Jeg skal legge ut bilde av nasse etter treffet, hun har på seg kjole i dag hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daniel har snart vasket hele gulvet med tussi
Så herlig Daniel =)
Her er påskekyllingen min som ble sendt ut i vogna igjen, da han TYDELIG ikke var ferdig med å sove![]()
![]()
Tøff den dressen! Har helt glemt den bort!I love ithan er jo råkul
![]()
Han er så skjønn! Får ikke sagt det nok!Daniel har snart vasket hele gulvet med tussi
Gult er kult! Stilig dress asså. Og for en slank ung mann! Nusselig er han!Är det tidigt i graviditeten så är det svårt kanske, det kanske skulle behövas en t-shirt där det står foglossning på eller nått annats lustigt :)
Søta! Så blid og fornøyd i vippestolen sin. Håper det gikk bra med vaksinasjonen.Her er lille blidfisen min! Skal snart avgårde å få vaksiner![]()
Dressen er utrolig kul! Synd vi ikke har brukt den mer!!Gult er kult! Stilig dress asså. Og for en slank ung mann! Nusselig er han!![]()
Så fin han er! Digger bodyen med Trampe på. ♡
*HULK*Ja, den filmen har jeg ikke sett mange ganger fordi den er så trist!! Men figurene fra filmen er fine. Vi har Bambi sengesett og gardiner.Ja, han Trampe er sååå søt, synes jegBambi filmen er så fiiin, men utrolig trist når mammaen blir skutt
*HULK*