Torsdag

Nanna

Betatt av forumet
Hei jenter!
Hva skal dere i dag, da? Jeg vasket kjøkkenet på tirsdag, så nå er bekkenet så vondt at jeg har blitt sofasitter.. Tenkte å strikke videre på en sparkebukse og se på Homeland på pc'en. Blitt hekta.
Først nå skal jeg vekke skolegutten min og spise frokost og få han av gårde.
Ha en finfin dag :)

Her har eg nettopp komt meg på jobb...så her blir det jobb, så skal eg hente nevøen min å passe han litt (søster mi har eksamen), så skal vi gå å hente jenta mi i barnehagen sammen...også kommer min kjære heim frå jobb i dag (har reisejobb), så blir middag og family time i ettermiddag! O'hei kor det går ;)

Idag skal barna ha fri fra bhg :) så nå har vi spist frokost, og skal snart ordne oss å dra på besøk til noen ungene går i bhg sammen med :) så er vi invitert på middag hos mamma idag, så de blir en deili dag idag :)

Blir en rolig dag her hjemme, blir sikkert litt strikking, tv, klesvask..... prøver å holde meg i ro de dagene jeg er sykemeldt. Ungene er på skolen og sfo i dag. Men så skal jeg jobbe par timer i kveld på avslutning for skolestarterne mine i bhg.

Skal straks sove og lade opp til nattevakt :) og ellers ingenting, prøver å la være å gjøre mer en jeg må de dagene jeg skal på jobb. Kanskje lage middag :-p

Blir en rolig dag her, gjøre litt husarbeid og småtteri og prøve å slappe av innimellom :) Guttungen er levert i barnehagen for dagen :)

Bhg har planleggingsdag idag.. Så frøkna er hjemme og vi har en rolig dag idag.. Var på barnebursdag i går , og var borte fra 13 til nesten 00.00 så godt å kunne ta det med ro idag

Hei jenter!
Hva skal dere i dag, da? Jeg vasket kjøkkenet på tirsdag, så nå er bekkenet så vondt at jeg har blitt sofasitter.. Tenkte å strikke videre på en sparkebukse og se på Homeland på pc'en. Blitt hekta.
Først nå skal jeg vekke skolegutten min og spise frokost og få han av gårde.
Ha en finfin dag :)

Dagen her begynte med fysioterapeut hvor jeg (endelig) fikk konstatert bekkenløsning, så har skrevet under salgskontrakten på leiligheten- 1.juli må vi være ute herfra:)
Jeg skal ut å kjøpe vogn litt senere, må bare samle litt krefter først :D i kveld kommer syklubben på middag og skravling (syr svært lite- spiser heller mye...;) )

Og ellers har mannen min og jeg vært gift i fire år i dag! Hurra for oss :D

I dag skal jeg pakke ut litt etter 10 dager på tur, vi kom hjem kl 3 i natt, og er rimelig trøtte alle sammen. Ellers så har jeg og junior vært på sykehuset i dag, han har sjekket hørselen sin, og sett etter om han trenger dren. Vi skal komme tilbake om ca 6 mnd, han har noe redusert hørsel på høyre øre, og det er der han har hatt oftes betennelser. Jeg fikk tatt en liten titt på lillebror i magen, og han har det bare fint :)

Jeg har vært hos jordmor, alt bra med huleboer`n...men jeg glemte selvfølgelig å be om bekreftelse til NAV....grrr!

Ellers blei det litt shopping før jeg kom meg hjem og her sitter jeg og venter på feier`n! Skal bare slappe av i kveld med gutta mine:)

jeg har gjort litt småting som har hengt over meg ellers er jeg på hyttetur. kjekt å komme seg vekk fra hverdagen :)

Back
Topp