TORSDAGENS SKRAVLETRÅD

Skrållan

Forumet er livet
Mårnings! [:)]

Vært oppe siden tidenes morgen, føles det ut som. Ida dro akkurat i bhg, mamma kjører henne siden knærne mine er ødelagte. Tobias står og henger i vinduene, og hyler "BIJ!!!!" når han ser biler, søppelbil, tog, whatever egentlig. Han ser ikke riktig klok ut, hehe.
Nå kl 9 skal jeg ringe legen igjen, kanskje jeg kommer inn i dag istedet for neste torsdag. Håper det! [8|]
Ellers må vi en tur på senteret i dag, skal kjøpe ny prinsessekjole til Ida, samt flere ulvangsokker til henne. Jeg burde ha en ny treningsbh også, også har jeg forelska meg i en skjortetunika på H&M... får se om alt blir med hjem! [;)]

Har vært hos legen jeg..
Nå ryker den helvetes galleblæra! YES! Det blir bra!

Håper du fikk legetime raskt, Skrållan, og god shopping! Jeg kjenner jeg må på shopping selv snart, er lenge siden sist! I går fortalte jeg storemor at det er morsdag neste søndag, og at hun skulle si til faren at hun ville kjøpe et belte til mamma. Hun var flink og fortalte det, hehe [:D]

WZ: Galleblæra? Hørtes vondt ut! HVa innebærer det? Stakkars dere altså! God bedring!!

Her skulle vi egentlig vært på afrikanske trommer med barseljentene kl 10, men kl 9.30 sto jeg fortsatt i nattisen og lillemor hylte og var stuptrøtt, så vi måtte avlyse. Håper jentene kommer hjem hit en tur nå snart, er så lenge siden jeg har sett dem!
Ellers er det turning i kveld, og jeg hekler en lue og spiser kjeks.

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Jeg har mye gallesteinsanfall. For å si det sånn, så skulle jeg heller ha født 15linger i setefødsel enn å ha sånne anfall i tide og utide..
Så nå skal galleblæra ut av kroppen.
Er ikke så omfattende inngrep tror jeg.. Inn i narkose, ut med gallen, ut av natkose, ut av sykehus, hjemme i tre dager type operasjon tror jeg...

Hva skjer når en ikke har galleblære da? Så flott at du får den fjerna!! Når skjer det?

Jeg aner ikke?
kanskje en annen kroppsdel tar over gallen sin funksjon?
Jeg innbiller meg at nyra eller leveren kan gjøre samme jobben. Eller kanskje de to (eller, tre blir det jo siden jeg har to nyrer) kan samarbeide litt om det?
Nei, jeg aaaaaaaaaaaaner faktisk ikke..

Hun sendte henvisning i dag da, men det pleier ikke å ta så lang tid sa hun. Hvis det tar mer enn en mnd så skal jeg mase så kan hun mase. Grei lege.

Marcus var så søøøt da vi kom til barnehagen i dag. Jeg gikk først opp trappa og spurte om jeg skulle åpne døra (er jo viktig å spørre først, kunne jo hende han tenkte på at han kanskje muligens kanskje ville vurdere å ha lyst til å åpne den...)
Så svarte han: "ååh, jatakk mamma. Så snill du er altså. Vi samarbeidervi mamma. Du er en god venn.."

haha, akkurat som å høre meg selv vettu!

Kommer dere dere inn på barnegarderoben.no ?

hahaha, ja sånn har vi også det! Må spørre om alt, ellers kan det bli galt og vi må begynne på nytt! Gjelder både dører og påkledning og det som verre er [:D][X(][:D][:D]
Og så koselig sagt av Marcus! Han har skjønt det! [:D]

suki, ja hun går på basis, sånn barneturn. Har gjort siden i fjor høst, liker det godt! Har god balanse og koordinasjon, og nå begynner hun å orke å følge litt med på fellesøvelsene også. Vi er fornøyde alle mann [:D]
Så flott med ny vogn!!

