Torsdag

Olive76

Forumet er livet
Det er en grå dag ute, men her lukter det grønnsåpe og cookies. Har vært effektiv. Får nemlig besøk av baby med mor og svigermor. Ei fra nabolaget som også skulle ha baby i mars, men som fikk i februar istedet. Har lenge skulle hatt de på besøk, men så kom alt det her operasjonsstull!
Så noen dager sover jeg lenge og andre dager er jeg effektiv. Fint med litt variasjon. (og veldig deilig med nyvasket golv!)
Nå skal jeg steke vafler!
 
Skal si du er effektiv Olive!! Høres koselig ut med besøk! Her nyter vi ferien... Endelig er det greit vær ute. Vind fortsatt men ikke såpass at man må bolte fast ungene for å kunne gå ut! Så vi har vert ute i halvannen time. Vert innom to lekeplasser. Herligt å få gått ut energien til ungene slik at de kan leke greit når de er hjemme.

Solveig er veldig på å skrive for tiden. Det er nok noe av det kjekkeste hun vet! I ettermiddag skal jeg til frisøren!! Gleder meg masse!
 
God dag! Lenge siden jeg har skrevet her nå, jeg liker fremdeles ikke det nye forumet, og det ødelegger all lyst til å vanke her inne dessverre.. Men jeg har tid til mye annet på kveldstid da! ;)

Vi var på Tusenfryd igår, det kjenner jeg, ble litt solbrent ja.. Men så utrolig gøy vi hadde det! Det var meg og barna sammen med nabokona og deres to store jenter på 10 og 12, dvs at jeg hadde veldig gode barnevakter.. hehe.. Det var stort sett jeg og 10-åringen som løp rundt og tok karuseller, i tillegg til Bertine da.. Vi badet også, det syntes Rasmus var helt knall! Han krabbet rundt i vannet og lo og lagde "jeg har det gøy-lyder"..

Idag er det vaskedag! Foreløpig kjører maskinen siun andre runde, jeg har brettet og lagt på plass, vasket vaskene på badene, trappa og ryddet.. Etterpå skal gulvene støvsuges og vaskes!

Her er det strålende vær, men jeg prøver å holde meg til planene innendørs allikevel..

Nå håper jeg lillebror våkner snart, for jeg vil ha lunsj!
 
God torsdag jenter. Her kommer det en hilsen fra danmark.
Koser oss med bading og chr liker veldig godt de rødepølsene her nede.
I dag er det litt gråt så chr ser på film før vi skal ta tur inn til Nykjøping å titte litt i butikker.
Ellers så har vi vært å sett på tigere og matet aper. Kost oss på tivoli i København.
Til søndagen skal vi til legoland detter er nok høydepunktet for chr.
Ønsker all en  strålende torsdag
 
Back
Topp