Torsdag!!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Natten her har gått rimelig greit heldigvis, til tros for at Mina er veldig forkjøla. Hun har ligget inne hos meg fra ca 2300, men så lenge hun sover greit så er det helt okey. Nesa renner fortsatt mye, så hun blir hjemme idag. Stakkars lille venn hun har virkelig fått mye å streve med[:(]

Det er fint vær ute, så vi tar nok en liten luftetur til butikken etterhvert. Nesten tom for brød og diverse småting. Hun er i ganske fin form ellers.

Ellers var vi hos manuellterapeuten og han fant to låsninger i nakken hennes[&o] Hun har mer bevegelighet i nakken når hun ser til den ene siden enn den andre, som er typisk Kiss. Den er ikke bomfast som han uttrykte, men ikke bra. Også har hun en låsning bak i nakken, som gjør at det er vanskelig for henne å løfte hele hodet bakover for å se oppi taket. Vi skal tilbake torsdag neste uke. Håper vi rekker enda en gang til før vi flytter[:)] Så får vi fortsette når vi flytter tilbake til Oslo.

Stakkars Mina - får helt vondt av henne, alt en liten kropp skal måtte gjennomgå. Og så tenker jeg på den flinke mamman hennes som gjør så utrolig mye bra for datteren sin. De er så verdt alt strev også - våre skjønne jenter[:)] Mange gode go'bedring-klemmer til Mina![:)][:)]

Selv har jeg hatt en god natt - kan ikke klage. Det var noen skikkelig trette unger som la seg igår, men litt over kl 6 hørte jeg en herlig stemme rope på mor/mamma[:)] Alt gikk utrolig bra idag morges. Ikke så mye krangling om å være først - og i barnehagen gikk det veldig bra. Hun ville til og med stå å vinke i vinduet til meg - på tross av det var "bare Anita" som var av de voksne[:D]

Nå er det kun to dager igjen til helg - og skolefri. Det blir ei ukes jobbing for meg og barnehage og SFO på jentene. Og så skal ferien nytes i fulle drag!

I kveld skal vi forhåpentligvis grille - men slik været ser ut nå så kan det bli en smule kald fornøyelse[&:]

Ha en god dag, alle sammen!

God formiddag.

Sovet godt i natt, våknet halv åtte, sto opp, kledde på oss og dro i bhg. Jeg har ikke gjort så veldig mye og har ikke tenkt å gjøre noen ting heller. Bekkenet er ikke helt godt i dag, regnet med det etter det jeg gjorde i går.

Om 2 timer skal vi levere inn bilen og få en takst på den og teste en annen bil.
Frisøren på meg kl 16 i dag.

Oslojente: Stakkars Mina, god bedring.

Idag har jeg hatt en BAD start på dagen, og det ser ikke ut som den blir noe bedre [:(]
Jeg har jo problemer med den ene skuldra, og på mandag var jeg på behandling.
Etter det har den bare blitt verre, og idag kom jeg nesten ikke ut av senga [&:]
Var et mareritt å kjøre Linnea i bhg, så er glad min kjære mann skal hente ho...
Men jeg skal på behandling igjen idag, så får spør om det skal være sånn.
Regner egentlig med at det er en reaksjon på behandlinga...
Har iallefall sagt at jeg ikke kommer på jobb idag, så får bare håpe jeg får sykemelding.

Ellers går det bar greit her da [;)][:D] Prøver å rydde litt her innimellom, for det ser helt bomba
ut her [&:] Går sakte, men det går... [;)]
Tenkte vi skulle grille i ettermiddag, så får vel prøve å få litt oversikt over hva vi har...

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

Her skal jeg på nok en seinvakt.. Men etter denna vakta er det bare 6 vakter igjen til ferie!! [:D] I mrogen er det først dagvakt, så er det hjem å ordne seg, og så skal vi ut med jobben! Skal først på vorspiel til ei og sitte der i to timer, så skal vi på revy.. [:D] Gleder meg!

Ellers så burde ejg vel ha brukt formiddagen på å rydde og ordne og sånn, meeen det gidder jeg ikke, så det tar vi til helga.. Får se på været.. [8D] Vasker klær, det holder vel det? [:D]

I dag har vi vert og sett på Hakkebakkeskogen i Bjergstedparken. Det var en vandreforestilling og vi gikk fra scene til scene! Ungene har storkost seg og jeg var imponert over at Aslak holdt fokus så lenge. Solveig var fornøyd da hun fikk snakke med Mikkel rev etterpå! Til vanlig blir denne forestillingen vist i Fredrikstad. Så de av dere så har mulighet så kan dette absolutt anbefalest![:D]

I ettermiddag har vi vert i 4-årsdag til en tremenning av ungen! De hadde selskapet i en barnehage! GENIALT!!! [:D]

Nå er ungene lagt, og Aslak har sovnet omsider! Huff.. er temmelig utslitt nå om dagen! Aslak er kjempestresset og har mye plager om natten! Kvelden er grei nok. Men det er skikkelig heftig om natten![&:]

Superberta: Et søskenbarn av mannen klarte aldri å roe seg i sprinkelsenga!! Bare natterot hele det første året. Så fikk hun stor seng og sov rundt med en gang! [;)]

I dag har jeg og barna bare vært hjemme - det har vært supert vær ute! Så vi har vært litt borte hos naboen, kjempe koselige mennesker, og de er like gamle som meg og elsker barn [:D] Det er så koselig! Ellers har vi ikke gjort noe stort i dag, Leah har pakket baggen sin med stolthet, for i morgen kommer min far å henter henne etter jobb så hun skal bli med de på campingen i helga, og hun gleder seg sååå mye til å fiske sammen med Moffa'n sin [:D]

Back
Topp