Torsdag

Bébbe

Elsker forumet
Jeg får ikke opp alt som blir skrevet her før lenge etter at det er lagt ut, så kanskje finnes det en tirsdagstråd... ;)

Hva skal dere til med i dag? Vi har sol og blå himmel, så vi må ut ihvertfall. Kanskje vi besøker andedammen.

Dere må ha en finfin torsdag! :-)

Haha..torsdagstråd selvfølgelig ;)

Morn!:)
Du er første torsdagstråden som jeg kan se iallfall.. Her holder sola på å bryte seg gjennom den tjukke høsttåka, så jeg håper det blir fint her også. Det er bare 9grader ute foreløpig, så vesla har på seg ull fra joha. Jeg forbanner det kalde gulvet vårt, og mens jeg gjør det, får vesla sitte og varme seg i mammas armkrok i sofaen. Må begynne å fyre snart tror jeg.:p

I dag skal jeg vaske klær, rydde/vaske hus, og begynne å pakke til studiesamlinga. Dagmamma ville gjerne ha Jenny aleine i noen timer i dag også, så da skal jeg levere henne oppe der etterhver. Da får jeg iallfall gjort alt jeg skal!:)

Har ryddet og vasket bad... får besøk av min tante til lunsj idag...

Får også opp tråder senere...men,er kun denne torsdagstråden jeg ser :-)
Tenk at allr barna går mot 1 år allerede. Tiden flyr :-)
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1376550639816.jpg
    1376550639816.jpg
    61,2 KB · Visninger: 21
God formiddag

Jeg er på vei til jobb, begynner sent i dag, men snuppa villig opp halvseks:confused::eek:
Ha en fin dag:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen godtfolk! :)
Asle sov helt til halv åtte i dag. Deilig!!
Kjøpte liftgardiner til stua i går, og hengte dem opp, men det viste seg at vinduskarmen er så skjev at det så ikke ut :eek: rart hvordan ting siger og beveger seg i gamle hus gitt :rolleyes::p anyway.. jeg fikk flytta festene ned noen cm og jukset det til så det ser litt bedre ut her i dag tidlig mens Asle styra rundt på gulvet og avleverte morgenens bæsjebleie :p:D:rolleyes:
Ingenting som slår å starte dagen med klatring på sofaryggen og vinduskarmen med boremaskin i hånda :p

*sendt fra mobil-appen*

Crap natt altså!
Søren!
Mannen hadde døgnvakt så jeg har vært alene med ungene. La meg sammen med Teodor for å se om Lillebror sov lenger alene. Men det ble bare tull etter at jeg måtte inn til han tundt midnatt. Lå og kavet frem til kl 5, og etter det var jeg frem og tilbake frem til kl 7.30.
Vi skal snart til byen for å møte ei venninne og jenta hennes på litt over ett år. Lenge siden jeg har sett dem nå!
Nydelig vær, jeg tror vi lar vogna stå og slenger babyen på ryggen. I sele, meitai eller sjal. Har ikke helt bestemt meg :p
Gleder meg til å hente mannen på jobb i ettermiddag og ha kvelden sammen! I morgen starter nok en travel helg med to studiesamlinger og senvakt på søndag!

Crap natt altså!
Søren!
Mannen hadde døgnvakt så jeg har vært alene med ungene. La meg sammen med Teodor for å se om Lillebror sov lenger alene. Men det ble bare tull etter at jeg måtte inn til han tundt midnatt. Lå og kavet frem til kl 5, og etter det var jeg frem og tilbake frem til kl 7.30.
Vi skal snart til byen for å møte ei venninne og jenta hennes på litt over ett år. Lenge siden jeg har sett dem nå!
Nydelig vær, jeg tror vi lar vogna stå og slenger babyen på ryggen. I sele, meitai eller sjal. Har ikke helt bestemt meg :p
Gleder meg til å hente mannen på jobb i ettermiddag og ha kvelden sammen! I morgen starter nok en travel helg med to studiesamlinger og senvakt på søndag!

Misunner deg ikke den natta akkurat :eek::confused: stakkars!!
Jammen flaks du ikke har tett program fremover :confused::eek:

*sendt fra mobil-appen*

Har ryddet og vasket bad... får besøk av min tante til lunsj idag...

Får også opp tråder senere...men,er kun denne torsdagstråden jeg ser :-)
Tenk at allr barna går mot 1 år allerede. Tiden flyr :-)
Sent from my GT-I9300
Så flink du er på morran!!:)
Kos dere med tantebesøk og lunsj.

