TORSDAGENS SKRAVLETRÅD

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! 

Jeg våkna med øyekatarr på det ene øyet i dag, så med det og det digre insektstikket på lillefingeren min, føler jeg meg lekker!

Her er det øsende pøsende regn. Har blitt vant til det nå denne sommeren. Tror vi har hatt 2 skikkelige finværsdager jeg!
Jeg skal på PulsSpinn snart, også tar jeg en runde Pump etterpå. Sambo og ungene skal ivei og sykle o-løp med svigers imens. Når jeg har trent ferdig, må jeg begynne å pakke siden vi reiser bort i morgen. Kl 15 skal jeg på jobb, så må få gjort mest mulig frem til da. Min mormor har bursdag i dag, så ungene og sambo skal dit på selskap i ettermiddag.

Ha en fin dag dere!

Huff da Skrållan, øyekatarr er dritt, og insektsstikk[8D] Håper du snart blir bra.

I dag skal jeg på stranda. Driter i om jeg er syk, og puppene blir værre sitte inne her å renne bort i varmen DET orker jeg ikke

mårnings!

i dag er det graving her. blir mer parkeringsplass akkurat nå og garasje der etterhvert. mannen har stressa sånn med å sove i natt at han ikke har sovet 1 sekund[:o] så ikke akkurat familien fryd her, men mat må vi ha utover dagen så jeg må vel på butikken etterhvert.

skrållan; god bedring med øyet, og ja vi har faktisk bare hatt 2 skikkelig sommerdager[>:] tragisk..

god bedring til deg å silly, kos deg på stranda[:)]

Silly: Prøv å pakk inn jura, og hold deg varm (men det er vel ikke noe problem). god tur på stranda! [:)] Og jeg blir nok bedre snart, har begynt med salve. Og insektbittet er ikke noe å le av faktisk!! [8D] Det er diiiigert, ser ut som en kreftsvulst, og ligger akkurat på det ene leddet på lillefingeren min... au! [8D]
MaRtE: Takk takk, og JAAAA, været er tragisk!!!!! [&:] Håper gubbisen er i godt humør selv om han ikke har sovet stort...

Jeg har spinna! Stappfull time og SVEEEETT! Etterpå ble det pump, så føler jeg har fått trent greit i dag altså [;)] Nå skal jeg legge frem til klær til pakking og dusje!

Nyter late stranddager i Risør og det er digg. Ligger for øyeblikket ute på avanserer med gubbens iphone

Var travelt på jobb i dag. Salg og greier, folk blir jo creizi! Skal forresten kanskje begynne å jobbe litt på Vita også til høsten, det blir gull.
Var i bursdagsselskap hos mormor etter jobb, også har jeg begynt å pakke litt til turen i morgen. Drar ikke før i 12-tiden, så jeg rekker heldigvis å trene først, og pakke resten! [:)]

ORIGINAL: Looney

Nyter late stranddager i Risør og det er digg. Ligger for øyeblikket ute på avanserer med gubbens iphone

Æsj! Du har det så kvalmt bra om dagen[8D] Haha! Neeeida, kose dere masse masse!

Back
Topp