Torsdag, tralalalala

lenemor

Forumet er livet
Ja, så var det brått torsdag. Ungene og jeg sov lenge i dag - vi sto ikke opp før kvart på åtte... deilig!!

Har levert begge krapyla i barnehagen etter frokost og første kapittel av pulverheksa og julenissen - det er en fin bok!! Så var det en hurtigrunde på apoteket, lekebutikken, nille og rema for å få fylt opp julekalenderen - så får vi se om jeg har klart det nå...

Skal på senvakt i dag, men først er det ART - så jeg starter klokka to. Og så er det nesten helg - jeg har jo egentlig fri i morgen, men har sagt at jeg skal delta på fagmøte på jobb i morgen fra 9.30 til 14.00 - jeg får betalt for det, så da er det greit - litt ekstra penger kommer godt med. Skal jammen bli greit med desemberlønn tror jeg - det er smått med cash for tiden, og julehandleen har såvidt begynt!

Ja, her starta dagen tidlig da jeg skulle reise til Stord, men rett etter jeg var nesten klar, fikk jeg melding om at alle båtene var innstilt pga været..  Sååå da blei det Jul i Blåfjell på tven med Sindre i stedet for.. :-) Kjempekos!
Det blåser godt her ja, men vi håper at lysmarsjen skal gå som normalt i kveld selv om det er litt vind og regn.. Heh.. Blir lite fakler iallefall.. Godt vi har bedt folk om å ta med lommelykter..  :-D Det blåser litt mindre nå da.. 
Ellers så var det to stk som var i ekstase over å få åpne pakkekalenderen sin i dag.. :-D De  fikk hversin liten bok som vi skal lese på senga i kveld.. Og så er det jo KUN i desember at man får starte dagen med en liten sjokolade.. (De fikk sjokoladekalender av tanta..!)

Back
Topp