Misunner deg ikke den natta akkurat :eek::confused: stakkars!!
Jammen flaks du ikke har tett program fremover :confused::eek:

*sendt fra mobil-appen*
Haha! :p :o
Blir bra med en tur ut i frisk luft nå! :D

God morgen godtfolk! :)
Asle sov helt til halv åtte i dag. Deilig!!
Kjøpte liftgardiner til stua i går, og hengte dem opp, men det viste seg at vinduskarmen er så skjev at det så ikke ut :eek: rart hvordan ting siger og beveger seg i gamle hus gitt :rolleyes::p anyway.. jeg fikk flytta festene ned noen cm og jukset det til så det ser litt bedre ut her i dag tidlig mens Asle styra rundt på gulvet og avleverte morgenens bæsjebleie :p:D:rolleyes:
Ingenting som slår å starte dagen med klatring på sofaryggen og vinduskarmen med boremaskin i hånda :p

*sendt fra mobil-appen*
Sprek på morran du også! Flinkflink.:)
Viktig å kunne jukse til ting. Og om det er noe man ikke kan, så er det gull verdt å kunne late som.;)

Crap natt altså!
Søren!
Uffa.. Ikke noe særlig med sånn netter. Håper dere får en fin kveld sammen med sovende barn, avslapping, og masse kos.♡

Sprek på morran du også! Flinkflink.:)
Viktig å kunne jukse til ting. Og om det er noe man ikke kan, så er det gull verdt å kunne late som.;)

If you can't make it, fake it!! ;):p

Sprek og sprek :p:rolleyes: første morgenen på flere måneder hvor jeg føler meg uthvilt, så da gjelder det å smi mens jernet er varmt ;) Har slitt med alvorlig jernmangel etter at mensen kom ordentlig i gang igjen, så jeg har vært på felgen ei god stund nå :(

*sendt fra mobil-appen*

hei og god dag;)

Her starta dagen kl. 06, så da var det bare å komme seg opp. Kanonfint vær her og, blå himmel og sool! Love it! Så vi har vært en tur i andedammen og mata fuglene, og lekt på lekeplassen. Da var småen så trøtt at han liksågodt sovnet sittende i vogna på vei hjem;) Så det ble en tidlig hvil i dag, da må han nok ha to tenker jeg.

Nå burde eg egentlig gjort masse husarbeid mens han sover, men det frister veldig å bare sette seg ut på terassen med en kaffekopp og nyte sola. Er jo viktig å kose seg litt også, er det ikke? Husarbeidet springer jo ingen sted;);)

Ellers var det en mislykket sko-shopping i går, fant ingen som passa han. Så ny tur i dag, før det er avgårde på seinvakt:)

Crap natt altså!
Søren!

Så kjedelig med dårlige netter fortia. Håper det går seg fort til! Noen tanker om hva det kan være?

If you can't make it, fake it!! ;):p

Sprek og sprek :p:rolleyes: første morgenen på flere måneder hvor jeg føler meg uthvilt, så da gjelder det å smi mens jernet er varmt ;) Har slitt med alvorlig jernmangel etter at mensen kom ordentlig i gang igjen, så jeg har vært på felgen ei god stund nå :(

*sendt fra mobil-appen*
Jernmangel er ikke noe greit.. Håper du slipper unna det fremover. Spis leverpostei!!;)

Burde smidd litt jeg også, men JenJen er litt cranky om dagen, så jeg får ikke gjort så mye. Også hadde hun bare en 20-minutters dubb ista.. Tar det igjen seinere når hun skal til dagmamsen.:)

hei og god dag;)

Her starta dagen kl. 06, så da var det bare å komme seg opp. Kanonfint vær her og, blå himmel og sool! Love it! Så vi har vært en tur i andedammen og mata fuglene, og lekt på lekeplassen. Da var småen så trøtt at han liksågodt sovnet sittende i vogna på vei hjem;) Så det ble en tidlig hvil i dag, da må han nok ha to tenker jeg.

Nå burde eg egentlig gjort masse husarbeid mens han sover, men det frister veldig å bare sette seg ut på terassen med en kaffekopp og nyte sola. Er jo viktig å kose seg litt også, er det ikke? Husarbeidet springer jo ingen sted;);)

Ellers var det en mislykket sko-shopping i går, fant ingen som passa han. Så ny tur i dag, før det er avgårde på seinvakt:)
Deilig med sol!! Håper bare det blir gode temperaturer også..Tror jeg skal levere vesla snart slik at jeg får unna noe klesvask og div før jeg setter meg ut.;)

Lykke til med skoshopping! :)

Her starta dagen litt over halv 6, da fikk jeg minsten dumpende over meg i senga i full fart hehe herlig vettu. I dag er det bare eldste og jeg hjemme. Her skjer det ikke mye men fått bretta litt klær og slappa av litt :) ha en strålende torsdag videre :)

Back
Topp