Torsdag-snakk

Fru+2

Forumet er livet
God torsdag jenter :-)
Chr leveres i barnehagen av pappaen sin og jeg kose meg med te og brødskive før dagen arbeidsdag skal starte.
Kl 14:00 skal jeg til friøren å ha prøvetime på brudefrisyren min , blir spennede å se hva jeg ender opp meg :-)

Ønsker alle en super dag :-)

God morgen - snart helg[:)]

Her har det vært en rolig og fredelig start på dagen - alltid kjekt når barna er opplagte for en ny dag. Har spist god frokost og slapper av med PC'n.

Har lite planer - begynner jobb halv ett og etter jobb blir det rolig kveld tenker jeg.

Hørtes så kjekt ut med prøvetime hos frisøren - håper dere finner en frisyre som du blir godt fornøyd med - kos deg![:)]

KOs deg hos frisøren silje a!!!

I natt sov gubben på benken for jeg orker ikke å bli holdt våken av snorking. Det var deilig å sove en natt ja! Lukas våknet et par ganger for mat, men ellers sov vi veldig godt[:)].

I dag blir det rydding og vasking av klær (håper jeg), og vi skal skru sammen noen skap som gubben kjøpte på ikea i går. Gleder meg til å få orden på vaskerommet!!

I ettermiddag kommer svigers på besøk. Besøk hver dag her, mye kakespising- nesten litt for mye..... Det dabber vel av etterhvert dette besøksstyret, men det er jo koslig og da[:)].

Hallo damer. Endelig torsdag igjen, for det er nemlig fridagen min. I dag skal jeg møte en venninne på kjøpesenter. jeg skal kjøpe fødselsgave til noen venner som fikk en baby på nesten fem kilo den 6. mars. Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe enda, men det blir ikke noe i 50 eller 56.[:D] I ettermiddag får vi se om bassenget er åpent og om jeg tar med meg Frida dit en tur.

ja, god dag jenter! snart helg.. yeah!! [:D] og da skal mor på vift!! yeah... [:D][:D]

i dag skal vi ikke stort.. skal grille i bhg i dag da.. det blir kos.. og spise litt kake og sånn.. enda mere kos.. ellers skal jeg rydde og fikse siste rest her, slik at det ser ok ut i helga.. er så deilig å ha ryddig og rent hus til helg![:D] julie er lagt ut, stuptrøtt.. men hun har visst ikke tenkt til å sove.. for det er hyl og skrik.. men...................... hun er trøtt... så hun får ligge litt tror jeg![:)] men tror jammen jeg taper her i skrivende stund... men får la det gå litt mere tid her.. hadde vært så godt om hun hadde sovnet.. for da kunne jeg fått støvsugd her.. hun er nemlig livredd støsugeren.. så orker ikke ta det når hun er våken..[8D]

ha en str¨ålende dag alle sammen.. kan du legge ut bilde av frisyren eller silje a? spennende.. tenk at du snart er brud.. [:)]

Håper du blir fornøyd hos frisøren, Silje[:)]

Her er det rydding og vasking som står for tur. Bør ta vinduene også, for de ser helt jævelig ut[:-] Nesten så jeg gleder meg til å få noe mindre når vi flytter tilbake til Oslo[X(] 80kvm er MYE å vaske synes jeg[>:] Men det er sikkert flere av dere her inne som har MYE større[8D]

Gleder meg til å treffe en venninne i morgen etter jeg har levert Mina til pappaen, for hun skal dit i helgen[:)]

Så gøy med prøvetime silje - viktig å finne ut av hva man ønsker og kler - og om det er en ny frisør er det en fin måte å bli litt kjent også, sånn at hun kan bringe frem deg i frisyren

Her har det vært en betydelig roligere natt enn den forrige, Johanna sov fra hun ble lagt til åtte i morges - i ett strekk! August har bare blitt tettere, så jeg har vært mye våken i natt fordi han har pustet så tungt - han hoster og nyser og surkler og piper stakkars. Heldigvis er G hjemme med oss i dag også.

Nå sover knerten ute i vogna, og Johanna og jeg skal til å bake banankaka til *SuperBerta*

sender du ned et kakestykke eller??[:D] vil også smake den banankaka............[8D] men orker ikke bake................[8D]

God dag.

Marcus er på avlastninga så da benyttet jeg sjangsen te å være med sambo på jobb i dag, er en stund siden jeg var med sist. Synes det er koselig å være med sambo på jobb, liker å sitte i lastebilen hans og hjelpe han med å laste av varer i butikker. Vi får tatt noen samtaler også.

Sambo er litt sliten så han sovnet med en gang vi kom inn døra i sted:knegg:

Slappe av litt før jeg begynner med husarbeidet, er en del ting som må gjøres før helga begynner.

