Torsdag......

Bruker763eli

Forumet er livet
Og helg allerede for min del[:D] Men dette her med at man kan sove lenge om morgenen når man har fri nytter bare ikke. Amalie banka på soveromsdøra halv 7 - da hadde hun allerede vært ned i stua og registrert at det var tomt. Og en halvtime senere hadde hun "overtalt" meg (les: tvunget meg[8D]) til å stå opp. Men det er jo litt deilig å få så mye utav dagen.

Jeg venter på at jeg kan nyte dagens første kaffikopp - og så skal jeg bare daffe rundt idag. Jentene ser TV og skal få kose seg litt ekstra idag siden vi nå har høstferie[:)] Men jeg forventer litt mas om å få gå i barnehagen - men hun har godt av å være litt hjemme i alle fall[:)] Og jeg er jo såååå glad for at hun er så glad i barnehagen sin - til og med i helgene lurer hun på å få gå[:D]

Da må dere ha en flott dag, alle sammen! Noen spennende planer for dagen??

God morgen!

Her er det lite planer, som vanlig.. vi prioriterer liksom å slappe av..[:D]

Bertine skal snart i bhg, og da skal jeg og lillebror gå oss en treningstur før vi skal hjem og vaske gulvene og trappa.. Så blir det vel en liten lur før vi henter storesøster.

Ha en fin dag alle sammen![:)]

Hehe, ikke bare jeg som har en stykk morgenfulg ser jeg[8D][:D]
Jørgen og jeg har vært våken noen timer nå, men jentene mine snorker ennå....
Jørgen skal ha fri fra barnehagen i dag og han skal være med meg en liten tur på jobb. Så lurer jeg på om vi skal ta en liten tur inn til byn. Jørgen vil se på båtene[:D]
Ellers blir det pakking på meg i kveld. I morgen reiser jeg til Oslo og på lørdag er det konsert med Lady Gaga[:D][:D][:D] Gleder meg!!

Ha en super dag alle sammen!!

Heldiggris 3barn!! Jeg og vil på Lady Gaga konsert.. [:D] Men men.. Kanskje neste gang.. [8D]
Her starta dagen med en stk blid Sindre som kom inn og la seg mellom oss og kosa litt.. Det er så GULL verdt! Jeg elsker de minuttene han har tid til det.. Men blei fort lei da.. Da ville han heller se på Sabeltann.. Og så våkna Maren, og ho og ville se på "hi' ho hoy".. [:)]
Sto opp rett over 7 og hadde da god tid.. Deilig..! [:)]

Nå har jeg nytt en deilig frokost med egg og bacon og litt salat til.. Mmmmmmm!!

God morgen[:)]

Jeg måtte vekke Mina ved 0800 tiden, for at vi skulle være i bhg ved 0900 tiden[8D] Luksusproblem for tiden og det er såååå deilig[:D][:D]
Vi spiste frokost og gikk til barnehagen. Mina skulle aboslutt ha med den nye boblebuksa si[8D].

Bursdagsfeiring på avdelingen idag og det er bestandig stas[:)] Mina skulle få trykka hånda si på bursdagsduken.

I ettermiddag så er det dans for Mina og foreldremøte i barnehagen for meg[:)]
Mamma møter oss ved dansinga og tar med seg Mina hjem til oss, mens jeg får på foreldremøtet[;)]

God morgen jenter :)
Ikke ofte jeg er her inne lenger men innimellom må jeg inn å oppdatere meg litt.

Her startet dagen på samme måte som alltid. begge ungene kommer klatrende opp i sengen min og ligger på hver sin skulder og koser litt før de begynner å mase om at jeg skal være med inn i stuen[8D][:D] Og jaaa.. de minuttene er gull verdt [:)]

Nå sitter jeg her i morgenkåpen og her har jeg sittet den siste timen [8D] Er ikke bare bare å få kroppen til å fungere skikkelig i dag kjenner jeg, men det gjør ikke noe for jeg har friii i dag [:)]

Almyrdia: Jeg og har en liten jente som kaller kaptein sabeltann for Hiiii oy oy

hei damer - så sitter man i sofaen og sløver igjen.. deilig. Har vært på jobb i dag, og hatt noen spennende oppgaver, blant annet min første samtale ved hjelp av tolk. Hadde litt dødtid på jobb midt på dagen, da fikk jeg oppdatert bloggen min litt (vel, vi har ikke nett på jobb ennå, men jeg hadde med meg pc'n så jeg skrev i et dokument så ble det klipp og lim her hjemme i kveld)

Nå sover barna, G er ute en tur, og jeg sitter og ser på tv... gleder meg til Dag, og så gleder jeg meg til å legge meg... Johanna hostet så masse i natt så jeg var våken med henne (og med snorkegjøken i senga ved siden av meg) til rundt ett i natt, og så våknet knerten ti på halv seks i morges...  [8D]

I morgen har jeg fri, og skal ned og besøke venninnen min og den nyfødte babyen (jaaa!!!!), og lade batteriene til jobbehelg.. bare en uke til jeg sykmeldes nå, og jeg merker at jeg blir litt stresset av det fordi det føles feil å bli borte fra jobb en periode nå som det skjer så masse

Back
Topp