Torsdag...

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter[:)]

Vi er i Oslo og har sovet over hos moren min og bror. Kom igår ettermiddag, siden vi skal besøke bhg som Mina skal begynne i fra august. Først møte med PPT, styrer og pedleder for å legge opp opplegg rundt Mina[:)] Og senere på ettermiddagen er det informasjonsmøte for alle nye foreldre og barn.

Så reiser vi hjem i morgen, så kommer bestemor til oss på lørdag. Siste gang hun besøker oss, før vi flytter tilbake til Oslo. Tenk, nå er det ikke lenge igjen, gud som jeg gleder meg. For jeg er ganske så lei Halden[8D], men kommer til å savne alle de flotte menneskene som jobber i bhg hennes i Halden.

Hva skal dere idag??

Så spennende å besøke barnehagen, oslojente, håper virkelig dere drar derfra med en god magefølelse... og så rart det må være å starte med "siste gang i Halden"-tenking, jeg kjenner den godt selv....

Her fikk jeg sove til over seks i dag, så jeg er strålende fornøyd. Skal ut og handle gave i dag, for ene venninnnen min fyller 30 i morgen - hva skal jeg finne på til henne tro? Lurer på å stikke på me&i-treff også, hun som var vertinne her skal ha et lite treff midt på dag i dag - kanskje jeg kan dra uten August?

I ettermiddag er det sommerfest i barnehagen til Johanna, og hun gleder seg sååå masse til at August og mamma og pappa skal komme og grille pølser med henne der. Vi har knallvær i dag også, så det lover godt.

Endelig en dag som ikke er så utrolig varm igjen [:D]
Var faktisk så kaldt på soverommet i mårres at jeg måtte pakke meg
inn i dyna! Deeeilig [:D]

Skulle egentlig vært med på utflukt med Linneas avdeling idag, men det ble
desverre avlyst [&o] Men de skal en annen dag da [:)][:)]

Skulle malt på huset idag, men det er utrygt for regn, og det blåser sånn her
at jeg nesten venter på at det skal komme ei ku flygende forbi snart [&:][;)]
Og så er jeg redd det ville blitt skille siden det er 2. strøk og jeg ikke rekker
opp høyere enn 2/3 av veggen... Så vi tar det i helga når vi kan gjøre det sammen.

Denne uka er hektisk altså! Aldri  hatt så mye på tapetet på ei gang før faktisk!!!
Bursdag på tirsdag og onsdag, syforening idag, bursdag på lørdag og søndag [&:]
Er heldigvis bare 3 dager med jobbing da...
Neste uke er det 5 dager jobbing + avslutning på Linneas avdeling, på min avdeling,
avslutning for oss voksne i bhg og så har mannen bursdag. Puh [&:]
Godt det ikke er så lenge til ferie [;)]
Men det er litt godt og da, for er det noe jeg alltid har mye av, så er det tid [8D]

Etter vi har henta Linnea i bhg idag, så bærer det ut på Sørlandssenteret for gaveshopping.
Må ha gave til barnehagevenninna til Linnea som vi skal i bursdag til på lørdag og til
nevøen vår som har bursdag på søndag. Godt de ikke er så sære når de blir 4 sier jeg [:D]
Mannen har fått av meg, men må ha en ting fra Linnea og, men tar det når han ikke er med
Og så skal vi kjøpe premie til Linnea siden ho har fylt opp do-kortet sitt
Jeg ville gjerne at ho skulle få SingSang-kortene 2, men ho ville heller velge selv.
De kortene kunne ho nemlig heller kjøpe til meg til min burdag! Luringen [;)]

Jeg er så utrolig glad for at denne bleieslutten går som smurt Ikke noe uhell i det
hele tatt, sett bort fra noen dråper da ho ikke klarte å komme seg opp på doen hos
pappa og de igår [;)] Og i bhg er de helt målløse! Det er sååååå gøy [:D][:D][:D]

Ha en fantastisk strålende dag, jenter [:D]

God kveld! Jeg er temmelig trøtt idag - har vært på skolen hele dagen. Begynte 8.30 - og attpåtil var det turdag så jeg har fått gått en god tur[:)] Jeg var "stedfortreder" for hun som er en-til-en med barnet jeg har på SFO. Det gikk kjempefint, og vi var i en park og koste oss flere timer. Etterpå var det jo som vanlig jobb på SFO. Jeg gleder meg til å få lønn i juli altså - tror det blir en god lønning. Skal ha en hel dag i morgen også.

Tenker jeg er rimelig trøtt i kveld så tidlig til sengs blir det nok ganske sikkert. Ikke vant med å jobbe såpass mange timer[:D]

ORIGINAL: lenemor

Så spennende å besøke barnehagen, oslojente, håper virkelig dere drar derfra med en god magefølelse... og så rart det må være å starte med "siste gang i Halden"-tenking, jeg kjenner den godt selv....

Her fikk jeg sove til over seks i dag, så jeg er strålende fornøyd. Skal ut og handle gave i dag, for ene venninnnen min fyller 30 i morgen - hva skal jeg finne på til henne tro? Lurer på å stikke på me&i-treff også, hun som var vertinne her skal ha et lite treff midt på dag i dag - kanskje jeg kan dra uten August?

I ettermiddag er det sommerfest i barnehagen til Johanna, og hun gleder seg sååå masse til at August og mamma og pappa skal komme og grille pølser med henne der. Vi har knallvær i dag også, så det lover godt.

Har bestilt klær til Alannah og meg fra me&I men ikke fått dem enda... ser det er endel her nede som har sånne kjoler som jeg har bestilt, så nesten glad vi ikke har fått dem [&:] nydelige klær da[:)]

Back
Topp