Torsdag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jaja, da er det Torsdag allerede, synes denne uka har gått så utrolig fort. Lurer på om jeg har hoppet over noen dager [8D] Nå har jeg vært vikar i en full stilling hele uken, og er t.o.m i morgen, og jeg skjønner ikke at foreldre i full jobb har tid til barna sine i det hele tatt jeg asså [:-] Det er liksom opp å hoppe om morran, kose bitte litt, smøre mat, stelle, kjøre i barnehagen, jobb, hente i barnehagen, spise middag, se barnetv, kose bitte litt også natta [8|][8D] Nå har jeg og William har vært oppe en halvtimes tid, skal snart stelle oss og kle på oss, og smøre litt mat.

Ha en flott torsdag alle sammen, og håper alle har hatt en god natt [:)]

Jeg har fridag, så jeg skal til Ørsta og møte lenemor og ei til på cafe.Det ser jeg frem til.[:)] Torsdager er alltid ukas høydepunkt. [:)]

Snart helg!!!

I natt har Aslak vert våken omtrent hver time! [8|] Lurer på om det er antibiotikaen som har satt sine spor i tarmene hans! [&:]

Planen er nå å slutte å amme (han trenger ikke det på natten lenger) og så vil vi ha han på eget rom! Og dette skjer i DAG!!! Weeeee

Solveig har fri fra barnehagen i dag. Hun bruker fortsatt bleie på natten.. og den er temmelig full om morgenen. I dag hørte jeg henne kl 7.15 og hun kom inn til meg kl 7.45.. da hadde hun bæsjet også! Åhhhhhh [:'(] Tror seriøst jeg klikker snart! Noen som har tips til hva vi kan gjøre for at hun heller skal gå på do enn å bæsje i bleie (hun gjør det når hun er våken)????????

Senere i dag skal Solveig til ortoptist! Og så skal vi hjem og kose oss!

I dag er Sindremann hjemme med meg og sambo, for han hadde litt forhøya temp i natt.. Men ikke nå da.. Men han hoster forferdelig mye, og han har sovet dårlig pga det, så da får han en stille og rolig hjemmedag.. [:)] Så i dag er Maren for første gang alene i barnehagen.. [:D]

Jeg tenkte jeg skulle rydde og ordne litt til helga før jeg går på seinvakt i dag. Må bake "brød" til meg selv og, for det er tomt.. [:)]

God dag.

Sovet godt i natt, sto opp litt over 11. Godt å ligge sammen med sambo igjen, lenge siden sist nå

Snakket med pappa i sted, han har ikke hatt vondt i natt, snakket med to leger, en nyre og hjertelege, og dem skal finne ut hvilke typer blodtryks medisiner han kan bruke. Da kunne også funnet ut hvilke hjertemedisiner han bruke også, men neida.

Fikk vite i går at han ikke kommer te å klare en så stor operasjon te.

Ble litt lei meg i går når legen sa det, pappa vet ikke hvor alvorlig dette er og vi vil vente med å fortelle han det.

Sambo har fri i dag, godt å ha han hjemme.

Hente Marcus tidlig i dag og kose oss før sambo skal på kurs i kveld.

Idag var det barnehage igjen. Linnea har vært hjemme med meg
i 2 dager nå fordi ho har fått bronkitt igjen [&o]
Jeg har handla inn til middag, vaska badet og holder på å vaske tøy.
Må vel brette noe og etterhvert...
Og så har jeg fått ordnet noe papirer som søss måtte signere og sendt avgårde.
Har jo faktisk fått gjort litt jo [:D]

Vi har flott vær idag, og ingen snø kommer ned
Men det kommer visst over helga igjen [:'(]

Ha en flott dag alle sammen [:D]

Så er vi hjemme igjen - har vært en tur i Ørsta på kafe med namba og ei til fra november'09 (som jeg gikk i klasse med på høyskolen merkelig nok). Var kjempekoselig, og veldig deilig å komme seg ut av huset litt. Har også fått fikset brillene mine (og demonstrert for namba og hun andre at jeg er ekstremt rotete... ammetåkekortet har blitt brukt mer enn en gang i dag [&:])

Hadde håpet at August skulle sovne på veien hjem, for han begynte å bli litt grinete, men han har bare duppet av et par ganger, og så våkner han igjen og er superforbannet - fått mer matt, tørr bleie og det meste, men alt er fremdeles galt... hmmm...

