Torsdag

Olive76

Forumet er livet
Nå hasr jeg satt brøddeig og pizzadeig. Da blir det middag idag og matpakker imorgenn også! Og så tror jeg at jeg skal dra meg, mitt fine blodtrykk og min gjennomsnittlige graviditet en tur i bassenget og på veien putte min søknad om foreldre penger i postkassen. Kjekt med allt som er gjort.

Ungene er i barnehagen. Bra det, for Gustav holdt på å gå i oppløsning av sinne fordi han ikke fikk ha to tallerkner til frokosten. De bytter litt på raserianfallene de kjære små (som i øvrigt startet dagen med fest i øverkøyen på rommet deres kl 6[;)])

Her og er ungene levert, og min snille snille venninne kom å henta oss i dag og.. Utrolig takknemlig for å ha så snille venner!! Så i dag må jeg prøve å få unna litt klesvask.. Jeg er bedre nå, og er ikke så tett lenger.. MEN har enda hodepine.. Skal til legen på tirsdag og snakke om det.. Konstant hodepine i snart 2 uker og en fot som dovner vekk.. Merkelig.. Litt ekkelt, men det er nok ikke noe alvorlig, men greit å få sjekka det likevel.. [:)]
Skal bare lage meg en god frokost først, og lese litt aviser og sånt.. Slappe av.. [:)]

Håper du får et svar på det nå da Almyrida, ikke noe kjekt å gå sånn!

Her startet dagen først med at frøkna kom inn på rommet og sa at hun hadde tissa i trusa si... når hun snudde seg for å gå ut av rommet så jeg at hun var helt brun i baken... hun hadde ikke tissa i søvne nei, hun hadde nok prompa [8D]. Ikke greit med diare. Fikk dratt av henne klærne, og sengetøyet hennes, og så la hun seg mellom pappa'n og meg og vi sov igjen til nesten åtte

Nå er August i barnehagen, Johanna ser film og jeg rydder vekk jula - endelig!

God torsdag jenter.

Christian er fortsatt hjemme siden formen ikke er på topp. Nå har vi kost oss med film og kake.
Snart kommer K hjem så jeg får jobbet litt.

Lenemor: god bedring til Johanna .
Almyrida 81: Huff det hørtes ikke noe særlig ut, håper legen finner ut hva det kan være.
Olive76: Så flink du er :-) kan tenke meg det er deilig å ha heimen for seg selv.

Ahhhhhh. Nå har jeg vært å svømme, handlet julepynt på halv pris, handlet produkter på apoteket og handlet mat jeg hadde lyst til å spise fordi omgangssyken her i huset er borte-vekk. Og nå kan jeg slenge meg i sofaen med sjokolade et par timer. Hurra!

Back
Topp