Torsdag..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Hei hei!! Her har vi hatt enda en GOD natt og det er utrolig deilig[:)] Mina sitter å ser på tv og spiser frokost[;)] Idag skal jeg til frisøren. JIPPI[;)] Gleder meg veldig. Jeg skal klippe det litt og ta striper i forskjellige farger..

Ellers har jeg ikke så mye planer[;)] Hva skal dere idag??

Hei på dere.
Åh jeg også kunne tenkt meg til frisøren. Det hadde gjort seg. Men tror nok jeg skal vente litt for det er ikke så lenge siden jeg var. Du må ta før og etter bilder så vi får se[:D]

I dag våkna vi 07. Kristoffer har hosta i hele natt som vanlig. Aldri ei natt uten. Så vi har vært våken x antall ganger.
I dag skal vi bare kose oss. Jeg har planer om å vaske stua. Rydda masse i klær og styr i går. Fikk kasta endel. Travelt men så deilig når det er gjort[:D][:-]

halloen! ja, så er den store dagen for min del endelig
kommet.. jeg er sååå nervøs!!! tenk om de ikke liker meg!!! [&:]

men.. jeg har forberedt meg så godt jeg kan, så får det bare briste eller bære.. jeg
håper så inderlig på denne jobben.. men det er heldigvis sånn at jeg ikke trenger den
sånn økonomisk, såå jeg kan slappe litt av, og får jeg ikke denne, så dukker
det garantert opp en annen også. men jeg har hatt sommerfugler i magen siden jeg søkte i
jula, har ikke klart å slippe tanken på den...

nå kommer snart svigers for å hente julie, slik at jeg får formiddagen til å slappe av på,
og forberede meg uten å tenke på henne. det er litt godt kjenner jeg, selv
om jeg da får enda mer tid til å være nervøs på, nå venter jeg bare
på at magen skal roe seg slik at jeg orker å spise frokost[8|][:D]

god bedring til store og små her inne, og  så fantastisk at dere har sovet
så godt i natt oslojente... det hjelper godt på det!! [:D][:D]

Krysser fingrene for deg Trillemor, dette går bra!!

God bedring SuperBerta!

Her er det stille og rolig - G har reist på jobb, og levert Johanna i barnehagen - August sovnet igjen mens jeg var på badet og ordnet meg, så nå skal jeg spise frokost og ta en kaffekopp før han våkner. Har fått tatt av sengetøyet på gjesterommet, for i morgen kommer mamma - så nå får G flytte inn til August og meg igjen

I dag skal jeg ut og handle litt mat og småtterier, og så skal jeg slappe av mest mulig og lade opp til en kveld og natt som gressenke - Johanna har hatt en tendens til å våkne på natta igjen, og gjerne når jeg ammer August, så det blir spennende hvordan det løser seg nå som ikke pappa'n er her og kan hjelpe eller trøste henne

God morgen!
Her sitter jeg og ser på Dr.Phil jeg.. [:D] Må vel snart lage meg noe mat, og komme meg i dusjen.. Skal på turnusforhandlingsmøte i dag.. I morgen begynner jeg jo på jobb! [:D]
Blir veldig fint å begynne igjen.. I tillegg så sier de at de gleder seg til jeg kommer, så da blir det jo ekstra morro da.. Når man føler seg savna.. [;)]
Maren fikk en gåbil av oss i går, og den var veldig populær hos storebroren! [:D] Han ville til og med være hjemme i dag fordi han ville leke med den.. [8D]

Natta ja.. Maren pleier å våkne HVER natt kl 01.30.. Slår ikke feil altså! [:D] Så prøver vi å ta henne oppi til oss, men pleier som regel ikke funke.. Så etter 5 minutter i natt, så bare la jeg henne inn i sin egen seng, og hun gråt i 2 minutt, så sovna ho.. Herlig! Sindre og sov i senga si i hele natt.. Lovley!

Her blir det en veldig rolig formiddag med pc og strikking. Litt senere skal jeg møte en venninne og dra på shopping. Å handle på salg i går ga mersmak![;)] Frida var flink og sov hele natten, så i ettermiddag skal hun få velge seg en aktivitetspremie som vi skal gjøre sammen. Det blir sikkert kjekt.

Lykke til, Trillemor.

Lykke til i dag trillemor!!

Skal krysse fingerne for deg!!

Lykke til Trillemor!!

