Torsdags skravletråd

Babypus 2006/2008

Forelsket i forumet
I dag skal vi på 5 mnd kontroll. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst og sånn. Litt kjedelig med vaksine, men det må jo til da. Heldigvis ser det ikke ut til å bli så varmt i dag. På 3 mnd kontrollen hadde vi den første varme sommerdagen og da var det ikke lett å se om hun sutret fordi hun hadde vondt eller om det var varmen som plaget henne.

Lille startet dagen alt for tidlig (6.15), så da hun hadde fått frokost kl 7, sovnet hun på lekegulvet sitt. Ligger å sover ut i sengen sin nå, er ikke greit å være liten altså....

Og for å gjøre en morgen komplett oppdaget jeg at frysen hadde koblet seg ut så alle middagene var opptint. Måtte kaste masse og det er kjedelig det....

Lykke til på kontrollen! Så kjedelig med fryseren...[&:]

Her var vi oppe kl7 i dag. Får jo litt ut av dagene nå[;)] Er ikke som før i tiden -da en kunne ligge og sove til kl 12[:D] Men ville ikke bytta tilbake! Vi får sove når vi blir gamle.
Kom plutselig til å tenke på da vi var på jentetur til Nice for et par år siden. Da traff vi en fyr fra Australia som virkelig levde livet. Han hadde tatt kjæresten på fersken med en annen og endte forholdet før han dro ut i verden. Dagene besto av litt jobbing for å få nok til å leve (jobba litt for MTV) og resten festing. Han hadde et motto når det gjalt soving, og det var: I'll sleep when i'm dead....[:D]
hehe vi får tenke på det når vi må opp i otta på morgenen[:D]

Her lever vi det gode liv vi da, så her våknes det ikke før i 9 tiden om morgenen. Litt bortskjemte med snill unge???? ÅHHHHJA.
I dag skal vi i lekeland i Skien. Tinnea er jo alt for liten for å ha det artig der, men skal med to venninner med døtre på 7 år. Så gleder meg. Blir nok kjempe koselig. Om vi ikke smelter helt bort da.

Og her sover vi stort sett til klokka 08.00 hver dag, deilig det!!

I dag tenker jeg at vi tar en tur til byen, det er markedsdagen her i dag, og ikke er det altfor varmt heller, og det er jo litt godt da[:)]

Også har jeg planer om å vaske huset i dag,så ha en fin sommerdag alle sammen, kos dere!![:D][:D]

her i huset sover jonas til 9[:D] utrolig deilig[;)] skal ta oss en tur til byn i dag kose oss i solen, å i kveld skal mammaen ut[;)]

Idag våknet han av at mannen styrte for å dra på jobb kl 6.30. Gikk ut og sa han måtte ta det roligere når haan stod opp slik at gullet ikke våknet. Så da måtte jeg jo bare gi han mat. SOvnet igjen en time senere og da sov vi til ni.
Det er veldig fint her i Bergen og varmt.

Idag blir forresten Liam Isac 5 måneder og jeg blir 26 år[:D]

ORIGINAL: Rosali

Idag våknet han av at mannen styrte for å dra på jobb kl 6.30. Gikk ut og sa han måtte ta det roligere når haan stod opp slik at gullet ikke våknet. Så da måtte jeg jo bare gi han mat. SOvnet igjen en time senere og da sov vi til ni.
Det er veldig fint her i Bergen og varmt.

Idag blir forresten Liam Isac 5 måneder og jeg blir 26 år[:D]

ooo er dere født på samme dag gratulerer da så koselig[:D][:D]

Grattis med dagen både Rosali og Liam Isac!!!!

I natt og idag har Elisabeth feber.... uff... ikkje mykje, og det er egentlig slimet i halsen som plager ho mest. Iallefall i natt. Vi flykta i kjellaren i halv to tida inatt, sånn at det var kun halsen og slimet som plaga ho, og ikkje varmen i tillegg. Eg og gullet blir nok der i natt også!
No er det forferdelig varmt her i Bergen, der er klamt og jævlig (sorry språket folkens, men no er eg lei!) Har nettopp hatt ei regnbyge og det gjorde jo ikkje saken bedre!
Ringte legen i heile dag, ingen kontakt. Måtte til slutt trappe opp på kontoret, for å bli sendt heim att: Kun 1 lege (pleier vere minst 5) idag, sorry, han tar ikkje imot fleire... Jaja, vi får reise på legevakten viss det blir verre, eller barneklinikken. Er om natta det er verst, då får ho jo ikkje sove stakkar....
Så slik har eg det... no skal eg gi ho graut! Så et avkjølande bad og så får vi håpe ho sovner etter ei flaske med melk!
Vel, vel snakkast jenter!
Håper dagen imåra, og natta no, blir bedre!

Back
Topp