Torsdag..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Så var det torsdag og ikke så lenge til helg[:)]

Her har natta gått bedre heldigvis enn de 2 andre, for det tar på med barn som er syke og kanskje spes i eksamenstiden[&:] Jeg har siste eksamen på tirsdag og det er gruppeeksamen. Vi skulle treffes idag, men jeg holder Mina hjemme en ekstra dag for å være helt sikker. Må bare maile overundertemaer jeg skal prate ut fra mitt tema på eksamen. Heldigvis har de full forståelse for dette, så det er godt[:)]

Mina har fått noen utslett på overkroppen og jeg tenkte kanskje 4barnesykdom..Men det kan også være varmen, for husker det fra ifjor da fikk hun noe lignende..Ikke lett å si. Feberen er borte og er rimelig grei i form..

Dere får ha en fin dag i finværet[:D]

Her skal joeg og ungene på utflugt til Namsos. Malte skal nemlig til øyenlege og sjekkes for skjeling.

Ellers begynner jeg å skjønne hvorfor Gustav er en ramp til tider. Så driver forebygging. Det handler om opmerksomhet, men når jeg vet det er det lettere å takle. Så slipper vi å gå hverandre på nervene hele tiden[;)]

God torsdag jenter.
Her blir det jobb og atter jobb., men må uten en liten tur for å finne politikosyme til christian.
Han skal være politimannen i pulverheksa på sommeravslutningen i barnehagen.
Noen gode forslag på hva jeg kan kjøpe?
Ser ut til å bli en varm dag i dag 32 grader i solveggen nå.

ønsker alle en strålende dag.

God morgen damer - eller skal jeg si formiddag?? Jeg våknet litt før sju i dag jeg, av at August lå og bablet i senga si. Han var våken i to-tida, men det tok bare ti minutter å roe han ned, så snek jeg meg ut av rommet og jammen ble det stille! Deilig å våkne uthvilt

Nå har han og jeg vært på butikken (så han fikk sove), han ligger og snorker i vogna nå. Frøkna vår er levert i barnehagen - hadde en kjempekoselig morgen med henne også, hun er i såååå mye bedre humør når hun ikke tuller med leggingen om kvelden og sover hele natta!

G har reist ut på tomta for å hjelpe å legge rør (til strøm, telefon, drens, etc), og når det er gjort kan tomta endelig begynne å planeres. All sprenging var gjort i går, så nå er det mye som skjer på en gang. Må nok se om ikke jeg får kjørt meg en tur ut i ettermiddag og sett og tatt litt bilder - jeg skal ha byggeprosessen inn i bloggen min, og da må jeg passe på å forevige underveis.

Oslojente; håper Mina kommer seg. Det er ikke aktuelt for deg å få gruppa di hjem til deg for å jobbe da? Det har jeg alltid gjort når vi har hatt gruppearbeid på skolen - synes det er så mye greiere enn å sitte i et klasserom eller en forelesningssal

silje a - de har ikke kostymer i lekebutikkene da? Om du får tak i politilue bare er mye gjort med blå skjorte og sorte bukser. Ellers har de det sikkert på Standard i Oslo tenker jeg

Olive - så deilig å finne ut hva som gjør at han er rampete - mye blir lettere da. Vi har også opplevd at dager hvor vi har god tid og kan gi Johanna ekstra oppmerksomhet er bedre dager, da er humøret hennes så mye bedre

Her har vi stått opp tidlig i dag! Mannen skulle på øvelse så vi stod opp for å spise frokost sammen! Greit for da rakk Solveig å tisse på do og ikke i sengen[8D][:D] Solveig var lei seg da far gikk i dag.. han kommer hjem på søndag! Så vi har laget en kalender som vi skal bruke til nedtelling! Solveig har tegnet far. Ganske bra synes jeg for hun er ikke så gira på å tegne mennesker![:D]

Jeg har levert fra meg en politiattest på en jobb jeg skal ha frem til høsten. Skal jobbe noen helger. Det er mye papirarbeid som skal være i orden før jeg kan begynne å jobbe. Men det er greit, bare jeg får jobbet noe før høsten! Er veldig spent!

Nå har jeg og Aslak ryddet kjøkkenet og støvsuget! Senere tenkte jeg meg en tur ut! Og så skal vi hente Solveig tidlig for å levere bilen på EU-kontroll!

Jeg er trøtt (har "besøk"[>:]) - og fått min dose av grinete unger som nå er vell bevart (håper jeg[8D]) i barnehage og skole. Amalie skulle ta buss idag - tenker de koser seg masse[:)].

Jeg skal på personalmøte om et par timer og så blir det noen timer på jobb. Tenkte å rydde litt her, mannen skal ha "forening" her i kveld med en kompisgjeng. Torsdag er alltid en travel dag med kulturskole og speider i tillegg. Jeg gleder meg vannvittig til vi kan ta ferie fra det!

Kvelden blir vel tilbrakt på rommet mitt (ja, jeg blir sendt på rommet når gutta samles i eneste stua vi har[8|]) - men der har vi en databenk (hm...må vel rydde den før bruk) slik at jeg kan sitte å kose meg med data. Og så blir det vel en tidlig kveld - er rimelig trøtt i kroppen allerede kjenner jeg.

Ha en finfin dag!

I dag har vi ungene hjemme da pga streiken.. Det skal være stengt fremover nå pga mangel på renhold.. Da har de ikke lov å holde åpent mer.. Men sambo er jo hjemme da, så det går fint! Jeg skal nå jobbe både i kveld og i morgen tidlig jeg da..

I dag har vi hatt den store handledagen, så nå har vi mat iallefall en uke til.. [8D]

Back
Topp