Og god bedring til dere som ikker helt i form. [:)]
Skal til legen i dag, gleder meg til å komme meg ut av huset!! [:D][:D][:D] Så har dusja leeeenge, skal sminke og ordne meg litt ekstra, når jeg endelig skal ut herfra.. hehe.
Må en tur på NAV med sjukmeldinga etterpå, men HÅPER jeg orker en bitteliten handletur.. Må ha en ny bag, og skal kjøpe inn litt som skal i sjukehusbaggen.. Syns det er greit å få pakka den snart, plutselig må vi avgårde.. Skal ha med meg søstra mi som psykisk støtte, så det går nok bra [:)] Godt å komme seg ut bittelitt, selv om vi må ta sittestopp flere ganger.. [:-]

God torsdag jenter.

God bedring til dere som ikke er i form og
 lykke til i dag Trillemor
Sitter på jobben i dag og gleder meg til å starte helga i kveld.
Chr og jeg skal kose oss hjemme i morgen før vi drar til oslo får å se på Mikke Mus
Jeg glerder meg kjempe masse fikk alltid det i bursdagsgave når jeg var liten.
Så håper Christian liker det også.

Ha en strålende dag jenter

Så gøy silje - jeg har aldri vært på sånt show jeg, men så fantes de vel ikke da jeg var liten...

Har hatt en fantastisk morgen! Solveig styrer felt og har trasset noe vanvittig om morgenen! I dag tok frokosten 20 min!! Helt utrolig.. og jeg trengte ikke å mase! Aner ikke hva som gjorde det.. men håper det fortsetter! Ellers har Aslak sovet bedre enn andre netter... har faktisk sovet mer en 2 timer i strekk (ikke mer enn 3 da men det er leeenge til å være han nå om dagen)... YES!

Og det beste til slutt: Jeg var i dag (fremtil nå for noen minutter siden) innehaver av to jobber! Ble tilbudt en forrige uke, takket ja og ventet likevel på et tilbud fra en annen! Den ligger rett der hvor vi bor og de tilbyr barnehageplass til barn av pedagoger som et lokkemiddel! Jeg var på 2. gangsintervju på tirsdag og syns det gikk kjempebra! Og i dag fikk jeg beskjed om at jeg fikk jobben!! Weeeee[:D][:D][:D] Måtte sende mail til den andre barnehagen om at jeg hadde fått et bedre tilbud![8D][:D]

Nå er vi kommet hjem fra besøk hos søsteren min og familien hennes! hun har en jente som er født i juni, og Aslak liker henne godt!

Ellers så er jeg ikke så optimistisk for natten som kommer! Aslak skal få dren i morgen, og må faste i natt! timen for operasjon er kl 8.30! Weeeee! håper det blir bra med drenet! Kryss fingrene for oss da![:D]

Wiiihiii.... Sander sov i sin egen seng hele natta!!! Vi våkna kl 02 av han hadde skrudd på lyset og hørte musikk[8|] men gikk inn og ga beskjed om at det var natt og han måtte skrue av, og det gjorde han[:D]
Han har siden vi fikk Elias kommet inn til oss hver bidige natt, og han ligger så urolig at vi andre ikke sover særlig bra, men nå ser det kansje ut til at vi har vunnet kampen (men tør ikke slippe jubelen løs riktig enda[8D])

Elias er tydeligvis også født med sovehjerte. La han i går kl 19.30, sov til 06 - spiste og sov videre til kl 10..... Herlig, men vi sover jo bort hele dagen[:D]

Sånn ellers så har jeg vært en liten tur på kjøpesenteret og utnytta salget.. Klær til 75% er helt genialt!
Men ble ikke lange turen, jeg trente litt for mye wii i går og det endte med at bekkenet låste seg totalt, så jeg ble stående midt i stua uten å kunne bevege meg, så til slutt måtte sambo komme og bære meg ned i seng... Er heldigvis bedre i dag, vurderte i morges om sambo måtte være hjemme og ta seg av Elias... Hadde trodd bekkenet skulle ordne seg etter fødselen, men tydeligvis ikke... Kan jo ikke gå rundt slik i mange måneder[&:]

Actrine: Er det bhg der nevøen min går?????[:D]
Gratulerer!! To jobbtilbud, det er ikke dårlig!!

Stemmer snart2!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Håper at Sander fortsetter med den gode trenden![:D]

ORIGINAL: *Jmamma*

Gratulerer med jobben, Actrine[:D]

God bedring med bekkenet, Snart2! Det er virkelig noe dritt å plages med[&:]

Lykke til i natt og i morgen, Actrine.

Back
Topp