• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Torsdag!!

Lene1986

Forumet er livet
Det er torsdag allerede jo. Denne uka her har bare rast forbi.
Nå skal vi snart kle på oss å kjøre i barnehagen. Så skal jeg rett hjem å gjøre meg klar til å se på jordmødrene som jeg glemte helt ut i går. Men flaks for meg at det går i reprise kl 10.00 på nrk1 [:D][:D][:D][:D]
Så må jeg vel legge sammen litt mye klær her, kansje vaske noen også. Så lage middag til mini blir hentet og sambo kommer hjem. [:D]

Hva er planene deres i dag da snupper??

Skal vaske klær jeg også. Fortsette på den stoooore haugen i vaskekjelleren...[&:]
Tenkte høre med ei venninne om vi skal møtes på kafe i lunsjen, ellers ingen planer for resten av dagen..[;)]

Kos deg med jordmødrene! Masse fødsler i gårsdagens episode..[8D]

Joda. da fikk jeg sippet litt i dag og [8D] 

Skulle laga fotobøker jeg også.. Enda ikke dilla meg til å lage "mitt første år" bok til jentene.. Kun Anna sin jeg kan gjøre ferdig enda da..[8D][;)]

Så tenkte jeg lage 2007, 2008 og 2009 bok. Lagde 2010 før jul..[;)]
Kommer nok ikke til å fremkalle så mye bilder lenger.. Utrolig stilig med de bøkene!!

Vi sietter og blir friske i soffan [8D]

trøøttogsliten.com

ORIGINAL: *MissMe*

T.o.m søte når dere er syke dere, Katmor!! God bedring!!![:D]

mornings[:)].

Hjemme fra trening og drikker kaffi[:D]. skal snart hjelpe mamma med en oppgave hun skal levere på skolen og i kveld skal jeg på en litt mystisk middag med fruer og trenere (??[8|])

I første omgang trodde jeg bare trenerene er snille, men har hørt så mange skeptiske omtaler til denne middagen (og såklart jeg syns det er rart at trenerteamet skal ut å spise med jentene altså[8D]) så nå venter jeg i spenning.

Blir det jeg som har riktig eller de skeptiske kvinnene tro?[8D]

Nettopp hjemme igjen fra praksis, skal sette på middag og hente kidsa i bhg [:)]
Så blir det nok en helt vanlig dag hjemme tenker jeg.. får besøk i ettermiddag da, om ikke annet [:)]

Back
Topp