Jeg må forevige at snuppa er heldekkende i rosa i dag, det kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger det har hendt

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så søt hun er!Ser ut som hun jobber på!
Se på søtnosen da!
Er formen hennes helt fin nå?
Hun er så nydelig!
Eskil er kjempeglad for å få ligge på gulvet nå, etter en dag i bil og meitai og lite sprelling![]()
Dagens bærebilde av oss. Han var trøtt og ville ikke roe seg i vogna. Sovnet godt i sjalet.
Stakar han er så trøtt. Har ikke fått han til å sove mye i dag.Takk
Tenker det var godt å få strekt seg ut litt ja hehe![]()
Åh så herligDagens bærebilde av oss. Han var trøtt og ville ikke roe seg i vogna. Sovnet godt i sjalet.
Hehehe-mamma kan vi lese fifty shades?
Neii det kan vi ikke,la den ligge!
-jamen hvorfor det?? Dumme mamma!!
La den ligge! *fjerner boka*
-åh... hva har du på bordet da mamma???
og sånn går no dagan
![]()
Stakar han er så trøtt. Har ikke fått han til å sove mye i dag.
Sov 40 minutter i bilen til handling, 20 minutter i bæretøy på handletur og en liten halvtime hjem fra handlingen. DET er lite til å være han...
Men nå er han badet og klar for natten =) Han skal få leke litt til om han holder ut, så er han straks i seng!
Herlige AnetteDet går i Lamaze-bok hos dere også, ser jeg
Den og DeeDee er gull!
Koselig bilde av dere, ShauriSer knapt nesetippen på Daniel
hihi Var ute og bar for første gang i dag vi også
![]()
-mamma kan vi lese fifty shades?
Neii det kan vi ikke,la den ligge!
-jamen hvorfor det?? Dumme mamma!!
La den ligge! *fjerner boka*
-åh... hva har du på bordet da mamma???
og sånn går no dagan
![]()
Så vakre barn dere har alle sammen!!
Her er et bilde jeg tok av vesla i et antrekk mamma har kjøpt til henne fra Sverige.
Vis vedlegget 9065
Litt oldemormønstret-og farget den tunikaen, men med matchende lue så blir det nok bra. Hehe..Buksa hadde en suuuper fasong, så den skulle jeg gjerne hatt flere av.
Hun er så vakker!Så vakre barn dere har alle sammen!!
Her er et bilde jeg tok av vesla i et antrekk mamma har kjøpt til henne fra Sverige.
Vis vedlegget 9065
Litt oldemormønstret-og farget den tunikaen, men med matchende lue så blir det nok bra. Hehe..Buksa hadde en suuuper fasong, så den skulle jeg gjerne hatt flere av.