TORSDAG!

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen, damer!

Idag tar jeg treningsfri, så vasker jeg huset istedet! Rasmus sover bedre når han får ligge ute i vogna si, og siden jeg er alene hjemme for tida(mannen er på guttetur til Malaga), så er det deilig å ikke ha planer..

Hva skal dere idag da?[:)]

Jeg er trøtt. Ikke utslitt, men behagelig sløv selv om jeg har sovet godt i natt. Så jeg skal sløve mens jeg enda kan. Blir vel en god dupp på meg ut på dagen. Og hekling i sofaen. Gjesp!

God morgen, damer!!

I dag har jeg også treningsfri, superberta. Det er jo litt digg innimellom.

Vi jentene er alene hjemme i ettermiddag og kveld, så da blir det sikkert noe enkelt til middag og så litt lek og kos før leggetid. Og i kveld er det MIN TV, hehe....skal se på opptak på Get-boksen. Gleder meg!

Først er det elever og møter i noen timer før jeg skal hjem.

Ønsker dere en fin dag!

jeg har levert barn i barnehagen. Bare klokka blir ti skal jeg ut og handle sherrox til August, han var så våt på føttene da vi hentet han i går at han bare skreik (helt til jeg fant frem føhneren og tørket tærne, det var visst veeeeldig deilig)... og så skal jeg ligge litt på sofaen og se film. I kveld er det jobb, så jeg må vel komme meg i dusjen etter hvert også

God morgen!!

Her var det stress til bhg, siden det er turdag og skulle rekke bussen kl 0900. Mina gledet seg veldig til å ta buss til Skullerud, for å stå på ski[:)]

I ettermiddag får vi besøk av en Susanne( en venninne) og hennes nydelige sønn Melvin på 10mnd. Mina er helt i ekstase når hun ser han[:D] Er så koselig å se. Hun gleder seg veldig og sa: jeg elsker Melvin jeg

I dag har jeg vasket og ryddet litt i huset, å det er herlig å få det gjort! Nathalie har hjulpet meg å rydda og støvsuge. Hadde tenkt å bake også, men Lukas sov bare halvannen time i dag, så den planen gikk i vasken. Han er så klengete for tida og skal bare bæres. Slitsomt!

VBi hadde noen urolige netter med Lukas forrige uke. Han tok seg til øret, og legen hadde jo sagt han kunne se litt rødt i øret, på ettårskontrollen... Gav paracet og nesespray noen kvelder, og den ene kvelden når jeg tok han opp hadde det gått hull på betennelse, hadde rent ut på håret[X(], æsj... Så nå har han sovet rundt på natta og forhåpentligvis er han på bedringens vei!![:)]

I kveld kommer mamma å sitter barnevakt. Jeg skal på perfect home selskap til en vennine. Har ikke penger så kan ikke handle, men siden jeg lurer på å starte med det selv så kan det være greit å ta turen[;)]. Kjenner at jeg har veeeeeeeeeldig lyst på penger nå, slitsomt å gå i ulønnet permisjon i lengden[:-]. Håper det blir jobb til høsten for da har jeg søkt mini i bhg[:)].

Back
Topp