Torsdags-skravlis

lenemor

Forumet er livet
Da er det en ny dag, damer, hva skjer?

Her er det liv i huset, med to syke unger som ikke er så syke lenger - begge er feberfrie (august på andre dagen), begge har sovet i natt, og begge er fulle av energi.

I dag må vi komme oss en tur på biblioteket, og så må vi på lab'en på legesenteret og levere den avføringsprøven til lillebror som vi glemte i går (ja, han er jo nesten het bra igjen, men det er jo greit å finne ut om det var noenting spesielt)

Ellers ingen planer  -merker at det tar på å ha to unger hjemme hele uka når man ikke er vant til det - all ære til foreldre som har barna hjemme hele tiden!

Godt at de er på bedringens vei lenemor[:)]

Jeg har sovet så sårlig i natt, kunne tenkt meg å sove lenge i dag ja, men det skjer jo ikke...

Her har det kommet snø i løpet av natten, men håper det kommer enda mer, for det er liksom ikke nok[8D]. Ellers er storesøster hjemme i dag,hun har jo fri tirsdag og torsdag. Så i dag skal vi kose og leke med lillepusen og prøve å venne den til hunden. Så får vi se om får unna litt klesvask. KJøpte ny vaskemaskin i forgårs, så det er litt gøy å vaske klær faktisk[:D]!

Mina er frisk[:D] og er tilbake i bhg etter 2 dager hjemme med feber. Hun ville være hjemme idag, men så fort vi kommer til bhg så har hun ikke tid til å si hade en gang[8D]

Jeg er enig med deg Lenemor, all ære til de foreldrene som har barna hjemme hele tiden!! Det passer ikke for meg[:-]

Idag skal jeg i samtale med familieterapeuten og vaske/rydde her etterpå.

God morgen! Eller god dag..? Her har jeg nettopp hatt en rolig frokost mens jeg har sett reprisen av Jordmødrene.. Jeg får bare ikke nok av fødsler.. [:D] Flott og rørende..
Jeg sitter her med en hodepine utav en annen verden.. Mistenker at jeg har litt bihulebetennelse men jeg får se.. Tenker jeg skal ta en crp av meg selv på jobb i dag.. [8D] Så får jeg sjekka det iallefall..
I dag kom vi oss helskinna NESTEN helt inn i barnehagen.. Sa til Sindre da vi gikk inn porten til barnehagen: "Vet du? I dag har vi klart å gå hele veien til barnehagen UTEN å falle!" siden isen er på vei bort liksom.. Og så gikk han to-tre skritt og VIPS der datt han.. [8D] Haha.. Jaja.. Det er begynt å snø oppå isen nå i tillegg.. Festlig..

Godt å høre at August og Johanna er bedre. ja helt enig lenemor all ære til de som er hjemme med barna sine hver dag.

Christian er hjemme hadde 39,8 med feber i natt men i dag er den heldigvis nede i 37,5 ser ut som formen er litt bedre enn i går kveld. Heldigvis er fomen min bedre også, for er det ikke typisk at K skulle ut på møter i dag.

Så her blir det en rolig dag på sofaen

Almyrida får håpe hodepine går bort snart, får håpe det ikke er bihulle eller infulensa. Har selv hatt hodepine 1 uke nå. pga infulensa

Så irriterende! Jeg hadde skrevet et innlegg, så klikket nettet..[:@]

Ja, ja..

Idag har jeg vært på Ahus for å registrere meg som morsmelk-giver, så nå skal det melkes![:D]

Etter middag, gikk Bertine og jeg ut i akebakken, det var gøy![:)]

Nå er mannen på fotballtrening sammen med bl.a. mannen til Trillemor, håper de har det gøy! Så nyter jeg alenetiden så lenge..[:D]

Back
Topp