Torsdag, torsdag, torsdag :)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
God morgen hønemødre :) drikker kaffe og venter på at eldste skal bli ferdig med frukosten... Så reiser vi over sjø og land, og faktisk forbi ei strand. Leverer i barnehagen og off to work... :/

Snuppa sover og jeg skal lese, snart :P Senere skal vi på helsestasjonen på 8mnd kontroll, gleder meg til å se hvor stor hun er blitt :) Ellers må jeg skryte av at snuppa sov fra ca 19.30-06.30 i strekk(!!!) natt til igår, og i natt sov hun fra ca 19.30-05, fikk mat og sov videre til halv 8! :D Etter mye tull på natta håper jeg virkelig at dette skal fortsette :)

Snuppa sover og jeg skal lese, snart :p Senere skal vi på helsestasjonen på 8mnd kontroll, gleder meg til å se hvor stor hun er blitt :) Ellers må jeg skryte av at snuppa sov fra ca 19.30-06.30 i strekk(!!!) natt til igår, og i natt sov hun fra ca 19.30-05, fikk mat og sov videre til halv 8! :D Etter mye tull på natta håper jeg virkelig at dette skal fortsette :)
Det hørtes herlig ut! Her sover ikke lille i det hele tatt, føles det som.. Våknet i halv 9-tiden og ville ikke sove før i halv 11-tiden. Deretter våknet han hver time til klokken halv 4... Hurra...

Det hørtes herlig ut! Her sover ikke lille i det hele tatt, føles det som.. Våknet i halv 9-tiden og ville ikke sove før i halv 11-tiden. Deretter våknet han hver time til klokken halv 4... Hurra...

Usj! Har vært sånn her også i perioder, det er slitsomt! Håper nettene blir bedre for dere også snart :)

Lite som skjer her, jeg er trøtt :p
Rolf har sovet godt, men jeg har kramper fra H i livmor, eggstokker og ellers alt annet sør for brystvortene :p
Satser på at eksen får lånt seg bil så han kan komme å ha de alle tre littegranne i ettermiddag så jeg får litt megtid.

Nå er vi kommet hjem fra kontroll, lille bolla mi er blitt 6590 gr og 69 cm ;) Kjedelig at neste kontroll ikke er før slutten av august!

Snuppa sover og jeg skal lese, snart :P Senere skal vi på helsestasjonen på 8mnd kontroll, gleder meg til å se hvor stor hun er blitt :) Ellers må jeg skryte av at snuppa sov fra ca 19.30-06.30 i strekk(!!!) natt til igår, og i natt sov hun fra ca 19.30-05, fikk mat og sov videre til halv 8! :D Etter mye tull på natta håper jeg virkelig at dette skal fortsette :)
Kva er hemmeligheten?? Sovepiller? Spopper i øyra så du ikkje høyrer at ungen skriker? Smelte ho i veggen, for å få ho til å sove?? Dersom sistnevnte, så sov ho ikkje, ho var besvimt....... :P

Kva er hemmeligheten?? Sovepiller? Spopper i øyra så du ikkje høyrer at ungen skriker? Smelte ho i veggen, for å få ho til å sove?? Dersom sistnevnte, så sov ho ikkje, ho var besvimt....... :p

Haha, her ei natt hun var umulig og ikke ville sove, dunka mannen henne forsiktig i panna med et uhell. Hun sovna etter det :P

Back
Topp