Torsdagsbebis

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg må forevige at snuppa er heldekkende i rosa i dag, det kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger det har hendt:D:D:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

så søt hun er! :) Ser ut som hun jobber på!

Hun er så nydelig! :D
Eskil er kjempeglad for å få ligge på gulvet nå, etter en dag i bil og meitai og lite sprelling :p

Hun er så nydelig! :D
Eskil er kjempeglad for å få ligge på gulvet nå, etter en dag i bil og meitai og lite sprelling :p

Takk:-)
Tenker det var godt å få strekt seg ut litt ja hehe:-)

Dagens bærebilde av oss. Han var trøtt og ville ikke roe seg i vogna. Sovnet godt i sjalet.

Vedlegg

• 1363881902002.jpg
    1363881902002.jpg
    63,6 KB · Visninger: 35
Takk:)
Tenker det var godt å få strekt seg ut litt ja hehe:)
Stakar han er så trøtt. Har ikke fått han til å sove mye i dag.
Sov 40 minutter i bilen til handling, 20 minutter i bæretøy på handletur og en liten halvtime hjem fra handlingen. DET er lite til å være han...
Men nå er han badet og klar for natten =) Han skal få leke litt til om han holder ut, så er han straks i seng!

Herlige Anette :D Det går i Lamaze-bok hos dere også, ser jeg :D Den og DeeDee er gull! :D:p
Koselig bilde av dere, Shauri :) Ser knapt nesetippen på Daniel :p:D hihi Var ute og bar for første gang i dag vi også :D

-mamma kan vi lese fifty shades?
Neii det kan vi ikke,la den ligge!
-jamen hvorfor det?? Dumme mamma!!
La den ligge! *fjerner boka*
-åh... hva har du på bordet da mamma???

:p og sånn går no dagan :p

Vedlegg

• 1363887427710.jpg
    1363887427710.jpg
    38,1 KB · Visninger: 25
  • 1363887445498.jpg
    1363887445498.jpg
    49,1 KB · Visninger: 27
  • 1363887464176.jpg
    1363887464176.jpg
    50,9 KB · Visninger: 26

Hehehe :D

Stakar han er så trøtt. Har ikke fått han til å sove mye i dag.
Sov 40 minutter i bilen til handling, 20 minutter i bæretøy på handletur og en liten halvtime hjem fra handlingen. DET er lite til å være han...
Men nå er han badet og klar for natten =) Han skal få leke litt til om han holder ut, så er han straks i seng!

Får håpe han sover godt i natt siden det ikke ble så mye på dagtid:-)

Herlige Anette :D Det går i Lamaze-bok hos dere også, ser jeg :D Den og DeeDee er gull! :D:p
Koselig bilde av dere, Shauri :) Ser knapt nesetippen på Daniel :p:D hihi Var ute og bar for første gang i dag vi også :D

Ja hun liker den, så da var et godt kjøp, pappan har kjøpt en larve også men den har ikke kommet enda:-)
Håper det gikk bra med bæringa:-)

Hehe herlig :flower

Så vakre barn dere har alle sammen!!:)
Her er et bilde jeg tok av vesla i et antrekk mamma har kjøpt til henne fra Sverige.
1363890106181.jpg
Litt oldemormønstret-og farget den tunikaen, men med matchende lue så blir det nok bra. Hehe..:p Buksa hadde en suuuper fasong, så den skulle jeg gjerne hatt flere av.

Her er et bilde jeg tok av vesla i et antrekk mamma har kjøpt til henne fra Sverige.
Vis vedlegget 9065
Litt oldemormønstret-og farget den tunikaen, men med matchende lue så blir det nok bra. Hehe..:p Buksa hadde en suuuper fasong, så den skulle jeg gjerne hatt flere av.

Så nydelig hun er, fine klær:-)

Vis vedlegget 9065
Hun er så vakker!
OG får noen morsomme klær =)

Back
Topp