Oi, nå hyles det ute i vogna! Uææ! [:o][:D]

Snille babyen min sover i egen seng om natta og våkner for litt pupp to ganger og sover videre! [:D] Sånn var det IKKE med Hannah. De 4 første mnd sov hun kun hvis hun hadde puppen i munnen eller vi var ute å trillet. Men det gikk over da hun tok smokk. [:)]

I dag er det ski og ake dag i bhg. Hannah var kjempe stolt over å ta med seg de nye skiene sine så jeg håper hun koser seg.[:)] I morgen skal hun kansje bli med bestekompisen sin hjem etter bhg. Hun har snakket så mye om det så det blir sikkert stas.

Så bra McBaby!
Er det ikke fantastisk med sånne sovebabyer?
Jenny også sov natta rundt i senga si for det meste, uten amming også..! Men hun er jo ekstrem på soving..

Er lite keen på jobb i dag kjenner jeg. Jobba fra 0800 til 2000 i går, og så dro jeg til byen på shopping etterpå. Ble en bukse og to topper og en joggebukse til Marcus.
Jenny får ikke noe mer på en stund nå, jeg handla for 1000kr på jobben en dag. Men alt var på 70%, si vi fikk sykt mye fint tøy! Kjøper i 92 til henne, hun er laaaang i forhold til det broren var ja..!

WZ: lykke til med fjerning av den dingsen[:D][:D]

Jeg har vært en aldri så liten tur på forelesning. Var obligatorisk så følte jeg måtte. Men hva er vitsen med obligatorisk når man skriver fraværet selv. Er vel det som kalles ansvar for egen læring. Men jeg synes forelesning var kjedelig, som vanlig.....

Nå skal jeg lese litt pensum etter jeg har oppdatert meg her inne. Og mon tro om jeg skal gidde trene i kveld eller bare sløve hjemme??

WZ: huff da! [&o] kanskje like greit å bare fjerne den da ja! Og søte Marcus! [:)]
McBaby: ååååh, er det ikke fint med sovebabyer? [:)] Tobias var også kjempesnill om natta, helt frem til han fikk sin første tann da han var 7,5 mnd. Etter det har jeg gått i ørska.
suki: Ikke noe kjempealvorlig, har bare fått betennelse i knærne og anklene av å trene så mye.. er vel 30 day shred'en som har tatt knekken på meg, er så mye hopping der.

Gadd ikke å ringe legen i morrest, for jeg rakk det egentlig ikke siden Tobias var Mr Villmann Umulius (hater å ringe når han hyler og gjør farsk i bakgrunnen), også er faktisk knærne litt bedre i dag. Anklene er litt verre, men det får så være. Skal prøve meg på shred'en når Ida kommer hjem og kan se etter villbassen litt.

Åå så flott, McBaby! Kos deg!!

Skrållan, jeg synes du skulle ringe, blir ikke bedre av at du ignorerer det!!

Skal man løfte ræva og begynne på middagen da tro[8|] Gutta boys kommer vel hjem snart tenker jeg, og de pleier være sultne.

Ble prinsessekjole på Ida, samt prinsessekrone. Var med hansker også, så jenta var jo i 100! [:)] Ble ullsokker på henne også, og en treningsbh og et par treningst-skjorter på meg. Trenger flere nå som jeg trener så ofte.
Nå blir det Tangerudbakken på a mor, også skal jeg rocke litt med rockeringen. Kanskje spise kveldsmat også?

endelig hjem fra jobb, 8-20 i dag. veldig glad dette ikke er ofte!!!

nå er mannen på obs bygg å hamster avrettningsmasse, tilbud er lønnsomt når man skal ha over 40 stk[8|]

Minsten sjef har vært så god i kveld. Bare ledd og koset og alt Sovnet nybadet med et smil om munnen lille god gutten min. Den store slampen er i dusjen tror jeg. Jeg har vært flittig-skolepike i kveld og gjort masse jussoppgaver. Godt å få det gjort også[:)][:)] Nå skal jeg lese litt før jeg slapper av resten av kvelden og hopper tidlig til køys. I morgen er det tidlig spinning som står på planen min nemlig.

Back
Topp