torsdag, snart helg.. :)

Trillemor82

Forumet er livet
Ja, så blei det torsdag da damer..

lykke til på ahus i dag fru :)

nå er jentene levert her.. jeg har stt på både en vask og en oppvaskmaskin.. deilig å komme i gang å få tømt litt skittent her.. sskal snart dra over gulvene med jifmoppen... ellers ser det ok ut her.. så huset kan ta helg snart.

formen i dag er bedre.. sovnet ikke før halv fem i dag morges.. men ikke svimmel i dag på samme måten som de tidligere dagene.. kanskje kroppen tar til seg jernet litt igjen etter at jeg økte dosen.. lov å håpe...

ellers har jeg ingen store planer for dagen gitt.. skal på middag til en venninne i kveld.. det gleder jeg meg enormt til.. så blir det avslapping resten av dagen i dag.. får en sånn get-mann hit.. etter at vi fikk nytt modem så mistet vi IPtlf vår.. ikke at det er sånn kjempekrise.. men den er kjekk å ha.. iallfall siden vi har touchtlf.. og dersom det skjer noe.. så forstår mailn den andre tlf.. men han getmannen skulle komme en gang mellom 8 og 16.. så det er jo litt av et spenn.. men de ringer før de kommer.. så da får jeg bare vente å se når han tar seg tid.. :) hadde vært deilig om han kom før halv tre, for da kan jeg gå bort i bhg og hente jentene, med ski... malin hadde sååå lyst til å ta med ski i bhg i dag.. lovte henne egentlig det.. men her vi bor er det ike snø igjne... alt er blitt is og asfalt... men så kom vi i bhg.. der var det sååå fin snø.. så da fikk jeg litt dårlig samvittighet... så må prøve å få til det..
 
Kos deg masse på jentkveld i dag Trillemor :-)

Har kommet meg hjem fra kontroll alt bra med Sigurd,men gallesyren min hadde økt til 15 og det var ikke bra. Tatt nye blodprøver som jeg får svar på til uka. Har de steget og ikke gåttt ned blir jeg satt i gang. Får ikke lov til å gå over termin, men legen trodde ikke dette var noe problem. Hun sjekket meg og jeg er moden hadde 1 cm igjen før den hadde flattet ut fikk et score på 3 av 12. hadde ikke åpning enda, men noe var helt klart på gang :-) Så her blir det å slappe av og vente på rier :-)
 
endelig torsdag, ja, for min del betyr det helg... så nå starter vasking og pakking og rydding til helgen, for da skal vi jo på tur. I dag har jeg vært på jobb, og jeg har bare rotet og tullet... men dagen gikk i alle fall fort

Nå er barna lagt, jeg har sittet med regnskapet mitt (jepp, et nytt prosjekt jeg startet på i dag, hvor jeg skal ta vare på alle kvitteringer og føre dem inn i regnskap, for å se hvor pengene blir av, og om det kan gjøre meg litt mer bevisst på hva jeg bruker penger på... jeg tjener jo ikke superdårlig og burde ha penger igjen når det er en uke til lønn, men sånn er det ikke alltid

Ellers er jeg på dag to uten sukker... og uten det meste, nå er det ganske enkelt slutt på småspising og søtsaker til enhver tid... jeg sliter med å komme inn i klærne mine som allerede er i en mye større størrelse enn jeg er komfortabel med, og nå er dagen for å gjøre noe. Jeg spiser mye eple (delt i båter med kanel, så får jeg dekket søtsuget), drikker mye te, og spiser knekkebrød til frokost og kvelds, så jeg føler meg ikke sulten heller. Middagene spiser jeg omtrent som normalt.

Nå er jeg spent på om jeg blir sittende og puste meg gjennom riene til silje i helgen, eller om jeg bare skal slappe av på hotelltur - begge deler ville vært herlig!
 
Back
Topp