torsdags jabbetråd

Buffi

Forumet er livet
[:)]

Jjaja da starter jeg en da[:D]

Usj så Vilde hoster.....Vet snart ikke helt hva jeg skal gjøre....Hun startet opp med hoste fikk hostesaft funket ikke..Legevakten fikk pencelin for hun var rød i øyrene og i halsen..Ble frisk. Startet opp med hosten etter noen dager.. mer bisolvon..ble gradvis bedre etter 6 dg..så en pause og nå hoster vi til vi spyr igjen[&o]

Jeg gir henne bisolvon men skal ta en tur til legen vis det ikke gir seg..Er verst på nettene så hun ligger som regel inntil meg og hoster. Jeg føler meg tryggest å ha henne hos meg på natten siden hun brekker seg så mye når hun hoster

Har sendt jentene i bhg i dag, Vilde har med seg hostesaften..Sa til dem ble det mye hosting så ring meg...

Så får vi se da

Jeg skal shine opp hele huset i dag

Nei får vel starte opp tenker jeg

jeg er her.

Samboeren er på jobb igjen i dag så jeg fikk testet logistikk kunnskapene mine med å ha med snuppa på bhg levering. Nicholas var kjempe flink og bar sekken sin, støvlene sine og dressen sin selv så jeg kunne konsentrere meg om snuppa. Og han var kjempe stolt da han viste henne frem til ansatte og barn i bhg, så hun er visst en godkjent lillesøster[:D]

Helsestasjon ringte og lurte på om vi ville ha en avbestilt time kl to for veiing osv. Så da tok vi den. Nå driver jeg og vurderer om jeg skal ta beina fatt og trilletur til helsestasjon. Er bare veldig usikker på hvor langt det er og hvor lang tid jeg bruker. Ser jo bort dit herfra fordi vi bor på toppen, men det er et stykke og gå. Men jeg ser solen titter frem så tror vi gjør det. Må bare rekke hjem for bilhenting og bhg henting kl fire nemlig.

Vi skal nemlig på middag hos svigers halv fem så skal møte samboeren der[:)]

Da er hverdagen virkelig her altså[:D]

Jo vi la oss i halv ettiden i natt, jeg, samboeren og Josephine. Ammet snuppa da, og hun sov til 05.30[:)][:)] Ammet mer og hun sover enda. Selv etter flytting fra seng til bilsete, tur til bhg og flytting til sofaen da vi kom hjem[&:] Trøtt hun...

Hei sveis! [:)]

Jeg la meg 21.15 i går, og det var lurt! Ble jaga opp av senga ganske kjapt av søstra mi, som sitter fast på en flyplass i Baltimore, og ikke fikk kontakta bf til lille nevø for å si fra... så da måtte jeg hjelpe. Sovna likevel i god tid før kl 22, men kl 2.19 var det å være våken et par-tre timer.. [8|] Våkna av meg selv, lytta bare etter hosting og sånn... såååå typisk, særlig siden Ida sov uten å hoste! Hun sov faktisk til kl 8, da vekte jeg henne... Tobias var oppe litt over kl 7, mora er trøtt!
Dro derimot på PulsSpinn og Pump kl 9, etter å ha ringt legen. Ida skal inn kl 13, så mamma kommer og sitter her siden lillemann sover da.
I ettermiddag har Ida lyst på kjøpesenteret for å kjøpe karnevalkostyme, men må høre om mamma gidder å bli med oss, Ida kan ikke gå så langt siden hun hoster sånn.

I kveld kommer sambo hjem, og jeg skal SOVE i natt!!!!

Da har jeg gjort

Vasket kjøkkken, vasket bad, vasket alle 3 soverommene, vasket klær, vasket begge 2 gangene, skiftet sengtøy, ryddet i klærna til Vilde.

Skal ta ut av oppvaskmaskinen, rydde/vaske stua pluss rydde i klærna til Heidi

må nok bare jobbe videre gitt[;)] vil bli ferdig før jeg henter snuppene mine

Jeg har bestemt meg for å gå til helsestasjon. Selv om solen er borte. Har godt av gåturen vil jeg tro[:)]

Josephine bare sover. Hun gryntet litt her og bæsjet, men valgte å sove videre. Hun bør vel få tørr bleie straks da. Ellers har det blitt en halvtime på sofaen for mor også.

I stua nede har jeg tømt ut fire søplesekker med klær jeg ikke har brukt i svangerskapet og det slår meg at jeg har utrolig mange bukser[8|] Men lite gensere og topper. Det flyter med klær der nede, og jeg har tenkt til å sortere og rydde det en dag. Det står igjen en søplesekk i boden som jeg ikke har tømt ut enda. Hjelpes og mye klær jeg egentlig har da.

