Torsdag

dynnna

Gift med forumet
God morgen[:D]

Natta her har vært ok, inn med smokken et par ganger, men hun sovna igjen fort.
I går kveld tok jeg henne opp etter hun våkna, for hun hosta så masse, og var tett, så jeg ville ikke at hun skulle ligge å skrike, stakkars. Tror jeg må på apoteket i dag å kjøpe nesedråper (saltvann) og hostesaft til henne, hvis det finnes hostesaft til så små.?..

Dritt-vær ute. Det regner hunder og katter, og sikkert en hel dyrehage[8|][:@][&:] Og vind i tillegg, så regnet kommer på tvers[:'(][&o]
Har vont i hodet i dag, så blir nok en rolig dag.

Hva skal dere gjøre i dag da?

Ha en fin dag folkens[:D]

God morgen....

Her er det jammen stille om dagen, merker at folk er begynnt i jobb igjen...
Vi våknet kl.6 idag, uten mating i natt, så da er jeg fornøyd...
idag kommer min kjære tidlig hjem, så han tar med gullet ut, så jeg får vaska huset til helga...Jeg og Linus blir 4 dager alene, for sambo reiser til Roma med skolen, og jeg gruer meg fryktelig, aldri vært alene med han over lengre tid før...
Og så har jeg begynnt på noen nye medisiner, med masse bivirkninger, særlig trøtthet, så det er litt ekkelt.
Han skal gudsjelov sove første natta hos besteforeldrene sine, så jeg får hvilt litt.

Ellers skal vi på besøk til besteforeldrene en tur i ettermiddag....

Ha en fin dag, og god bedring til Maja Lovise[:)]

Dynna, du kan kjøpe Solvipekt til hun... [;)]

Idag har jeg vært på brannvern kurs, slukket brann å evakuert folk, gøy![:D]

God bedring dynnna og maja lovise!! Håper dere blir snart frisk igjen!

Han Casper reist se idag på 10 mnd dagen sin!! [:D]

Håper at alle får en fin dag!

Kort dag på jobb i dag! Deilig! Marie har hatt tre søvnøse netter nå pga noe fordøyelsesgreier. Det har vært grusomt å være i hus med henne, for hun har stinket sånn... Nå ser det heldigvis ut som det ahr bedret seg[:D] Ellers har ejg vært en tur hos legen, gått tur med hele familien og så skal jeg bare slappe av. Love it!

Back
Topp