Torsdag :)

Lillemirakel

Glad i forumet
Og i dag er det overtakelse av ny leilighet :-) og veldig deilig er det å være plassert på hytta og slippe å løfte og vaske ut av den gamle. Fikk streng beskjed av sambo at dette var en mannsjobb, og han ville ikke ha noen fødsel enda :p så nå holder hele venneflokken på! :) heldige meg.

I morgen er det vekstkontroll på prinsen :) krysser fingre.

Hva gjør dere i dag jenter? :D

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Så utrolig snill å omtenksom kjæreste du har!! Hadde ikke skjedd her. Men så er jeg kontrollfrik å måtte ha gjort det selv! :p
Har dere kjøpt eller?

I dag så har vi fått hjem storebror etter at han har vært hos sin mormor siden fødselen..nå ligger begge å sover :) gleder meg til storebror våkner så jeg kan nusse å kose masse med han :D

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Høres ut som en god mann du har :)

Jeg ligger på soffan, hadde rier i to timer i natt, så ble en liten runde på føden for ctg, spydde på vei inn dit :/ heldigvis er snuppa hos besteforeldrene så vi fikk sove lenge etter vi kom hjem, mn etter frokosten var spist kom den opp igjen, så soffan er min venn i dag kvalm :/ håper dere har en finere dag enn meg ;)

Har klippet plen, kostet gårdsplassen, sagd ned noen busker:) så nå er det fint å ryddig ute å;)))

Her har jeg pakket ned klær til søskene viss vi plutselig måtte reise til kk. Samtidig gikk jeg gjennom kleskapene deres og skrev navn i alt som ikke ble kastet :-) Så da er det klart for nytt bhg og skole år :-) Har også gjort siste finish på seng og vogn og bilstol. Så da er alt klart eneste jeg mangler er babylille!!!

Back
Topp