TORSDAGS MORGEN

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Snart helg også, 1 dag igjen gitt

I dag skal det ryddes å vaskes litt før jeg muligens skal en tur på shopping.. Ellers kose meg hjemme med Prinsen min

Ikke så spennede dag, men men

Jeg er 8 uker på vei i dag også

Grattis med 8 uker[:D]

I dag skal jeg på ul[:)] Gleder/ gruer meg.Bare håper samboeren kan ha minsten så jeg slipper og ha han med

Snart barnehage og jobb her, slappe av litt før me må gå[:)]

Og i kveld ska eg på sminke party[:D]

god morgen [:D]

i dag skal jeg slappe av.. er så trett.. også skal jeg vaske ut siste del av leiligheten..

2 uker til ul idag!! juhu!![:)]

ellers blir det nok en rolig da, startet med å vaske bad, men endte over doskåla...
men formen er bedre idag, enn den han vært på lenge, så får bare være glad[:)]

snuppen skal snart til bestemor, så da skal jeg slappe av litt, å kanskje vaske litt etterpå.
han sover fint lite om natten for tidem,så da er det godt med litt avveksling på dagen[:)]

ha en super dag alle sammen!

i dag er det siste dag før SISTE eksamen for dette skoleåret! så jeg ser bare frem til at morgendagen skal bli overstått - da skal jeg få tid til mer å tenke på at jeg er gravid!
så i dag - for siste gang håper jeg- er det eksamenslesning [:)]

Jeg er og 8 uker på vei i dag.. [:D] Også er jeg helt elendig, har feber enda. Lurer på om jeg skal ringe lege og høre om all denne hostingen og feberen kan være skadelig for lille spire. Vil ikke ringe på jobb og si at jeg må være hjemme i morgen og, men må jeg så må jeg.. [:'(]

Ja, har snakket med legekontoret nå, de ville ha meg hjemme i morgen og, og jeg SKULLE ta paracet.. Liker ikke dette jeg! [&:]

Back
Topp