Kos deg hos frisøren silje a! Spennende da.. [:D]

Og masse god bedring til August.. Stakkar liten som er så tett..! Jeg skal ha fri i helga, så da pleier alltid en eller begge ungene her å bli syke, så det blir spennende hva det blir denne helga.. [8|]

I dag sto vi opp rett over 7 for da var ikke Maren eller Sindre tenkt å sove lenger.. [8D] Men jeg fikk ånden over meg, så nå er det skinnende rent her! Fikk rydda og vaska hele underetg.. Herlig!
Nå skal vi bare henge opp en maskin med klær og sette på ny, så drar vi å henter ungene før jeg skal på jobb.. [:)]

Ha en strålende dag damer!!! [:D]

Idag kjørte jeg Linnea i bhg selv om det er mannens uke. Godt å komme seg
opp også egentlig [;)]
Har støvsugd og vaska tøy, og 15.45 skal jeg på jobb.
Jeg krølla meg sammen inni et pledd her tidligere og la meg på sofaen.
Regnet ikke med å sovne, for det gjør jeg aldri når jeg vil...... Men sola var ikke
kommet inn enda, så det var litt kaldt her. Men jaggu sovna jeg ikke etterhvert,
og gjett om det var deilig da [:D]
Jge skulle egentlig prøve meg på å sy ei lue til Linnea idag, men husket plutselig at
symaskinen streika igjen etter den siste sømmen på kjolen [:@]
Håper jeg snart kan få meg en ny en.

Håper dere fant ut av noe du ble fornøyd med hos frisøren idag, Silje [:)]
Og det var godt å høre at Johanna sov hele natta idag, Lenemor [:D]
Håper snart August følger etter [;)]
Du kan komme hit å vaske på våre 179m2, Oslojente [;)]

Jeg har vert hjemme på andre dagen med ...... hodepine!! Samme som i svangerskapet og langt uti permisjonen. Legen tror at den har gått over til migrene! HIPP HURRA!!!! Så jeg og Aslak har vert hos kiropraktor i dag og håper at natten blir bedre for oss begge. Aslak hadde mange låsninger i nakke, hofte og øverst i ryggen. Mens jeg hadde de samme som før (bekken) og i tillegg til nakke. Har planer om å gå på jobb i morgen. Trives veldig godt og har ikke lyst til å være hjemme. Så vi får se hvordan det går! heldigvis er det ikke jobben som har gitt utslag. Det virker for meg som at det er noe type anfall og så forsterkes dette av Aslak sin elendige nattesøvn.

ånei Actrine - håper da virkelig at ike du har fått migrene som du skal plages med - jeg hadde det i begynnelsen av siste svangerskapet, og det var drepen!!

Her er ungene i seng, og en ting er sikkert - i morgen må August til legen.. han blir bare tettere og tettere i nese og bryst, han hylskriker med dypere og dypere stemme, og er generelt utafor. I kveld prøvde vi oss med timianbad i håp om at det skulle hjelpe litt... uten at vi så noen resultater.

Nå er det tangerudbakken og litt avslapping...

ORIGINAL: oslojente1980

Håper du blir fornøyd hos frisøren, Silje[:)]

Her er det rydding og vasking som står for tur. Bør ta vinduene også, for de ser helt jævelig ut[:-] Nesten så jeg gleder meg til å få noe mindre når vi flytter tilbake til Oslo[X(] 80kvm er MYE å vaske synes jeg[>:] Men det er sikkert flere av dere her inne som har MYE større[8D]

Gleder meg til å treffe en venninne i morgen etter jeg har levert Mina til pappaen, for hun skal dit i helgen[:)]

[:D]

Kom til meg og min 230kvm du[X(][:D]. Men jeg er veldig fornøyd med mine kvm jeg altså[;)][8D][:D]!

Nå har roen senket seg i heimen. Det har vært litt av en dag. Farmora til mannen har hatt drypp og vi vet enda ikke om det går bra med henne, men det er ikke lovende. Vi vet ingenting, for legen nektet å komme før i morgen. Jeg er sjokkert. Frida og jeg har vært i svømmehallen og i dag var bekkenet bra nok til at jeg kunne svømme noen tak. Det gjorde meg veldig glad og håpefull. Vel hjemme har jeg prøvd å balansere på den splitter nye bozu ballen min på en fot (kjempebra bekkendag nemlig![:)]) og er mildt sagt sliten i anklene bare etter et minutt eller to. Jeg har bra styrke i kroppen, men det merkes godt på anklene at de har lidd under begrensningene bekkenet har gitt meg. Nå skal jeg kose meg med litt Biggest Loser før jeg legger meg.

Back
Topp