Torsdag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
I natt kom William inn å ville sove sammen med meg, i steden for å stå opp - DET var deilig det! Så da sto vi opp nå rett før sju [;)] Nå spiser barna frokost og ser på Mamma Mirabell [:D] Når jeg har levert barna i barnehagen skal jeg dra rett til Oslojente, så skal vi til Sverige, det blir koselig [:D]

Håper dere får en fin dag alle sammen [:D]

Gleder meg til litt shopping i Sverige sammen med Råsa Muffin[:D][:D]
Her våknet Mina kl 0600 noe som var litt i det tideligstelaget for meg, men men.. Vi lå litt i senga mi og sang litt, så det var koselig[:)] Nå spiser vi litt frokost før vi skal gå til bhg etterpå[;)]

Ha en fin dag, jenter!!!![:D]

I dag var det deilig å ikke trenge å stå så tidlig opp.. Sindre kom vel inn i 7.30 tida.. Så var det bare å stå opp og få de avgårde i barnehagen.. I dag og i morgen er det smøremat i bhg, så da slipper vi nistestyret.. [:D]
Jeg skal på jobb kl 14.30 i dag, og har fri i morgen, så det skal bli deilig..!

Nå skal jeg mekke meg en deilig frokost, og drikke litt te, før jeg begynner å tenke på å gjøre noenting som helst.. [:D]

Hjemme med barna i dag, de sov nesten til halv åtte, nesten ny rekord tror jeg [:D] I dag skal vi bare sløve og kose oss, får besøk av jenta vi er besøkshjem til i ettermiddag, det blir nok stas, ungene elsker henne da[:D] Ellers er planen å gjøre minst mulig [8D]

Jeg har sovet litt i natt, å det var herlig!!

Har ikke hatt mer blødning, men har litt små tak som kommer og går. Men ikke noe veldig vondt eller noe da. Sikkert bare falsk alarm[:-]. Kanskje jeg må ut å leke litt i snøen å se om det skjer noe mer[:D]!!

Har ingen planer for dagen i dag, bare kose oss hjemme jeg og snuppa. HUn har vinterferie[:)]. I kveld skal jeg på me&i party. Så da blir det vel litt shopping[8D].

Her startet dagen litt før halv sju - Johanna lå og hylte at mamma måtte få nattakos [8D]. Noe hun har begynt med nå i det siste, og i dag må jeg innrømme at jeg kjeftet på henne - går ikke an å ligge og hyle sånn på "natta". Nåja, August våknet også, men det skal han ha - fra ni i går kveld hadde han bare vært oppe en gang i natt og spist, dette er noe jeg ikke opplever så ofte!

Nå sover knerten igjen, jeg har fått rydda i mailen min, satt igang en vaskemaskin, ryddet bort rene klær og sortert gjennom en bunke med papirer i kjøkkenskapet på jakt etter en av Johannas resepter (uten hell, jeg må nok bestille ny)

Nå er det kaffe og avisen - ha en strålende tur til Sverige Råsa og oslojente, ha en deilig dag Almyrida og Monsoon, og lykke til med basing i snøen lille*frø - håper det skjer noe snart!

ORIGINAL: Monsoon

Hjemme med barna i dag, de sov nesten til halv åtte, nesten ny rekord tror jeg [:D] I dag skal vi bare sløve og kose oss, får besøk av jenta vi er besøkshjem til i ettermiddag, det blir nok stas, ungene elsker henne da[:D] Ellers er planen å gjøre minst mulig [8D]

Jeg viste ikke at dere var besøkshjem for et barn. Hvordan fungerer det egentlig?? Jeg har så lyst til å være det selv for et barn, men vente til Mina blir litt større først[:)]

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: Monsoon

Jeg viste ikke at dere var besøkshjem for et barn. Hvordan fungerer det egentlig?? Jeg har så lyst til å være det selv for et barn, men vente til Mina blir litt større først[:)]

barn og barn, hun er blitt 16 år nå da [8D] Var tilsynsfører for henne tidligere, men så hadde vi så bra kjemi, så da ble vi besøkshjem istedetfor [:D] Vi har det veldig fleksibelt vi da, siden hun er såpass gammel og veeeeldig opptatt, så hun kommer når hun har lyst. Men ellers er det vel stort sett 1 helg i måneden eller noe som er vanlig.  Er vel vanligvis vanlig med barn som har en utviklingshemming/ større behov  eller en familiesituasjon der man trenger avlastning, eller at barnet er i fosterhjem og trenger avlastning. Vi trives veldig godt med det iallefall[:D]

