Torsdag

Hilsen fra oss på Mallorca ligger inne på skjult :cool:
1376560428855.jpg

*Surfer mobilt*

Idag er det Mathea sin første skoledag:D:D:D Møtte opp 8 og vi var der til 10, og hu har full dag til halv 2:) Jeg og Emmeth er fortsatt dårlige, men natta var brukbar:) Bare oppe en gang i natt, men han var våken til 22 igår kveld:eek: Legger seg vanligvis 18.30. Når vi har henta Mathea etter endt skoledag skal vi ut og kjøpe nye fisker:D Fargerike malawi ciklider:D:D:D ha en fin dag, alle sammen:)
1376560862822.jpg
1376560882699.jpg

Idag er det Mathea sin første skoledag:D:D:D Møtte opp 8 og vi var der til 10, og hu har full dag til halv 2:) Jeg og Emmeth er fortsatt dårlige, men natta var brukbar:) Bare oppe en gang i natt, men han var våken til 22 igår kveld:eek: Legger seg vanligvis 18.30. Når vi har henta Mathea etter endt skoledag skal vi ut og kjøpe nye fisker:D Fargerike malawi ciklider:D:D:D ha en fin dag, alle sammen:)
Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354
Grattis med første skoledag! :D
Ser lillebror koser seg i bæresela i bakgrunnen ;)

Uffa.. Ikke noe særlig med sånn netter. Håper dere får en fin kveld sammen med sovende barn, avslapping, og masse kos.♡
Ja vi trenger det nå!

Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354

Så stor og stolt pie:-) Gratulerer masse med skolejente :wav

Vis vedlegget 26353
Vis vedlegget 26354
Så fantastisk hun er! :D

Grattis med første skoledag til nydelige Mathea!! :D:D:D

Asle hadde plutselig en ny tann i dag tidlig, så jeg antar det er grunnen til de foregående rolpete nettene her i huset ;):rolleyes::)

*sendt fra mobil-appen*

Kjapt spørsmål..
Dere som lager fancy bilde med ramme med flere bilder i.. Hva heter den appen?? Og får man den til android eller bare iPhone??
Gawd som jeg savner paint shop proen min!! o_O

Kjapt spørsmål..
Dere som lager fancy bilde med ramme med flere bilder i.. Hva heter den appen?? Og får man den til android eller bare iPhone??
Gawd som jeg savner paint shop proen min!! o_O
Jeg bruker instaframe til iPhone. Tror den finnes til android og :)

Back
Topp