God kveld.

Vi dro på butikken og hentet Marcus på veien hjem. Da vi skulle gå derfra fant vi ikke akebrettet hans, ringte T og spurte om han hadde tatt det med i går siden han hentet Marcus i bhg.
Men neida, det hadde han ikke gjort. Og bhg hadde ikke sett det.

Vi kom oss hjem te slutt uten akebrettet.

Spist middag, lekt og sett barnetv, sambo har dratt på kurs.

Marcus har spist kvelds og nå spør han etter grøt som vi ikke har, lefse også.

Marcus sover, jeg sitter her og slapper av litt alene. Deilig.

ORIGINAL: Anjalef

God dag.

Sovet godt i natt, sto opp litt over 11. Godt å ligge sammen med sambo igjen, lenge siden sist nå

Snakket med pappa i sted, han har ikke hatt vondt i natt, snakket med to leger, en nyre og hjertelege, og dem skal finne ut hvilke typer blodtryks medisiner han kan bruke. Da kunne også funnet ut hvilke hjertemedisiner han bruke også, men neida.

Fikk vite i går at han ikke kommer te å klare en så stor operasjon te.

Ble litt lei meg i går når legen sa det, pappa vet ikke hvor alvorlig dette er og vi vil vente med å fortelle han det.

Sambo har fri i dag, godt å ha han hjemme.

Hente Marcus tidlig i dag og kose oss før sambo skal på kurs i kveld.

Hvor alvorlig er det egentlig?

Nå er jeg hjemme igjen og barna har omsider lagt seg. Det ble litt sen kveld på dem begge nå, men vi har hatt det fint. Frida og jeg var på loftet og hentet ned barbiedukkene etter meg som hun skulle få fordi hun var flink og sov hele natten. Jeg har hatt en kjempefin dag. Jeg har blitt stirret dypt inn i øynene av August. Jeg tror sannelig han så på meg omtrent halvparten av tiden jeg hvis ikke mer.[:D] Jeg har fått vist at at man ikke trenger å amme for å ha ammetåke med å glemme puta mi bare sekunder etter at vi pratet om den.[8D]

ORIGINAL: namba

Nå er jeg hjemme igjen og barna har omsider lagt seg. Det ble litt sen kveld på dem begge nå, men vi har hatt det fint. Frida og jeg var på loftet og hentet ned barbiedukkene etter meg som hun skulle få fordi hun var flink og sov hele natten. Jeg har hatt en kjempefin dag. Jeg har blitt stirret dypt inn i øynene av August. Jeg tror sannelig han så på meg omtrent halvparten av tiden jeg hvis ikke mer.[:D] Jeg har fått vist at at man ikke trenger å amme for å ha ammetåke med å glemme puta mi bare sekunder etter at vi pratet om den.[8D]

Tror nok August falt litt for deg namba - kanskje det var derfor han har vært helt utrøstelig i ettermiddag og kveld? Han har hylskreket stort sett siden vi kom hjem, men han var et stort smil, latter og pludring så snart vi kom opp på badet for kveldsstellet, og nå sover han søtt

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: namba

Tror nok August falt litt for deg namba - kanskje det var derfor han har vært helt utrøstelig i ettermiddag og kveld? Han har hylskreket stort sett siden vi kom hjem, men han var et stort smil, latter og pludring så snart vi kom opp på badet for kveldsstellet, og nå sover han søtt

Ja, det spørs om han savnet meg fælt. det kan tyde på det ja. Du får høre med han om han vil at vi skal møtes igjen snart.[;)] godt at han fikk sove nå i kveld da.

Fikk du gode nyheter fra venninna di? Vi har vært spente på hennes vegne M og jeg.

ja, gode nyheter!

Å så bra! [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp