Torsdag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Ny dag nye muligheter [:D]

Jobb til 16.00,rett til typen spise litt mat ta sol og forsette med flyttingen [:)] Kun de store tingene igjen nå [:)]

God morgen!

Gleder meg til å se bilder av nye leiligheten!![;)]

I dag har vi "kosedag" med Anna. Dvs. hun har fri fra bhg. Vi skal i banken og tømme sparegrisen, en tur på kafé og såpå badet og svømme litt!!
Nå har vi lekt litt på rommet hennes, spist frokost og nå leser mannen og snuppa bok på rommet hennes![:)]

Heisann!

Nå nærmer det seg siste barseltreff, og det er om en god uke klar for jobblivet igjen. Blir rart. har jo hatt deilige og rolige morgener og dager da, tross alt. Men nå skal pappaen ta over litt. Merker at hodet er mye på jobb for tiden.[:)]

Her snødde det faktisk idag, nå som våren hadde kommet.... Men er bare et par minusgrader da, så får tåle litt hvitt. Varer vel ikke så lenge [8D]

ORIGINAL: Reinbue

hva jobber du med egentlig? lurer siden du sitter på bv mens du er på jobb :P

Jobber med IT :)

Idag har jeg ryddet litt mer i leiligheten, føler det aldri blir tomt inne på det ene rommet som skal bli soverom en gang [8D] Akkurat nå er det bare en stor haug med masse skrot som vi ikke aner hvor vi skal gjøre av.. Gleder meg til å få litt kommoder og hyller på plass, så vi har et sted å gjøre av alt skrotet [:'(][8D]

Skal hente M tidlig i bhg idag, håper hun er i GODT humør og ikke sånn som igår, da kan det bli en laang ettermiddag [8|][8D]

goo dag i stua.. her har vi Ådne hjemme i dag. Han har hangla en stund o gi går kveld toppa det seg litt og han hadde vondt over alt.. hoster stygt og har skikkelig grønnt snørr! [:'(][:'(] Heine har også hanlga en stund men han syns jeg virker bedre i dag. Leker mer alene og spiser godt.

K har støvsuga her og tørket opp alle flekkene[:D][:D] svigers er på vei. De skal ikke bo med oss denne gangen men regner med vi ser mye av dem hele helga likevel...Kjekt og litt slitsomt.

De har aldri noen plan for hva de skal gjøre og når vi da blir 8 stykker som skal være impulsive sammen får jeg makk!! så jeg tok en sjefsavgjørelse og bestemte at det blir tacoaften her på fredag.

Back
Topp