Torsdag

lenemor

Forumet er livet
Og her er det enda mer snø i dag... ungene er i barnehagen, G har reist på jobb, og jeg skal snart ut med bilen - den skal ned på verkstedet og få på vinterdekk... heldigvis rett nedi bakken her, for jeg har ikke så veldig lyst å kjøre på vinterføre med sommerdekk!

Har ambisjoner om å vaske gulv i dag, ellers skal jeg gjøre lite - skal på senvakt, så jeg skal sløve litt på sofaen frem til da!

Hva gjør dere i dag da?

Vi er litt tidligere ute enn vi pleier, for det kommer en mann for å hente den stygge skjenken jeg skulle pusse opp kl 10.. jeg ga den bort på finn.no igår..[;)]

Så vi går nok snart til bhg.. Så kanskje lillebror og jeg går en treningstur etterpå, eller så sover vi..[8D]

Her skal også gulvene støvsuges og vaskes![:D]

God morgen :-)
Brr kaldt her i dag men solen skinner og ingen snø.
Skal snart kjører på jobben, venter på at k skal sjekke lufta i vinterdekka først.
Ellers så har jeg ingen store planer for kvelden. formen er ikke på topp så etter en arbeidsdag er jeg sengeliggens.[&:]Håper dene forkjølelsen/infulensaen skal forsvinne snart.

God morgen!

Heldige du, silje, som ikke har snø...her snør det tett[&:] Prøver å holde varmen men er ikke så lett. Har hatt en god gåtur til barnehage og skole - og heldigvis var det ikke så glatt, så turen gikk bra. Skulle ønske jeg var like entusiastisk som jentene når det gjelder snøen - men jeg klarer liksom ikke å juble over det nå i oktober (og litt pga at jeg fremdeles har sommerdekk[>:]).

Jeg vurderer å gå til jobb dersom dette fortsetter - heldigvis begynner jeg ikke før halv 2, så det kan jo godt være at den forsvinner til da, men tviler på det. Buss går det også veldig ofte, så kanskje det blir det (bare så synd å bruke 25 kroner en vei - og så den korte strekningen som jeg selv går på 25 min.). Skal heldigvis ikke hente ungene, så da må jeg ikke bruke bilen.

Ha en finfin dag![:)][:)]

Idag skal jeg vaske og rydde leiligheten. For i morgen kommer jo Ann Cathrine og jeg gleder meg[:D][:)] Hun skal bo hos meg til søndag. Lørdag treffer vi resten av jentene.

I ettermiddag er det FN feiring i bhg til Mina og det må jeg få med meg. Dansing i ettermiddag også

Her er det deilig lunt i huset. Det er altså noe helt annet med varmepumpe!

Jeg har svømt 1000 meter. Og så skal jeg en tur til naboen og ellers bare være flink til å gjøre så lite som mulig (kjenner jeg begynner å bli ganske flink til det. Koser meg veldig).

Hei
Kristoffer er i barnehagen og jeg har tilbringt nesten 2 timer på nav for å få snakke i 6 minutter med ei dame.[&:]
Glad vi ikke reiste bort i går som vi hadde tenkt. For da hadde Kristoffer gått på veggene der.
Her snør det masse. Åååå jeg får sånn julestemning jeg da. I dag leitet vi frem både fleece, votter og alt som hører med. Problemet var bare at han skulle ha på seg alt på en gang[:D]. I dag blir det pannekaker til middag av alle ting.
Skal prøve å teste ut melk på Kristoffer igjen nå. Orker ikke i jula. Og vi må ha gjort det før neste sykehus kontroll over nyttår. Skulle bare ønske han tålte det snart. [&o]. Men regner med at det går slik som sist. Så det skal bli meg ei helg.

I kveld er det jobb, så fri til mandag. Deilig. Nå må jeg lese litt. Ha en fin dag.[:)]

Vi hadde snø vi også.. ungene har rent på akebrett i bhg! Knallkjekt.. nå er den regnet bort![8D]
Ellers har det vert høstfest på min avd. Syns det er gøy med slike ting!

Nå er mannen ute og skifter dekk og jeg tenker at jeg skulle ha pakket men gidder ikke haha..

Back
Topp