Bruker763eli
Forumet er livet
Og helg allerede for min del[:D] Men dette her med at man kan sove lenge om morgenen når man har fri nytter bare ikke. Amalie banka på soveromsdøra halv 7 - da hadde hun allerede vært ned i stua og registrert at det var tomt. Og en halvtime senere hadde hun "overtalt" meg (les: tvunget meg[8D]) til å stå opp. Men det er jo litt deilig å få så mye utav dagen.
Jeg venter på at jeg kan nyte dagens første kaffikopp - og så skal jeg bare daffe rundt idag. Jentene ser TV og skal få kose seg litt ekstra idag siden vi nå har høstferie[:)] Men jeg forventer litt mas om å få gå i barnehagen - men hun har godt av å være litt hjemme i alle fall[:)] Og jeg er jo såååå glad for at hun er så glad i barnehagen sin - til og med i helgene lurer hun på å få gå[:D]
Da må dere ha en flott dag, alle sammen! Noen spennende planer for dagen??
Jeg venter på at jeg kan nyte dagens første kaffikopp - og så skal jeg bare daffe rundt idag. Jentene ser TV og skal få kose seg litt ekstra idag siden vi nå har høstferie[:)] Men jeg forventer litt mas om å få gå i barnehagen - men hun har godt av å være litt hjemme i alle fall[:)] Og jeg er jo såååå glad for at hun er så glad i barnehagen sin - til og med i helgene lurer hun på å få gå[:D]
Da må dere ha en flott dag, alle sammen! Noen spennende planer for dagen??