga. Farmor sitter jo på sykehjemmet der ute alene, og det er jul neste uke + at hun har bursdag 3 juledag så jeg føler vi mååå ut å besøke henne.

I kveld blir det forhåpentligvis en koslig kveld med gubben[:)]

Gi meg styrke....husmorgenet forsvant som dugg for solen. Tror det gikk å la seg da jeg sto i en time å brettet klær. Har fått flyttet opp på nye badet da, å det ble så fint. Lover bilder i kveld[:)]

Nå gjenstår bare å rydde stue og kjøkken, før man må frem med støvsuger å jage litt hybelkaniner. Gleder meg til jobb, så jeg kan få slappet av litt[8|] er det lov å si det???[:D]

God dag...

i dag har jeg vært å levert sykemeld.på nav,hadde visst glemt å levert jeg for desember[:@] fader enn å glemme der da!!!!!!!
Nå har jeg å mikael vært å handla litt julemat,pinnkjøtt blant annet,og masse annet godt..kjøpt litt av julegaven til mannen å enda mere til Mikael[:)][:D] Er redd lille klompen våers er litt bortskjemt,hahaha[:D]

i kveld blir det kos å avslapping...

Back
Topp