Torsdag ;)

Råsa Muffin!

Gift med forumet
I går var første gang William ikke sov i barnehagen, fordi han står opp så sinnsykt tidlig hver eneste morgen (mellom 05.00 og 06.00) I går kveld var han suuuuper trøtt og la seg til samme tid som ellers, men nå har da gutten vært våken siden kvart over fire [X(] Har prøvd å legge han flere ganger, men måtte bare stå opp til slutt, for han skulle i allefall ikke sove. Kommer til å bli en utrolig lang dag for han i dag (og moren [:-][8|]). Sov heldigvis godt de timene jeg sov [8D]

Håper alle får en fantastisk Torsdag! [;)]

Det er litt tidlig å stå opp ja... Johanna har også tullet litt i natt, men jeg var bare inn til henne en gang, resten har G tatt seg av. Nå er de reist i barnehage/på jobb, August sover, og jeg tar meg en kaffekopp og en skive (vel, to da...)

I dag har vi rett og slett ingen planer. Ser ut til å bli en fin (men kanskje kald) dag i dag også... merker at standarden min for kald har forskjøvet seg vesentlig - når jeg sier kald nå så mener jeg under null, for vi har hatt et par dager med varmegrader. Ute er det gråblå himmel og stille... jeg gleder meg til våren!

God morgen.

Vi våknet for en time siden. Marcus spiser frokost og jeg skal betale regninger også skal vi dra te bhg, jeg skal være hos mamma i hele dag, har ikke ork men vi skal shoppe litt, spise og besøke pappa.

Råsa: Høres slitsomt ut å stå opp så tidlig hver dag. Håper dere finner en løsning så han sover lengre på morran.

her starta spysjuka klokka 2.30 i natt, og julie har holdt på sidrn... merker jeg begynner å bli sliten og trøtt nå.... håper bare min kjære kommer hjem tidlig i dag, så han kan ta over. [:)]

shit.. det tar tidlig råsa..[>:] kjipt at han skal våkne sååå tidlig!!

i dag skal vi på barseltreff kl11... det blir koseig, har en ufattelig koselig barselgruppe denne gangen her, og i dag skal vi til naboen.. men før det skal jeg slenge innpå to rundstykker med brie... [:)][:)] nam!

jeg må bare hyle ut litt glede.. julie sover om nattane!!!!og jeg og!!!! det er jo helt strålende.. nå er det liskom bare våken for smokk, og sove igjen.. og ikke sånn tull som vi har vært vant til.. nå har hun sovet godt siden søndag!!!!!!! [:D]

God morgen damer. Jeg er fortsatt så sliten at det minner om influensa, så jeg skal bare slappe av i dag. Torsdager er fridagen min på dagtid, så denne dagen skal tilbringes mye liggende og litt sittende.

God bedring til snuppa di, Ariada88.

I dag har Nathalie vaært hos tannlegen for første gang, og det gikk strålende! HUn var kjempeflink og fikk ring i premie, så da var hun glad[:D]. Og vi fikk masse skryt for at vi var så flinke å pusse tennene hennes, og at de kunne se at her var det ikke mye saft og søtt til hverdags....[8|] (.... Nathalie drikker bare saft og melk, og vi spiser mye søtt, men jeg bare nikket og smilte jeg[:-][:D])

Nå er snuppa i bhg, og jeg har time til akupunktur halv tolv, og jm kl 13, så jeg har hvertfall noe å gjøre i dag[;)][:)]!

Her har det naturlig nok vert en urolig natt siden Maren enda er syk.. Nå er det ørene som plager henne, og det er jo som kjent verst når man ligger, så da har man det jo gående om natta da.. Tror vi har sovet max 3 timer i natt.. Så vi gikk å la oss igjen etter Sindre dro i barnehagen, og sov til klokka var nesten 12.. [8|]
Maren har nå heldigvis spist i dag da, så hun virker på bedringens vei av norovisuset.. Men hun har øreverk og stygg hoste enda da.. Så vi får vel gi det noen dager til.. [:)]

Jeg skal straks på jobb, og så er det tidligvakt i morgen, SÅ er det helg.. Igjen..! Går så fort disse dagene.. [:)]

Back
Topp