Torsdag skal det feires

Linni

Forumet er livet
VIP
Ser så fram til torsdag da er jeg 28,4 og har aldri vært så langt på vei.
Så det skal feires med en god middag og pepsi max [:D]
Sist fikk jeg i uke 28,3 [;)] hvis den lille tøtta ikke kommer ut nå da [8D]
Kynnere hvor lenge kan du ha det om gangen??? Her for noen dager siden låg jeg et helt døgn. Noen kom så hyppig fikk 8 på 20 min.

hei,babyen din må vel ha vært veeeeldig liten da den ble født i uke 28????

forstår godt at dere skal feire det[;)]

Både ja og nei [;)] Han var 1280 gram og 35cm men hadde veldig mye veske så han gikk ned til 1000.
De sier jo de skal vær rudt 1000 i den uken men her på babyverden står det 1100g.

jeg hadde også kynnere hele natta flere ganger...trodde jeg var i gang med fødsel hver gang...men var "bare" kynnere...

Unnskyld hvis jeg spør for mye, du trenger ikke svare. Blir litt opptatt av premature barn når en går med tvillinger.... Går det bra med gutten din nå? Hvor lenge var dere på sykehuset?

Bare å spør i vei [;)] Det går bra med han men har vært igjenom mye. Fikk hjernebløding grad 3 (4er det sterkeste) så ut i fra det har han fått CP og sitter i rullestol. Er beina som er ramma så han kjører den rundt selv kan si han har mer muskler i armene sine en meg [:D]
Hode er som en 2 år meg kommer hele tiden bare ta tiden til hjelp.
På mandag skal vi inn å test om epilepsien har kommet tilbake. Håper ikke det men har slutta 2 ganer de siste 9 måndene å puste sånn at sykebilen har henta oss.
Nå hadde jeg masse tull i svangerskapet, han låg nesten 6 uker uten vann vær gang det kom gikk det igjen. Legen sa til meg på mandag at hvis jeg skulle få denne tøtta ut i uke 28 hadde hun blitt en vanlig prematur der alt går som regel bra [:)]
Lykke til med dine to. Du har ikke hatt noe problem???

Tusen takk for at du vil dele informasjonen med meg[:)] Har gått bra til nå, men har hatt enorme kynnere de siste ukene. Foreløpig påvirker de ikke livmorhalsen heldigvis! Legen har sagt at mest sannsynlig så får jeg et langt svangerskap, men at det ikke er noe i veien for at det kommer til å gå bra hvis de kommer nå. Tvilling 1 ligger over vekstkurven, og Tvilling 2 ligger 1% under, så de har god vekt begge to. Konstant bekymret.... har fått høre fra dag 1 at tvillingsvangerskap=risikosvangerskap. Så det sitter liksom i ryggmargen at mye kan gå galt, og at det er stor risiko for fortidlig fødsel. Har fått beskjed om å kneppe igjen så godt jeg kan til 24. november. Da har jeg nådd uke 34. Akkurat nå er jeg bare sjeleglad for at jeg har vippa over i 3. trimester.

Min mann er tvilling og de kom ikke lenge før tiden. Han var 3300 og hun var 2900 så det er muligheter for deg og [:D]
Men har hørt det jeg og legen min leta veldig etter 2 denne gangen for hun sa det hadde vært krise om jeg hadde hatt det for da hadde jeg ent opp med 3 premature siden jeg har en fra før.

Back
Topp