TORSDAG!

SuperBerta

Glad i forumet
JA, hva skjer idag da?

Jeg prøver ut den nye taktikken min igjen; å ta det med ro..[8D] Det føltes bra igår ihvertfall, og jeg fikk strikket en hel ullbukse, riktig nok i str. nyfødt..[:D]

Idag, tja, har egentlig lite planer for en gangs skyld..[:)]

Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha levert Mina i bhg. Sov lenge idag vi og det er godt[:D]

Idag skal jeg rydde og vaske.

I ettermiddag skal Mina på dans for første gang, så det blir spennende[:)]

Jeg har vært på jobbintervju, et par secret shopper oppdrag og på besøk på jobben til svigermor. Mannen min er visstnok på vei hjem fra sykehuset, så jeg må få pakket inn gavene hans - han fyller 40 i dag! [8D]

God formiddag.. [:D]
Da har jeg endelig somla meg i dusjen før jeg skal på seinvakt.. [8D] Sitter og spiser lunsj.. Cottage cheese med eplesyltetøy (sukkerfritt of course) og kanel på.. N-A-M! SNOP! [:D]
Skal snart en tur på butikken sammen med sambo før jeg stikker på jobb.. Han skulle forresten ut til de han jobba litt for her med en kvittering i dag da han ene hadde sagt: "Kan du komme inn litt, jeg må snakke med deg.." Og sambo tenkte at nå er det noe galt.. MEN! Da kunne det hende at de kunne tilby han fast kjøring to dager i uka.. [:D] To dager er ikke allverdens, men det ER noe, pluss at det var "gode muligheter for mer kjøring" som han sa..
Så det var jo kjempebra.. [:D] De skulle ringe han når de visste mer om den ruta.. [:)]

Ellers må dere ha en fin dag alle sammen!! Gikk sikkert strålende på intervju lenemor.. Og gratulerer til G med den store dagen! [:)]

Jobb i dag også! Seinvakt i dag så jeg hadde tid til å hente ny medisin til Aslak! Fikk også handlet litt før jeg kjørte hjem og hadde en time på jobb med dataarbeid. Greit å være effektiv!

Merker at dette har vert en tøff uke! Aslak som er mye urolig om nettene, påvirker selvsagt søvnen vår! MEN det er da snart helg? hehe

Solveig fikk et kasseaparat til bursdagen sin av tante, onkel og søskenbarn i Tromsø! Det kom i posten i går! Nå lekes det for fullt "kan Sooolveig komme til kassen" lyder det fra mikrofonen[:D]

Back
Topp