Torsdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen jenter. Sitter å slapper av her nå etter å ha fått sendt barn og mann av gårde. Hatt meg en lang dusj uten barn som står å maser og det var herlig. Skal nå av gårde og handle inn litt mat, og så er det jobb etterpå. Greit å ta handelen nå og ikke i ettermiddag når eg har begge ungene med. Ellers så har jeg ingen planer for dagen. Grått er det ute og [:'(] Hadde håpet på å våkne opp til solskinn i dag slik som vi har gjort i noen dager nå. Har vært så herlig. Skikelig fått vårfølelse.
Hva skjer hos dere i dag da?

Prøve å bli litt mer aktiv her inne æ å. Er jo innom hver dag, så hvorfor ikke.
[:)]
Veldig greit å handle uten barn ja,tjukkebollepus![:)] Her er det bare rolig, skal rydde og vaske litt. Og planlegge bursdagen til Sander, skal ha familieselskap på lørdagen. Ute er det grått og trist i dag. Håper på skikkelig vårvær snart! Ha en fin dag![:)]

[:'(][:'(][:'(] Nå er Tord begyn å spy.....

ORIGINAL: LillPill

Jeg er trøtt[:(][:(] klarer nesten ikke å ha øynene oppe.. var hjemme 3 i natt og opp på jobb kl 7. jeg og samb sku liksom sove litt på tur i efta, men så måtte han på et kurs han hadde glemt.. så syns enda mer synd på han som har 15 t arbdeidsdag i dag. men uansett så var det verdt det. fy flate for et SHOW[:D][:D][:D]
åååå, kjenner jeg er litt misunnelig.....[8|][;)]

Sava, Asil!!! Grattis med hus!!!![:D][:D][:D] Får vi se en Finn-annonnse, pliiis??? [;)]

God bedring til Tord, håper han snart er frisk som en fisk!

Her har det vært en travel dag, med jobb, studier, kjøring i bursdager og middag og alt det andre, men imorra kommer gubben hjem, og DA får vi også TV(signaler)!!!!! Endelig!!! Nå har vi overlevd i halvannet år uten, men det skal bli DEILIG å se noe annet enn NRK nett-tv[8D]

Asil: Gratla med hus. Håper vi får ta en titt[;)]

Kjære søte snille Lille Bea. Har tenkt så mye på deg. Du og mannen må ta godt vare på hverandre i denne tiden. Sender en stooor klem til deg.

ORIGINAL: Asil

Bra konsert, altså? [:D]

Vi har kjøpt hus i dag, vi! Weeeee! Overtar i begynnelsen av juni, gleder meg som en unge! Nå må vi bare få fingern ut og gjøre ferdig alle småting her og få lagt ut leiligheten for salg! Woohooo! Fra liten leilighet til stort hus, det blir bare så digg!! [:D]

God bedring til Tord!

gratulerer med nytt hus[:D][:D]det blir sikkert deilig ja[:D]

ORIGINAL: Lille Bea

Hei søte damer[:)] Idag har mannen min og jeg våget oss ut i den store verden. var på ikea idag, og som beregnet var det ingen kjente der en torsdags formiddag. (Er litt tungt fortsatt å treffe på folk uforberedt) Det vi ikke hadde tenkt på var alle de herlige smårollingene som var på shopping. Mannen min lurte på om det ville være galt å "låne" en[8D] Alle minner oss om Elliot, det er både godt og vondt på en gang.

Asil, jeg håper det huset er i Sarpsborg??? Det hadde vært stas vel, har du noen skrytebilder da? Gratulerer så mye med kjøpet[:D]

Tjukkebollepus: God bedring til Tord[&o]

LillPill: Sove kan du gjøre når du blir gammel[8D][:D]

Gratulerer med din inntreden i tv verden lissom, blir bra tenker jeg[:D]

Stor klem til dere alle fordi dere er så gode[:)]

så hyggelig å "se" deg her lille bea[:)] må si jeg har tenkt masse på dere i det siste[:(] vil gi deg en god klem, med håp om at dere etterhvert ser noen lyspunkt i den tunge tiden...ta godt vare på hverandre[:)]

Lille Bea!! Så godt å høre fra deg! Tenker også masse masse på dere, gråter for lille Elliot[:(] Sender dere masse klemmer, og håper at dere har det etter forholdene bra.

ORIGINAL: Asil

Herregud, nå sitter jeg og tuter igjen - dere har så sterk historie, Bea! Og du, at Liam er en sterk og glad gutt opp i det hele skal dere ikke være redde for å ta æren for. Dere har lagt ting til rette for at han kan være nettopp det - sterk og glad til tross for alt han også har opplevd! [:)]

må signere deg jeg.....veldig, veldig sterke ord å lese!

Tar gjerne imot en PM eg og Asil[;)]

Back
Topp