Torsdag

Olive76

Forumet er livet
Wuhuu. Fikk startet en tråd.

Idag har jeg løpt blandt kyr. Det var med en vis skepsis at jeg så at kyrne som er på beite sto PÅ stien der jeg skulle løpe. Så jeg gikk forbi. Har mer erfaring med sauer og hester enn med kyr, så vet ikke helt om de kan finne på å angripe.. (var ingen okser der, dog).

Ellers har jeg "hjemmekontor". Mye arbeide i heimen her, vet dere. Venter storinnrykk av familie lørdag, så da er det greit at det er litt rent og litt rydda. Senere har jeg dåpssamtale. Så det blir også litt jobbing idag.

Har hatt en sløv morgen, Raphael er på Karmøy, så bare Alannah og jeg hjemme i dag. Hun er nå i barnehagen og jeg skal snart på jobb en tur. (kommer litt senere og går litt tidligere de dagene jeg jobber, så jobber inn i dag) Har begynt å ta ut ting fra bua vår for å kanskje klare å rydde litt der inne, det er enorme mengder ting og tang som er der inne ja...[&:] Så har jobb for noen dager kan man si....[:'(]

Ha en flott dag[:D]

Hørtes digg ut med litt trening ja - kanskje i kveld[:D]

Ellers har dagen vært ganske grei. Har hatt en rolig morgen og deilig besøk hos en fotpleier/terapeut. Det var på tide kan man si - så nå er mine ben helt sommerklare, bortsett fra den hvite fargen da[8D][:D]

Har lite planer ellers - nå blir det straks middag.

Back
Topp