Hallo damer

I morges våknet jeg med sammenklistret øye.[&:] Jeg har visst fått det samme som Frida og Maja har, øyesnørr.[:'(] Jeg vekte Frida slik at hun kom i barnehagen til frokosten der, men først måtte vi innom styrerens kontor så Frida fikk levere tilbake tjuvgodset sitt. Da var hun ikke mye høy i hatten, men vi er nødt til å gjøre det for hun har blitt fæl til å stjele. [:o] Mannen og Maja sov til ti. Nå jeg jeg fått satt på vaskemaskina og tørketrommelen og hengt opp ei maskin, og sånn går vel denne dagen til kleskurvene er tomme. Vi har fått ryddet en del, og det var godt. I dag er det i det miste sol og fint vær, og det hjelper på humøret.[:)]

God formiddag.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, sovnet ikke før 3 i natt. Sov noen timer før jeg var lys våken igjen.

Det verker i huet i dag, tett i pappen, og feber.

Jeg har fått støvsugd her i dag, det trengtes, sambo kan få vaske gulvene etterpå, for det orker jeg ikke.

Skal snart legge meg på sofaen og slappe av.

Råsa og Oslojente: Kos dere på shopping i Sverige.

Hei hei [:)]

Jeg er blitt syk, så har akkurat ringt jobb og sagt at jeg ikke kommer på jobb i kveld [&:]
Det er ikke verre enn en kraftig forkjølelse, men er ikke veldig høfflig å sitte der
å nyse og hoste på alle kundene heller [;)]
Øynene renner, nesa piper og kjeven verker... Men det er forhåpentlig vekk imårre el.
Var i syforening igår, og jeg var kveldens underholdning med min pipende nese [&o][;)][:D]

Idag skal jeg egntlig sy, eller iallefall klippe, kjolen til Linnea...
Har ikke begynt enda, men det er jo fort gjort da...håper jeg [;)]
Alt er nå under full kontroll tror jeg...
Nå er det bare ønskeliste som mangler [&:] Trodde jeg slapp unna den, men den gang ei...

God ettermiddag.....

Noe redusert her - hele familien. Ingen tvil om at vi har/hatt omgangsyken på besøk[:'(] Amalie startet natt til søndag, storesøster overtok på tirsdag og jeg tok motvillig imot stafettpinnen samme ettermiddag. Onsdag var det storebrors tur - og han og jeg løpte på do og ropte på elgen....Da var i det minste jentene friske. Idag er jeg i det minste oppegående, redusert men har litt matlyst. Men gjett hvem som kom hjem i 11-tia idag da - joda, mannen[>:]

Jada, jeg har fri idag og i morgen fra jobb - men søren heller for en ferie[:'(] Det er ikke første gang en eller flere av oss ligger syke når vi endelig har ferie og kan slappe av[:@] Drittlei - må bare blåse ut litt[:@][:@]

Det skulle vært handlet og ryddet og gudene vet hva - men jeg er ikke i form til å dra på butikken og i alle fall ikke på dette forbanna snøføret - for her har det snødd heeele tia siden vi sto opp[:@] Ja, jeg er drittlei snø og ja, jeg er drittlei sykdom[:@][:@]

Men ellers har vi det bra[8D]

God bedring til Elimors hus.[:)]

ORIGINAL: namba

God bedring til Elimors hus.[:)]

Takk, det trengs[:D]

Jeg har sovet litt, snakket med mamma i tlf.

Ho hadde gode nyheter ang pappa:

Pappa blir skrevet ut på tirsdag, og føre han blir det så skal det ordnes med ting og tang te pappa.

Pappa gleder seg te å komme hjem, og mamma gruer seg te han kommer hjem.

Pappa har noen rykninger i kroppen som legene ikke finner ut av, og noen vondter i sidene som dem heller ikke finner ut av.

God bedring te Elimors familie.

God torsdag jenter.
I dag er endelig christian i form til barnehagen igjen, litt deilig for å ha hjemme kontor med syktbarn er ikke lett å få gjort noe.
Ellers så skal jeg tupperware party i dag så har kjøpt sjokoladekake samme som vi skal ha som bryllupskake, må teste ut om noen liker den. Så har jeg bakt matmuffins med ost og sinke.

Ønsker de som ikke er i form god bedring og alle andre en kjempe fin dag

Så bra at faren din er frisk nok til å komme hjem, Anjalef. Håper formen hans stiger fremover.

ORIGINAL: namba

Så bra at faren din er frisk nok til å komme hjem, Anjalef. Håper formen hans stiger fremover.

Takk, ja håper vi og. Men håper ikke den stiger altfor fort sånn at han blir dårlig igjen.

Back
Topp