Torsdag!

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Hatt en fin dag? har vinteren kommet?

- 8 her i dag tidlig - men flott vær - ingen snø i sikte enda - meldt i morra så det blir spennende[:)]

Var på vei til barnehage og jobb i dag, men har hatt hodepine siste dagene + vært kvalm/uvel, ringte på vei til barnehagen og meldte avbud - leverte frøkna og dro hjem.. sov på sofaen i mange timer. Daff, kvalmen forsvant etter soving, tålte fint middagen, gått en liten tur nå og mer kvalm..! Hm håper det er en god grunn for denne formen!

Hørtes ut som en stressende dag! Men samtidig veldig bra dag!

Kos deg med mat, slapp av og les litt på senga![:)]

kvalm tung i hodet og trøtt

sulten, spiser og blir kvalm igjen litt etterpå.. men ikke brekninger

hm.... sier jammen meg jeg og!!! Misliker disse dagene før ikm altså!

Det snør her også![:D][:D] Startet i kveld, men det ser ut som om det er en plusgrad her ennå, så jeg får bare krysse fingrene for at det holder til i morgen. Jeg klagde sikkert mye i fjor over den lille gutten min som ikke ville leke i snøen, bare satt der og spiste den. Da det begynte å snø nå, så viste jeg ham snøen i vinduet. "Felix spise snø!" var den øyeblikkelige reaksjonen hans.[>:] Han kan da umulig huske det fra i fjor?

Ellers tror jeg at jeg har gått inn i en total gravidtåke. Glemmer det meste, og er utrolig klønete. I dag var jeg sikker på at det skulle være åpen uke på kulturskolen, og hadde styret masse med å ordne kaker. Nei da, det er selvfølgelig neste uke det.[X(] Endte med at jeg måtte spise kake alene da vi kom hjem, for den lille rare gutten min ville heller ha grønnsakslasagne. (Og egentlig er jeg helt enig med ham.)

Tuttelure: Lykke til![:)] Det er alt for spennende å være prøver, håper det er en hyggelig grunn til at du føler deg slik.

tuttelure: oyoy, håper på noe positivt siden formen er slik [;)]

hellu [:D]

i dag har det vært foreldrekaffi i barnehagen.. Benjamin trudde han skulle hjem når eg kom, så han var litt forvirret at eg skulle vere der [:)] hehe

var hos foreldrene mine på middag og kosing, siden dei reiser til syden i morgen... misunner dei veldig, siden det er snø her [:'(]

nå sitter eg på jobb og slapper av [:D]

takk benjamin sin mamma og sukkertopp - krysser fingrene - føler for øyeblikket at jeg aldri får se en positiv test og at tante rød dukker opp når som helst - hate it!!!!!!

hehe lett å surre litt når man er gravid og rett etterpå. husker det gitt..![:-]

Back
Topp