Torsdag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for idag?

Får middags besøk av en kompis ikveld, Trond reiser offshore idag og er muligens hjemme på mandag.....[:'(] Fikk vite det igår jeg er selvsagt litt skuffet men får bare bite i det [&o]

God morgen!!

I dag skal jeg og lille M besøke Bebibooms og hennes lille Anton!![:D] Kjører om ikke så lenge!![;)]

Go morn!

I dag skal jeg prøve noe jeg aldri har prøvd før.. Mini bootcamp!

Har heldigvis fått med meg en fra mor/barn- Zumbaen så jeg har noen jeg vet hvem er[:)][:)]

Ønsker meg en joggevogn.. for buggisen er ikke akkurat så god på gress.. Men har på de store hjula så får vi bare prøve...

tenker at jeg skal kjøpe meg ett klippekort slik at jeg kan gå når det passer. renga på at det 17 ganger frem til sommern det kan passe å gå... men jeg har jo ikke lyst å slutte å trene Zumba heller så tror 10 klipp holder... plutselig så er jo det syke unger eller noe..

God dag!!

M ble levert seint i barnehagen idag, deilig med en lang rolig morgen. Har nettopp vært på litt shopping med en venninne, 50% på hele bikbok idag jenter [:D]

Når M er hentet i bhg skal vi på besøk til oldemor og oldefar, Oldemor trenger en ny klipp og jeg litt penger [8D][:)]

GO ÆTTMIDDAG! [:D]

Har vært på jobb i dag, nå venter det besøk av pappa og familien[:)]

Back
Topp