Torsdag!!!

SuperBerta

Glad i forumet
Nå nærmer helgen seg! Wohoo!

Akkurat nå har jeg malt en vegg, spist lunsj og gjort litt skolearbeid, men så vekket gulvslipermannen hos naboen Rasmus, så nå skal jeg ut og hente den blide godgutten!

Mannen kommer straks hjem fra behandling, og da skal vi dra til bhg for å hente snuppa. Så skal vi stå på skøyter før vi går hjem og lager pannekaker! :)

Ikveld blir det nok en treningsøkt på meg, før mannen og jeg koser oss med hjemmelaget pizza..

Hva holder dere damer på med da?
 
Ny dag og nye muligheter og det er 2 uker igjen til termin :-)
I dag slapper jeg av hjemme, tok på å være på ikea i går. Men fikk kjøpt litt småting og godt å komme seg litt ut.
 
(Å - superberta, jeg skulle gjerne lest om hva du skal gjøre idag, men det er helt blankt hos meg......)

Her har det vært rolig dag ilag med snuppa som er syk - var hjemme til jeg gikk på jobb og fikk avløsning av far i huset. Det er godt å komme seg på jobb også, for jammen meg begynner divaen å bli frisk. Her snakker vi kommandering på høyt nivå.

Kvelden blir rolig også - mannen skal i forening, så jeg skal "hive" barna tidlig i seng  og sette meg i godstolen.

Ha en finfin kveld!
 
Sånn er det når superberta starter tråder - innlegget hennes blir borte når hun får svar. Superberta - neste gang du starter en tråd så quoter du deg selv i et nytt innlegg, så er det ikke skrevet forgjeves. Ikke at dagens innlegg var forgjeves altså - det startet jo en skravletråd for dagen, og noen fikk jo lest det.

Her har det vært vaskedag før seinvakt - og vakta gikk forbausende fort, jeg har storkosa meg på jobb. Nå har jeg satt igang en tørketrommel, hengt opp en maskin med klær, og er på vei i seng - dagvakt i morgen, så jeg må opp tidlig igjen.. men så er det helg!!
 
Jeg glemmer jo det hver gang.. skal prøve å huske det neste gang altså! ;)
 
Back
Topp