Torsdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Da sterter jeg like godt en torsdagstråd før jeg går å legger meg. Har nettopp kommet heim fra scrappetreff på butikken i kveld. Ikke så mye på planen for torsdagen annet enn jobb. Gubben jobber seint så det er jeg som skal hente i barnehagen, og resten av dagen går da med til middagslaging og eting, og kos med ungene frem til leggetid.
Hva skjer hos dere da?

god morgen[:)]
skjer ikke så mye her heller i dag.....men nå er trampolina opp å står igejn, så da blir det vel litt hopping på
ettermiddagen tenker jeg[:)]

ha en fin dag maimammaer[:D]

[:D]Er på veg til Sandvika for å spise lunsj med en kjekk ung mann. (Altså min eldste sønn[8D]) Koselig når han ringte å lurte på om jeg hadde tid til å være med ham litt i dag[;)].
Ellers har vi årsmøte i garasjelaget i dag - og det pleier å bli full krig hver gang! Så jeg gleder meg[:D][:D].
Vi bor i kjedede eneboliger - og har felles garasjeanlegg... 12 grasjer - og man skulle tro det var Norsk Hydro når man ser hva enkelte mener om ting[&:].
Jaja,jeg synes det er morro å se på kranglingen jeg[:D].

Vært på jobb i dag, og så bar det rett til svigermor som passa Mia mens vi handlet inn til bursdagsfeiring.
Måtte ta det i dag,da vi skal i en anna bursdag i morgen og alt er stengt på lørdag..
Fikk kjøpt bursdagspresang til snuppa også:) Når vi kom tilbake satt Mia i badekaret og det var kos kan dere tro,
vi har jo bare dusj hjemme. Så vi kom hjem seint, nærmere halv ni! Da var det rett i seng med henne..hehe.. :)
Blir noen stressende dager fremover, så vet ikke om jeg har tid innom her før på mandagen..
Men man vet jo aldri[;)]

Back
Topp