TORSDAG!

SuperBerta

Glad i forumet
Goood morgen!

Ja, her sitter vi, skulle jo egentlig vært i hver vår barnehage, men Rasmus fikk vaksiner igår, med tilhørende feber i natt og idag, og Bertine hadde et par hostekuler i natt som gjorde at hun brakk seg.. så da ble det en ekstra dag hjemme.. Gjør ikke meg noe kjenner jeg.. ;)

Jeg venter spent på rapport fra Trillemor, litt usikker på når hun skal på UL, men håper alt er i orden med den lille..

Vi skal nok ut litt idag, kanskje vi tar med oss matpakke og tar lunsjen i skogen?


Ha en strålende dag alle sammen!
 
Jeg er nettopp tilbake etter å ha levert mine håpefulle i barnehagen. Skal på kurs/opplæring på jobb klokka elleve, så jeg sliter med motivasjon til å starte med noe som helst... det kommer jeg vel til å gjøre etter kurset også, for jeg skal å jobb igjen klokka 15.30

La forresten ut litt bilder i gårsdagens skravletråd, der kan du se litt fra vår lunsj i det frie SuperBerta - håper dere får det til, det er veldig koselig (og så håper jeg ungene snart er i bedre form igjen)

Tenker også på trillemor - håper på rapport!
 
Grrrrr. Ser ikke superbertas innlegg. Superberta, du må slutte med usynlighetskappen, nu!

Men ikke detstomindre. Jeg er "back on track". Min pc oppstod fra de døde igår (halleluja). Det tok ikke lang tid for mannen at fikse den. Det som tok tid var at han måtte sikre mine dokumenter først. Eller det tok ikke tid - han fikk proff hjelp. Det som tok tid var å få tid til å få det gjort!

Men her er jeg. Hurra.

Tiden flyr. Vi hadde en fantastisk kreta-tur for 2 uker siden og Felix som bare er 6 mnd har tatt helt av. Står i krabbestilling og rokker og kryber dit han vil. Fandt ham inni nderste bokhylle (som er tom) for der var telefonledningen....

Men altså, nå blir jeg litt mer aktiv her! (facebookgruppa er koselig og praktisk, ja, men liker godt forum også - og selv facebook forandre seg jo også!)
 
Hmm ser heller ikke innlegget ditt Super Berta.merkelig
Solen skinner og nydelig høstvær ute.
I dag skal jeg planlegg deste uke middagsplan er handle dag i dag.
Skal først prøve å få i meg litt mat først
Kom gjerne med forslag til middagsmat.
Hi ,hi nå ligger Sigurd og sparker mammaen sin en deilig bevegelse å kjenne.
I morgen skal jeg til Jm igjen gleder meg til det.

Ønsker alle en super dag

Trillemor lykke til på UL i dag
 
Ser heller ikke innlegget til superberta, har ikke sett noen av hennes innlegg etter dette nye greiene:-S

Jeg har stor nedtelling til høstferie, og husmorferie i Bremen. Jeg og en vennine reiser bort fra onsdagen til lørdag. Skal bli godt.

Her er det ellers super travelt med jobb, bhg og fritidsaktiviteter. Hjelper ikke være gravid med bekkenløsning og søvnproblemer oppi det hele. Er straks 6 mnd på vei ( er 26 uker), og jeg skulle heller ønske det var 6 mnd igjen. Sliter fortsatt med tanken på nok en baby. Hadde aldri trodd at jeg kom til å være negativ til å bli gravid, vi som har slitt sånn tidligere... men jeg kjenner ikke babylysten en plass. Ikke en gang når jeg er på barselbesøk. Ikke mannen min heller. uff, håper det blir bedre, får jo så dårlig samvittighet også... Tror mamma og de aner at det er noe på gang nå, vanskelig å skjule magen nå.... gruer meg til de spørr, for jeg klarer ikke late som jeg er glad...

 uff klagete innlegg fr meg i dag. Prøver å tenke på alle de som har det mye verre enn meg, men hjernen er inne i en mørk tunnell for tiden... Så sånn er det her i gården....
 
Jeg ser innlegget til superberta.. hehe

I dag sluttet jeg tidlig på jobb. Men måtte begynne tidligere også da. Solveig skulle til ortoptist i dag. Kontrollen der gikk kjempefint, synet er blitt bedre siden sist! Godt når det går riktig vei.

Fikk besøk av ei venninne i dag. Hun hadde dårlige nyheter om datteren hennes. Huff.. men det skal nok ordne seg tenker jeg. 

Dette har vert en tøff uke. Svigerfar ble sendt med blålys til sykehuset på mandag. Årsaken var et kraftig hjerteinfarkt. Heldigvis kom han til sykehuset i tide og legene klarte å ordne det. Skal tilbake om noen uker for å fikse mer. Men i dag kom han hjem!

MEN nå er det snart helg!! Ungene har bestillt pannekaker til middag og vi gleder oss!!
 
Back
Topp