Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Grattis med første skoledag!Idag er det Mathea sin første skoledagMøtte opp 8 og vi var der til 10, og hu har full dag til halv 2
Jeg og Emmeth er fortsatt dårlige, men natta var brukbar
Bare oppe en gang i natt, men han var våken til 22 igår kveld
Legger seg vanligvis 18.30. Når vi har henta Mathea etter endt skoledag skal vi ut og kjøpe nye fisker
Fargerike malawi ciklider
ha en fin dag, alle sammen
![]()
Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354
Ja vi trenger det nå!Uffa.. Ikke noe særlig med sånn netter. Håper dere får en fin kveld sammen med sovende barn, avslapping, og masse kos.♡
Aner ikke. Han er bare urolig!Så kjedelig med dårlige netter fortia. Håper det går seg fort til! Noen tanker om hva det kan være?
Idag er det Mathea sin første skoledagMøtte opp 8 og vi var der til 10, og hu har full dag til halv 2
Legger seg vanligvis 18.30. Når vi har henta Mathea etter endt skoledag skal vi ut og kjøpe nye fisker
Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354

Så fantastisk hun er!Idag er det Mathea sin første skoledagMøtte opp 8 og vi var der til 10, og hu har full dag til halv 2
Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354
Jeg bruker instaframe til iPhone. Tror den finnes til android ogKjapt spørsmål..
Dere som lager fancy bilde med ramme med flere bilder i.. Hva heter den appen?? Og får man den til android eller bare iPhone??
Gawd som jeg savner paint shop proen min!!![]()
Jeg bruker instaframe til iPhone. Tror den finnes til android og![]()