Etter omtrent en uke i sykesenga, bestemte jeg meg for at jeg idag trengte friskluft.
Tok meg en gåtur på 2km. Det gjorde veldig godt.
imorgen har jeg bekkentrening, den skal jeg ivei på.
Så da blir det 3t igjen ved neste korsvei.
Deilig å føle seg bedre altså.

Litjtupp er invitert på bursdag til en gutt i bhg.
Andre bursdagen hun har blitt invitert til og begge gutter. hmmm bør det si meg noe eller hehe.

Jaaaaaaaa jeg ble ferdig med alt husarbeidet[:D]

Nå skal jeg bare hive meg i dusjen før jeg stikker innom et apotek for å få tak i mer nesespray til Vilde før jeg henter jentene mine i bhg

Nei da har jeg tatlet masse her i dag[X(][8D]

Stikker ut og henter jentene mine

ORIGINAL: Shopoholic

Røykfri ett døgn snart, ett jævla døgn og jeg dør snart [:(]
Svetter og føler meg rett og slett syk, har så lyst på røyk. Fytti!

Bare stå på du[:)] Tenk så bra det er for kroppen din[:)] Vet det er helt jævlig. Jeg har selv sluttet å røyke..Men det var i feb 08[:)]

Flinke dere er, til å ta husarbeid, klesrydding og røykeslutt! [:)]

NÅ er det lov å være sliten altså! [&:] Dro jo til legen med Ida, han ble bare sittende og tromme med fingrene og ikke helt skjønne hva som kan feile jenta. Han konfererte over telefonen med sykehuset, og den lille turen til legen endte opp på sykehuset. Ida fikk Emla, og bare der ble det jo trasseanfall. Hun grudde seg sånn til blodprøvene at hun fikk vondt i magen, krøka seg bare sammen og hylgrein. Fantastisk. Og Tobias var jo med, så han lå på gulvet på sykehuset og kjørte Bill og Doc Hudson, mens han vrælte til folk som gikk ned trappen at de måtte passe seg så de ikke falt. Takk Gud for at mamman min var med oss, haha.
Blodprøvene gikk mye bedre enn Ida trodde, hun var så flink at. Og etterpå var hun på røntgen. I morgen skal vi tilbake på sykehuset for å få svar på prøvene og bildene. Mora skal innrømme at hun i hodet sitt har vært innom alt fra lungebetennelse til kols til kreft, bare i dag, men håper jo det bare er en vrien luftveisinfeksjon. Greit å endelig få et svar i allefall!

Etter sykehuset dro vi på senteret, og ungene fikk hver sitt karnevalkostyme. Ida blir Tingeling, og Tobias blir en løve! [:)] De blir så fine så! [:)][:)]

Nå har jeg satt på Knerten gifter seg til ungene, de har fått hver sin kroneis, og jeg håper på noen minutter på sofaen for meg selv [;)]

Åj, kronprinsesse Mette-Marit kommer hit til Levanger om 2 uker! Ida ble helt i hundre! [:D]

Ser BONES og i kveld var det spennende[:)]

ORIGINAL: Buffi

Bare stå på du[:)] Tenk så bra det er for kroppen din[:)] Vet det er helt jævlig. Jeg har selv sluttet å røyke..Men det var i feb 08[:)]

Jeg sluttet sommeren 05. Etter å ha røyket siden jeg var 13 eller noe slikt[:)]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Buffi

Jeg sluttet sommeren 05. Etter å ha røyket siden jeg var 13 eller noe slikt[:)]

Ja jeg og startet tidlig med å røyke gitt..Var rundt din alder vil jeg tro

Glad jeg har slutta [:D]

En deilig dag[:)] Gikk til helsestasjonen og brukte ca 25 min hver vei. På helsestasjonen var det bare skryt å få. Snuppa har lagt på seg mellom 2 og 300 gram den siste uken og det var greit. Hun veier nå 3900g. Helsesøster synes hun er veldig våken og følger allerede med på det som skjer rundt seg. Navlen hennes må følges litt med på og renses for den blør litt, men ellers er alt topp.

Så gikk vi hjem og snuppa var våken hele veien. Hun ligger og titter opp i vognen sin uten en lyd. Koser seg virker det som. Så hentet jeg N og vi dro på middg til svigers. Nydelig laks og Nicholas spiste masse, og fikk masse is etterpå så da ble han fornøyd. Var ikke hjemme før ca halv ni vi. Storebro ble lagt og snuppa har vært sinna i kveld[X(] Men har roet seg litt nå når samboeren koser med henne på sofaen. Vi er en veldig lykkelig familie om dagen og jeg elsker de alle tre

Back
Topp