Torsdagsbebis

Kul jente =)
Er det på bussen? :D
har aldri prøvd slike seter før, men det ser kjekt ut!
På bussen inn til flyplassen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så på brillene til Asle og de skal beskytte 100% mot UV-stråler og har mørkhetsgrad 4 for ekstra sterkt sollys, så regner med de er OK :)

Kjøpte akkurat de samme brillene til Jenny i forrige uke. Her ble det KJEMPEPROTEST når jeg skulle prøve dem på henne, men i helga SKAL de på!!;)

Jeg tok dem ikke på ham før etter at vi hadde kommet ut i solen og han knapt klarte å holde øynene åpne ;):p Kanskje det hjelper..??
Skal ha oss en tur ut i bæreselen nå snart, og da skal han få dem på. Spent på om det går bra denne gangen også. Har bare testet dem 2 ganger, og det begynner å bli ei stund siden sist.

Jeg tok dem ikke på ham før etter at vi hadde kommet ut i solen og han knapt klarte å holde øynene åpne ;):p Kanskje det hjelper..??
Skal ha oss en tur ut i bæreselen nå snart, og da skal han få dem på. Spent på om det går bra denne gangen også. Har bare testet dem 2 ganger, og det begynner å bli ei stund siden sist.
Ja, jeg tror jeg må gjøre det slik. Da blir brillene det beste av to onder. ;)

Nydelige, nusselige unger som blir enda finere for hver dag :-)
Her er Simone i full gang med å fortære en kjeks i dag:

ImageUploadedByBV Forum1363970079.906533.jpg

Det var nydelig!

Ja, jeg tror jeg må gjøre det slik. Da blir brillene det beste av to onder. ;)

Vi var ute og gikk en tur i bæreselen nå nettopp. Var ikke snakk om å ha på solbrillene mens vi fortsatt var inne og jeg kunne fått festet dem ordentlig på ham under luen.. men vel ute i sola var det visst kjempegreit at jeg tok dem på likevel :p Ble litt på halv-åtte utenpå luen, men da var det gode greier :D

Så søt Simone er der hun sitter med kjeksen sin :D

Satt og irriterte meg grønn for at jeg ikke kunne svare på torsdag, eller se alle bildene:p
Hermine, lille skravlefrøkna vår!
1364075435499.jpg

Back
Topp