Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Crap natt altså!
Søren!
Mannen hadde døgnvakt så jeg har vært alene med ungene. La meg sammen med Teodor for å se om Lillebror sov lenger alene. Men det ble bare tull etter at jeg måtte inn til han tundt midnatt. Lå og kavet frem til kl 5, og etter det var jeg frem og tilbake frem til kl 7.30.
Vi skal snart til byen for å møte ei venninne og jenta hennes på litt over ett år. Lenge siden jeg har sett dem nå!
Nydelig vær, jeg tror vi lar vogna stå og slenger babyen på ryggen. I sele, meitai eller sjal. Har ikke helt bestemt meg
Gleder meg til å hente mannen på jobb i ettermiddag og ha kvelden sammen! I morgen starter nok en travel helg med to studiesamlinger og senvakt på søndag!
Så flink du er på morran!!Har ryddet og vasket bad... får besøk av min tante til lunsj idag...
Får også opp tråder senere...men,er kun denne torsdagstråden jeg ser![]()
Tenk at allr barna går mot 1 år allerede. Tiden flyr
Sent from my GT-I9300
Haha!Misunner deg ikke den natta akkuratstakkars!!
Jammen flaks du ikke har tett program fremover
*sendt fra mobil-appen*
Sprek på morran du også! Flinkflink.God morgen godtfolk!
Asle sov helt til halv åtte i dag. Deilig!!
Kjøpte liftgardiner til stua i går, og hengte dem opp, men det viste seg at vinduskarmen er så skjev at det så ikke utrart hvordan ting siger og beveger seg i gamle hus gitt
anyway.. jeg fikk flytta festene ned noen cm og jukset det til så det ser litt bedre ut her i dag tidlig mens Asle styra rundt på gulvet og avleverte morgenens bæsjebleie
Ingenting som slår å starte dagen med klatring på sofaryggen og vinduskarmen med boremaskin i hånda
*sendt fra mobil-appen*
Uffa.. Ikke noe særlig med sånn netter. Håper dere får en fin kveld sammen med sovende barn, avslapping, og masse kos.♡Crap natt altså!
Søren!
Mannen hadde døgnvakt så jeg har vært alene med ungene. La meg sammen med Teodor for å se om Lillebror sov lenger alene. Men det ble bare tull etter at jeg måtte inn til han tundt midnatt. Lå og kavet frem til kl 5, og etter det var jeg frem og tilbake frem til kl 7.30.
Vi skal snart til byen for å møte ei venninne og jenta hennes på litt over ett år. Lenge siden jeg har sett dem nå!
Nydelig vær, jeg tror vi lar vogna stå og slenger babyen på ryggen. I sele, meitai eller sjal. Har ikke helt bestemt meg
Gleder meg til å hente mannen på jobb i ettermiddag og ha kvelden sammen! I morgen starter nok en travel helg med to studiesamlinger og senvakt på søndag!
Sprek på morran du også! Flinkflink.
Viktig å kunne jukse til ting. Og om det er noe man ikke kan, så er det gull verdt å kunne late som.![]()
Crap natt altså!
Søren!
Jernmangel er ikke noe greit.. Håper du slipper unna det fremover. Spis leverpostei!!If you can't make it, fake it!!
Sprek og sprekførste morgenen på flere måneder hvor jeg føler meg uthvilt, så da gjelder det å smi mens jernet er varmt
Har slitt med alvorlig jernmangel etter at mensen kom ordentlig i gang igjen, så jeg har vært på felgen ei god stund nå
*sendt fra mobil-appen*
Ser ikke bildet ditt nei..er det forresten bare meg som ikke får opp bildet mitt, eller ser ikke dere den heller?
Deilig med sol!! Håper bare det blir gode temperaturer også..Tror jeg skal levere vesla snart slik at jeg får unna noe klesvask og div før jeg setter meg ut.hei og god dag
Her starta dagen kl. 06, så da var det bare å komme seg opp. Kanonfint vær her og, blå himmel og sool! Love it! Så vi har vært en tur i andedammen og mata fuglene, og lekt på lekeplassen. Da var småen så trøtt at han liksågodt sovnet sittende i vogna på vei hjemSå det ble en tidlig hvil i dag, da må han nok ha to tenker jeg.
Nå burde eg egentlig gjort masse husarbeid mens han sover, men det frister veldig å bare sette seg ut på terassen med en kaffekopp og nyte sola. Er jo viktig å kose seg litt også, er det ikke? Husarbeidet springer jo ingen sted![]()
Ellers var det en mislykket sko-shopping i går, fant ingen som passa han. Så ny tur i dag, før det er avgårde på seinvakt![]()