Torsdag

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen!

Da er det faktisk snart helg igjen [:)] Synes ukene går så utrolig fort for tiden jeg asså!
Nå skal jeg snart levere Leah og William i barnehagen .. Har ingen spesielle planer for dagen, kun pakke en bag til Leah, da hun skal være med mine foreldre, min tante, onkel og kusine til hytta de har på Trysil i morgen, og det gleder hun seg helt vilt til!! [:)]

Hva skal dere for no i dag da?? [:D]

Hei og morgen.. [:D]

Her blir det å ta helgevasken, en dag på forskudd. [8D] Mamma og lilleboren min (7 år) kommer i morra, de bor nordpå. Skal hente de på Gardermoen kl 12. [:D] Pluss søstra mi og barna hennes på 5 og 3,5 år, de bor i Kristiansand [:)]. Gleder meg veldig..[:)][:)] Søstra mi har jeg ikke sett på 1 år nå. Hun har siden i februar gått ned 45 kg (hun tok Gastric Bypas i februar.) [:)]

Ellers så skal jeg på svangeskapskontroll i dag, er jeg heldig så får jeg høre hjertelyden [:D]. Håper på det.. [:)][:)]

I dag skal jeg prøve meg på å få kjøpt inn det siste jeg trenger til julekalenderen til ungene, og så skal jeg se om jeg gidder å vaske gulv. I kveld er det styremøte i barnehagen - mitt siste før jeg trekker meg ut?

Vi fikk sove til halv sju i dag vi, jeg blir like overrasket hver gang jeg... Johanna kom tuslende inn på rommet vårt og fortalte at dyna hennes var kald og hun frøys, så nå har jeg byttet dyne der oppe... sommerdyne ut, thermodyne inn... hun er en liten varmeovn, så hun har nok ikke frøset så mye - jeg mistenker at det var en god unnskyldning for å krype under dyna til mamma og pappa (den nye dobbeltdyna vår er i alle fall varm - deilig!!)

Ja, nå har vinteren kommet! Merker at det er mye kaldere på soverommet på natta.. Vi må nok finne fram dobbeldyna igjen vi også, men mannen har en tendens til å ende opp med hele dyna alene..[:-]

Bertine skal få være hjemme idag, det blir nok koselig.. Men huset skal vaskes uansett, så hun får nok noen oppgaver hun også.. Hun er veldig interessert i penger for tida, så kanskje hun vil "jobbe" litt?[;)]

Ellers så har vi ikke store planer idag.. ut en tur må vi også etterpå da..[:)]

Hm.. Aslak spydde i senga vår i natt. to ganger! Vi var ikke sikre på om han spydde fordi han hostet så enormt eller om det var fordi han var dårlig i magen. Så han er hjemme i dag... etter frokost så var det på an igjen! tok ikke sjangsen på at det ikke er spysyken for å så smitte gjengen i bhg mens jeg leverte Solveig! Så her er hun også hjemme.... Aslak er sånn både og mens Solveig kjeder seg litt. Har tatt meg 5 min fra leking. For  her trengs det aktivisering! [8D][:D]

Så det ble en "heeeerlig" start på helgen for noen i familien. Jeg har en arbeidsdag igjen i morgen (planleggingsdag)

Jeg gleder meg stort til å kunne flytte hjem igjen idag!!!
Vi har hatt maler hjemme som skulle male taket i stua i helga mens vi var i Tallin, men så
skjedde det noe med taket, så han er der enda [&:]
Og siden veggene og gulvet er gjemt bak plast, så kan vi ikke ha på varmepumpa, og det er iskaldt der!!!
Så vi har vært hos mamma de siste to nettene, og senga her er ikke særlig bra for hverken søvnen eller ryggen min [&:]
Men maleren sa han skulle være ferdig idag, så da håper jeg han blir det og.

Ellers så er Linnea her hjemme med meg idag. Ho klagde over vondt i beinet da vi sto opp idag, og ho klager enda,
så da fikk ho være hjemme med meg da [;)] Vi sitter og ser på TV, og tar kanske en tur på senteret etterhvert.
Skulle hatt et par småting for å gjøre ferdig kalenderen ho sin.

Idag har jeg vært oppe siden halv 7 - laget matpakker og frokost til barna og hivd i ei skive, før det er levering og så jobb som begynner halv 9. Jeg jobber med en enkeltelev (som jeg har på SFO til vanlig). Det er en givende jobb, og jeg får tilrettelagt eget opplegg. Idag har jeg vært på bassengtrening med eleven - og det var deilig! Varmt og godt. Er ikke helt på topp ellers merker jeg - men det går masse hoste og feber på skolen for tia...

Jeg har vært travelt opptatt med å være vikar på skolen - og jobbet fulltid nå i 2 uker. Det har gått veldig bra, men jeg kjenner at det er i overkant mye jobb. Er ganske trøtt om kveldene....Neste uke blir nok roligere.

Resten av kvelden skal jeg bruke til å slappe godt av, slik at jeg er klar til å ta siste innspurt før helga i morgen[:)]

Back
Topp