Torsdagsbabling!

Ja da får jeg begynne på middagen som blir SEBIFF [:D] ahha... sorc, du frista meg for mye [:D]
I MORGEN SKAL JEG LAGE NOE ANNET ENN FISK [:D]

ellers så kjeder jeg meg faktsik [8|] hva skjer?? hehe.. snuppa sover som en stein på sofaen og jeg har sitter her å koooooser meg med bv og er kjapp innpå trådene om noen har skrevet [:D][:D][:D]

ORIGINAL: sorciere_

beybin88: heldig du er då!:)

ja eg er det, jeg kunne ikke bedt om en snillere unge en jeg har.. hu er så snill som dagen er lang..  virkelig.. men hu har sine tider der hu skriker å kaver noe helt vildt å er veldig kravstor når hu er våken, vil liksom ikke være alene da... så lite jeg får gjort når hu er våken.. ¨å det er hu gangske ofte på dagen.. sikkert derfor hu sover så godt på nattan... trur hu må få med seg alt på dagen. farlig å sove da, for da får en jo ikke med seg noe som helst hahaha.... 

Vi har vært å lagt inn bryllupsliste på tilbords i kveld. Fikk lagt inn en fin liste :) Pluss vi byttet ut servicet og glassene vi hadde egentlig valgt oss. Men det er jo så! :)
Pluss de skulle ha bryllupslistekveld i kveld, noe jeg ikke hadde fått beskjed om. Så det var jo noen pluss og minuser med det, Men det positive var at vi hadde så å si hele butikken for oss selv :) Pluss de syntes det var så gøy når snuppa løp rundt i butikken og foreslo ting og de hadde gullet bak skranken, he he!! Han sov hele tiden, men de syntes det var så gøy at vi fikk gaveposen vi egentlig skulle fått hvis vi hadde vært der i kveld! [:D][:D][:D] Kjempegøy!!! Og så så mye vi fikk!!
Glassene åpnet de i butikken og helte oppi mozell til oss, he he! Så vi gikk rundt med flotte glass og drakk i butikken hehe!!

Alle som legger inn bryllupslisten på tilbords fikk champanjeglass Peacock, Ari Behn.

Så fikk vi tre flotte gaver i gaveposen som skulle deles ut på kvelden [:)]
Salt og pepperbøsse Menu

Telysholder Villeroy&Boch.

4 pakning med tapasgafler Hardanger

En pakke med fine servietter.
http://www.mittgavetips.no/resampler.aspx?type=display&src=13027160.jpg
Som jeg tydeligvis ikke får lagt inn bilde på, så legger inn linken.

ORIGINAL: anne marit

Da har vi vært på 2-årskontroll med storesøster:) Hun veier 12 kg og er ca 90 cm lang[:D]
Hun har dessverre en liten navlebrokk ennå,så legen sa at hadde ikke den forsvunnet innen hun er 3 år kan det bli operasjon[&:]

Tok å veide lillesøster med det samme vi var der og hun veier nå 5760 gr,hun har lagt på seg over en kg på 2 uker:)

Akkurat nå har jeg mest lyst til å hyle,men får skrive her istedet..
Fikk nettopp tlf fra mamma om at min kjære lille tantebarn på 2 mnd døde idag[:(][:(][:(][:(]
Vet ikke hva som har skjedd,men det blir vel obduksjon og etterforskning vil jeg tro.. Er glad for at mann og barn sover..Liker ikke at noen ser meg gråte..

å huff så fælt!!! [:(][:(] har ikke ord!

ÅH[:D]
Det er så kjekt at skravletrådene er komt opp å gå igjen!!
Eg har ikkje vert så aktiv på de, men har hatt stor glede av å sitte å lese de[;)]

Idag har eg ikkje fått vert innpå datan før no.
Mannen min er i Oslo et par dager, så eg får prøvd meg å vere aleinemor. og eg må bare si: Juneb og andre aleinemødre! ALL RESPEKT!!

eg skjønner ikkje kordan dokke greier det!
Her flyter huset, og eg har så vidt fått spist[:D], men no har eg ei ordentelig kosejente også da, ho skal kun på armen. og sover kun på magen min dag og natt!

anne marit :

Akkurat nå har jeg mest lyst til å hyle,men får skrive her istedet..
Fikk nettopp tlf fra mamma om at min kjære lille tantebarn på 2 mnd døde idag
Vet ikke hva som har skjedd,men det blir vel obduksjon og etterforskning vil jeg tro.. Er glad for at mann og barn sover..Liker ikke at noen ser meg gråte..

sååå utrolig trist [:(][:(][:(][:(] har ikke ord jeg [:(][&o]

Trone : sååå koselig :) fine gaver du fikk :) der jeg jobber har vi også bryllups kvelder :) det er såå koselig.. hos oss på kitchn får du gavekort (*hinthint*) haha [:D]

Klesklypa : Ja jeg veeeet, all respekt for alene mødre.. ikke bare bare det asså.. [8|] hvor lenge skal samboeren din være vekke da?? mannen her reiser til oslo på elektrofil messe i april og det blir spennende.. hehe.. går nok fint da [;)]

Tommelise: Off, så forferdelig! det var virkelig trist å høre...[:(] Ord blir fattige..

Mannen skal vere borte i 2 dager, så det er ikkje verre[;)]

Beklager, kondulasjonen var til Anne Marit....[&o]

ORIGINAL: Klesklypa

Tommelise: Off, så forferdelig! det var virkelig trist å høre...[:(] Ord blir fattige..

Mannen skal vere borte i 2 dager, så det er ikkje verre[;)]

Jeg quota litt feil der, det var anne marit som skrev det tidligere også skulle jeg qoute den men ikke hele teksten også fikk jeg ikke gjort det skikkelig.. så er ikke jeg som har skrevet det altså.. men huff.. utrolig trist.. ble helt ødelagt når jeg leste det.. uvirkelig at noe sånn kan skje.. håper de får svar på obduksjonen.

Takker for kondolanser.
Håper obduksjonen vil gi oss svar. Det kan jo være alskens årsaker til dødsfallet,forundrer meg ikke om det allerede går rykter om at det er foreldrene sin skyld.

Hekkan så kvalme folk er i så fall!!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

anne marit: [:(][:(] har ikke ord! kondolerer.. er bare heeelt ufattelig trist! sånt skal jo ikke skje :(

Trone: Jeg vet!!! Men visse folk tenker bestandig det verste om andre. Dømmer folk nord og ned.. Vet med sikkert at visse personer i familien mest sannsynlig har bestemt seg for at det er foreldrene som har gjort noe galt.

Ååååh jeg blir så forbanna på sånne folk!!!!!! Kunne... ja, skal ikke si det engang..!!

Back
Topp