Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes herlig ut! Her sover ikke lille i det hele tatt, føles det som.. Våknet i halv 9-tiden og ville ikke sove før i halv 11-tiden. Deretter våknet han hver time til klokken halv 4... Hurra...Snuppa sover og jeg skal lese, snartSenere skal vi på helsestasjonen på 8mnd kontroll, gleder meg til å se hvor stor hun er blitt
Ellers må jeg skryte av at snuppa sov fra ca 19.30-06.30 i strekk(!!!) natt til igår, og i natt sov hun fra ca 19.30-05, fikk mat og sov videre til halv 8!
Etter mye tull på natta håper jeg virkelig at dette skal fortsette
![]()
Det hørtes herlig ut! Her sover ikke lille i det hele tatt, føles det som.. Våknet i halv 9-tiden og ville ikke sove før i halv 11-tiden. Deretter våknet han hver time til klokken halv 4... Hurra...
Kva er hemmeligheten?? Sovepiller? Spopper i øyra så du ikkje høyrer at ungen skriker? Smelte ho i veggen, for å få ho til å sove?? Dersom sistnevnte, så sov ho ikkje, ho var besvimt.......Snuppa sover og jeg skal lese, snartSenere skal vi på helsestasjonen på 8mnd kontroll, gleder meg til å se hvor stor hun er blitt
Ellers må jeg skryte av at snuppa sov fra ca 19.30-06.30 i strekk(!!!) natt til igår, og i natt sov hun fra ca 19.30-05, fikk mat og sov videre til halv 8!
Etter mye tull på natta håper jeg virkelig at dette skal fortsette
![]()
Vi skal i juniNå er vi kommet hjem fra kontroll, lille bolla mi er blitt 6590 gr og 69 cmKjedelig at neste kontroll ikke er før slutten av august!
Kva er hemmeligheten?? Sovepiller? Spopper i øyra så du ikkje høyrer at ungen skriker? Smelte ho i veggen, for å få ho til å sove?? Dersom sistnevnte, så sov ho ikkje, ho var besvimt.......![]()
HahahaHaha, her ei natt hun var umulig og ikke ville sove, dunka mannen henne forsiktig i panna med et uhell. Hun sovna etter det![]()